Datasmurf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Stefan, du er så elsk kan jeg tafse på deg i disse tidlige morgentimene? Jeg er så lei av 11åringer serru, de hyler og klorer sånn :/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Can't hear you up here. 8112641[/snapback] Sjarmerende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Stefan, du er så elsk kan jeg tafse på deg i disse tidlige morgentimene?Jeg er så lei av 11åringer serru, de hyler og klorer sånn :/ 8112645[/snapback] Du får sende inn offisiell søknad og vente 4-6 uker som alle andre. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg våkner, ser bort på klokka og leser 0711. "På tide å stikke på bussen", tenker jeg, og snur meg fornøyd over til andre sida for et minutt med daffing før jeg står opp, når jeg snur meg rundt igjen, leser jeg 0750 på klokka. Senga mi er en tidsmaskin Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Velkjent fenomen Iceman. Bortsett fra at jeg er rutinert og rekker bussen. Selv om jeg får det travelt ;p Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 6000 poster og 6000 inn på konto i dag. PARTEY! Skjer det noe spennende her i SO for tiden, eller går det stort sett i Bundy? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har innarbeidet meg andre rutiner, sitter på med en i klassa til vanlig, men han presterte å låse nøkla inne i bilen på skolen i går Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer med post 6000, Dahl. Stikker til byen snart for å møte noen venninner. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Skjer det noe spennende her i SO for tiden, eller går det stort sett i Bundy? 8112723[/snapback] Bundy har fått klamydia, og det er et evig pes om hvem han har fått det av. Jeg selv, setter min knapp på Iceman. Ellers veit jeg ikke helt, så å si flyttet ut jeg. Hvertfall da det hagler med random spam og kjedelig vås. Langt i mellom diskusjonene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ellers veit jeg ikke helt, så å si flyttet ut jeg. Hvertfall da det hagler med random spam og kjedelig vås. Langt i mellom diskusjonene. 8112744[/snapback] True. Blitt eks-SOer jeg og. Poster kanskje et par ganger i uka her. Skjer fint lite, enda mindre interessante ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Uff ja, prøver å komme meg bort fra topp10-lista. Vanskelig når man ligger søvnløs om natta og alt man har å gjøre er sol.exe. Ikke noe galt i det, men det blir alt for mye SOspam om folk er våkne og klare til å spamme... edit: lol edit igjen: Nei dæven døtte, jeg går glipp av Fiskefestivalen på Bessaker. IGJEN! *deppe* Endret 9. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 En fiskefestival. O.O Jeg er så lei fransk. Kan noen gjøre ferdig prosjektet for meg? Jeg klarer ikke mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 For en sugen dag dette vil bli.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Bare til jeg får levert fransken. Etter det.. <3 Da kommer TLZ ^^ Og det gleder jeg meg til EDIT: Bah. Mamma har tatt feil røykpakke på vei ut. Så jeg har ikke røyk nå. Oo Endret 9. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fiskefestival ja. Det er fun. Vel, det var fun da jeg var 10 år i alle fall, og vi dro ut med båten til onkel og fiska hele dagen og så var det hjem igjen og veie fisken og sånn og finne ut hvem som hadde fått mest og så fikk man premie. Og på kvelden var det fulle voksne og sær trøndermusikk a la DDE, Sie Gubba, Too Far Gone og Åge & Sambandet. Terje var vel der en gang han og mao, helt for jævlig Skjønt moro når vi fiska Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg hater google earth. Jeg hater FRankrike. Jeg hater nikotin. Bah. Jeg lyver. Jeg elsker alle bortsett fra Frankrike, men Frankrike gjør at jeg hater de andre. :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg elsker Frankrike ^^ Dog jeg er ikke så glad i Fransk på skolen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ting går ikke min vei i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ikke min heller, om jeg ikke kommer meg ut av senga og på skolen snart =P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal på skolen i tolv-tiden. Og jeg sitter i badekåpen og skriver fransktekst. FUCK FRANSK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg