Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ei venninne som het Astrid Alyssa.

8116770[/snapback]

Schei? I såfall gikk jeg i klasse med søstra hennes på ungdomsskolen

Jeg har en følelse av at SnittLeif er litt sadistisk.

8116867[/snapback]

Hvem? Jeg? :whistle:

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Hvis man trenger et spesielt navn for at folk skal huske på en så har man et problem imo.

8116831[/snapback]

Er det derfor du presenterer deg som "Nummeropplysningen 1881"? :wee:

8116855[/snapback]

Erm...nei? Det man sier (som man har spilt inn en gang er noe ala "opplysningen 1881" og så ikke noe mere en det.
I know  :devil:

Damen er forsåvidt ikke helt enig i å kalle vår eventuelle datter det :(

8116858[/snapback]

Nei det var jo merkelig at hun ikke var enig i det navnet :wee:
Lenke til kommentar
Hvis man trenger et spesielt navn for at folk skal huske på en så har man et problem imo.

8116831[/snapback]

Er det derfor du presenterer deg som "Nummeropplysningen 1881"? :wee:

8116855[/snapback]

Erm...nei? Det man sier (som man har spilt inn en gang er noe ala

8116881[/snapback]

Ehm? Så du har spilt inn det så du bare venter på at den i den andre enden skal si hei og be om et telefonnummer? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Men nå folkens; nå skal jeg prøve noe nytt. Jeg skal være sosial for en gangs skyld. Filmkveld med noen "venner". Skal se Scarface.

Kos dere i SO.

Lenke til kommentar
Ehm? Så du har spilt inn det så du bare venter på at den i den andre enden skal si hei og be om et telefonnummer? :hmm:

8116888[/snapback]

Selvfølgelig. Tror du man sitter å sier "opplysningen 1881" til hver jævla kunde? :lol:
Men nå folkens; nå skal jeg prøve noe nytt. Jeg skal være sosial for en gangs skyld. Filmkveld med noen "venner". Skal se Scarface.

8116905[/snapback]

Bra at du har tatt det steget Gnome...virkelig :) Endret av b-real
Lenke til kommentar

8116888[/snapback]

Selvfølgelig. Tror du man sitter å sier "opplysningen 1881" til hver jævla kunde? :lol:

8116914[/snapback]

Veit vel ikke jeg... :p Kan man ringe å spørre om vaffeloppskrift og slikt eller er det kun telefonnummer dere har peil på?

Lenke til kommentar

Har en venninne som har det vanskelig. Må si jeg er veldig forvirret. Moren hennes døde da hun var 6. Hun bablet om at hun var trist pga noen som døde. Antok at det var moren. Litt senere sa hun at det var faren som var gal. Hun hvisket noe til meg som jeg ikke hørte. Så styret hun inn på do og gråt. Hun er alltid trist! Enten gråter hun eller så sitter hun bare der og stirrer ned i bakken. Nå fikk jeg vite at en eller annen venn er død. Fikk vite det gjennom DA..hun har skrevet litt om det der. Bare det at hun nekter å snakke med noen av oss :( . Kan jo ikke presse henne heller. Men hater å se vennene mine slik..

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Hmm.

Lurer på om jeg skal gå opp med familien og venner av familien å spise middag, eller ligge her nede og halvsove og halvsulte.

Veldig sulten, men veldig lite gira på å se folk.

Folk prater og spør og graver og snakker.

En uting.

Ville vært bedre om man hadde et begrenset ordforråd eller kapasitet med ord man kunne si hver dag.

Da hadde det ikke blitt så mye tomsnakk, svada og spørsmål om alt mulig.

"Hvordan går det?" "Hva gjør du nå for tiden?" "Alt vel?" osv.

Så lei de spørsmåla.

Dag ut, dag inn.

Hvorfor kan ikke folk ta hintene om at jeg vil være i fred og ikke snakke, men bare høre på musikk og være ensom og bare snakke litt med et fåtall utvalgte mennesker som man stort sett holder kjeft og hører på musikk eller ser film med.

Ah, hadde vært deilig.

Lenke til kommentar
Alt man trenger er et stk hunkjønn og pils.

8116936[/snapback]

Så du trenger å sjenke de full før du prøver deg? ;)

Veit vel ikke jeg... :p Kan man ringe å spørre om vaffeloppskrift og slikt eller er det kun telefonnummer dere har peil på?

8116955[/snapback]

Neieh, man prøver da å hjelpe med det meste egentlig. Og den idioten som kom på det med vaffeloppskrifta skal jeg jakte ned å drepe :mad:
Lenke til kommentar
Har en venninne som har det vanskelig. Må si jeg er veldig forvirret. Moren hennes døde da hun var 6. Hun bablet om at hun var trist pga noen som døde. Antok at det var moren. Litt senere sa hun at det var faren som var gal. Hun hvisket noe til meg som jeg ikke hørte. Så styret hun inn på do og gråt. Hun er alltid trist! Enten gråter hun eller så sitter hun bare der og stirrer ned i bakken. Nå fikk jeg vite at en eller annen venn er død. Fikk vite det gjennom DA..hun har skrevet litt om det der. Bare det at hun nekter å snakke med noen av oss  :( . Kan jo ikke presse henne heller. Men hater å se vennene mine slik..

8116970[/snapback]

Går hun til noen form for oppfølging via helsevesenet eller?
Hvorfor kan ikke folk ta hintene om at jeg vil være i fred og ikke snakke, men bare høre på musikk og være ensom og bare snakke litt med et fåtall utvalgte mennesker som man stort sett holder kjeft og hører på musikk eller ser film med.

8116973[/snapback]

Hva med å bare si det til de? Problem løst!
Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp hjem fra byen. Det som opprinnelig kun skulle være et 2-3 timers besøk der endte opp med å bli et 11 timers opphold. Sånn går det når man møter venner og venninner. Jeg så forresten "Smokin' Aces" på kino. Morsom film! Mye blod. Anbefales av undertegnede.

Lenke til kommentar

B-real: De andre fikk henne til å gå til helsesøster thats it. Men hun sa at helsesøster ikke forsto eller noe i den duren. Jeg har sakt til henne at det er mange hun kan snakke med. Men som sakt nekter hun å høre på noen av oss. Selv bestevenninna hennes vet ingenting. Ser heller ikke ut som om hun bryr seg. For når hun gråter fortsetter hun bare å prate som ingenting har skjedd.

Lenke til kommentar
Jeg kom nettopp hjem fra byen. Det som opprinnelig kun skulle være et 2-3 timers besøk der endte opp med å bli et 11 timers opphold. Sånn går det når man møter venner og venninner. Jeg så forresten "Smokin' Aces" på kino. Morsom film! Mye blod. Anbefales av undertegnede.

8117085[/snapback]

Hater når får slike turer. Bare dalte rundt i sentrum på måfå. Blah.

Smokin' Aces er en utrolig bra film. Piven er bare kos ^^

B-real: De andre fikk henne til å gå til helsesøster thats it. Men hun sa at helsesøster ikke forsto eller noe i den duren. Jeg har sakt til henne at det er mange hun kan snakke med. Men som sakt nekter hun å høre på noen av oss. Selv bestevenninna hennes vet ingenting. Ser heller ikke ut som om hun bryr seg. For når hun gråter fortsetter hun bare å prate som ingenting har skjedd.

8117117[/snapback]

Ville ha prøvd å høre med BUP (Barne- og ungdomspsykiatrisk klinikk) å ringe de å høre hvilke råd de kan gi deg for å kanskje kunne hjelpe henne. Å miste sin mamma i en så ung alder kan være ganske så traumatisk og når hun holder på slik og ikke finner noen å prate med som kan hjelpe henne så kan det hende at hun går på en smell før eller siden. Ta kontakt med BUP der du bor og hør med de hva de kan gi av råd.
Lenke til kommentar
b-real: Hvem er Piven? Husker ikke. Bra film ja. Litt blodig da. Venninna mi måtte gjemme seg under jakka under de verste scenene. ;)

8117154[/snapback]

Jeremy Piven

Se på wh1te sin avatar ;)

Tusentakk, B-real! Det der hjalp virkelig.

8117155[/snapback]

No problemo. Er ikke enkelt med slike ting. Helsesøster er kanskje ikke helt rette instansen å forholde seg til ii slike situasjoner. Men har hun skrevet ting på nette om det så kan det kanskje være en idè å prøve å registrere seg der og prøve å prate med henne om det der siden hun ikke vil ta det ansikt til ansikt, er ikke alt man tør å ta til sine beste venner..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...