Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah...right :roll:

8109214[/snapback]

Left?

 

Er i faresonen for Diabetes 1, og er ikke særlig gira på å ta insulinsprøyte resten av livet.

Hvordan brukes insulin? Insulin må settes med sprøyte, flere ganger hver dag. Hurtigvirkende insulin settes vanligvis like før måltidene, og langtidsvirkende insulin før du legger deg om kvelden. Behandlingen kan starte hos en allmennpraktiserende lege eller på sykehus. Til å begynne med må du regne med å gå til kontroll ofte for å finne fram til en behandling som regulerer blodsukkeret godt gjennom hele døgnet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
*slå i hodet med nøkkelring og fly avgårde på sopelimen sin*

8109234[/snapback]

For mye Harry Potter på deg!

 

 

Er i faresonen for Diabetes 1, og er ikke særlig gira på å ta insulinsprøyte resten av livet.

8109239[/snapback]

Så hvis du får det så skal du drepe deg selv? :lol:

Haha...som om du kommer til å gjøre det. Latterlig.

Lenke til kommentar
Er i faresonen for Diabetes 1, og er ikke særlig gira på å ta insulinsprøyte resten av livet.
Hvordan brukes insulin? Insulin må settes med sprøyte, flere ganger hver dag. Hurtigvirkende insulin settes vanligvis like før måltidene, og langtidsvirkende insulin før du legger deg om kvelden. Behandlingen kan starte hos en allmennpraktiserende lege eller på sykehus. Til å begynne med må du regne med å gå til kontroll ofte for å finne fram til en behandling som regulerer blodsukkeret godt gjennom hele døgnet.

8109239[/snapback]

Technology is ahead of you.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Broren min drikker bare vann på grunn av at han er redd for å få diabetes.

Moren min drikker 1 liter Pepsi Max dagen.

Pappa holder fem om dagen. I røyk!

Jeg spiser minst 5 brødskiver nuggati og godis hverdag.

 

(Jeg har også en søster, men hun er normal så jeg nevner ikke henne.)

Lenke til kommentar
Så hvis du får det så skal du drepe deg selv? :lol:

Haha...som om du kommer til å gjøre det. Latterlig.

8109260[/snapback]

Nei, ikke nødvendigvis. Kommer jo ann på hvordan jeg har det når jeg får det. Sitter jeg på trygd(og alene) så ser jeg ingen grunn til å leve.

Fagerhaug: 5 røyk om dagen? Det var jo.. mye.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Er da ikke nødvendig å bli trygda fordi du får diabetes. Vi har hvertfall 1 på jobb som har det, han sier det ikke er noe problem så lenge han vet hva han skal spise og når. Det nytter ikke å kun spise et kjempemåltid om dagen og drikke Cola ellers, såklart. Du lærer å regulere blodsukkeret med å spise riktig og til riktige tider.

Og så må han inn på do av og til og sette ei sprøyte, men den er temmelig hi-tech og det gjør ikke vondt. Det er nærmest som et lite skudd, han setter en slags penn mot huden, trykker så sier det "pssh", done.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er da ikke nødvendig å bli trygda fordi du får diabetes. Vi har hvertfall 1 på jobb som har det, han sier det ikke er noe problem så lenge han vet hva han skal spise og når. Det nytter ikke å kun spise et kjempemåltid om dagen og drikke Cola ellers, såklart. Du lærer å regulere blodsukkeret med å spise riktig og til riktige tider.

8109305[/snapback]

Ikke på grunn av diabetes da.

Lenke til kommentar
Nei, ikke nødvendigvis. Kommer jo ann på hvordan jeg har det når jeg får det. Sitter jeg på trygd(og alene) så ser jeg ingen grunn til å leve.Fagerhaug: 5 røyk om dagen? Det var jo.. mye.

8109275[/snapback]

Jo bundy, det er jo akkurat det du sitter å sier din fjott:
Bundy: samme faen...du kommer til å få diabetes.

8109183[/snapback]

Jaja, det blir dagen jeg tar livet av meg selv.

8109199[/snapback]

Du sier jo at du skal drepe deg selv hvis du får diabetes.

 

Hey baby...

 

...

 

Næmmen, dere har jo ikke sånn vifte-med-øyenbrynet-smiley her jo :( Da var det ikke like gøy, hrmpf.

8109294[/snapback]

Huva huva lille vænn ^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...