L4r5 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Haha :!: Det er MORSOMT å drekke på skolen! 8108354[/snapback] På skolen? Er ikke det sånn..ulovlig?8108381[/snapback] Vi har pantefest i dag! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) For å være ærlig om den saken: Jeg har jobba her i 3 måneder nå og har ikke sett en eneste rullestolbruker. 8108378[/snapback] For å være helt konkret, SnittLeif. DU har ikke tilrettelagt butikken. ButikkKJEDEN som burde ha gjort det eller iaff den som bygde lokalet. Jeg hadde stappa den røde lappen på hu jenta ett sted hu ikke finner det engang. Folk har det så jævlig lett for å trakasere ansatte som faktisk ikke KAN gjøre noe med slike problemer. Jeg blir så provosert. ...Ja ja..Om alt går fint, så jobber jeg ikke i butikk lenger om 2 uker. Endret 8. mars 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kanskje derfor de ikke kommer dit pga de ikke kommer seg fram i butikken? 8108381[/snapback] Naj. Jeg har full oversikt over alle som går forbi butikken fra her jeg står og jeg har ikke sett noen.. For å være helt konkret, SnittLeif. DU har ikke tilrettelagt butikken. ButikkKJEDEN som burde ha gjort det eller iaff den som bygde lokalet. Jeg hadde stappa den røde lappen på hu jenta ett sted hu ikke finner det engang. Folk har det så jævlig lett å trakasere ansatte som faktisk ikke KAN gjøre noe med slike problemer. Jeg blir så provosert. ...Ja ja..Om alt går fint, så jobber jeg ikke i butikk lenger om 2 uker. 8108421[/snapback] Det er sant, jeg har ikke tilrettelagt en dritt og ikke har jeg tenkt til det heller. Ikke mitt ansvar og ikke mitt problem. Men jeg føler meg ikke det minste trakasert eller provosert, men syns det hele var morsomt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du kan si kos deg. Det er hyggelig med respons hvis man sitter alene og ser på "de kule gutta" som prater i Siste Ordet. 8108253[/snapback] Prat så mye som du vil du, men hvis tråden skal bestå av folk som sier hva de skal gjøre og andre som sier "kos deg" blir det en skikkelig kjedelig tråd etterhvert. *Savne dagene man diskuterte politikk med JoachimR* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Den tiden savner ikke jeg Jeg savner Hartge, BBC, sosohal og resten av folket var her Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dere har fortsatt meg. Og jeg er attpåtil nordlending. ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dæven, detta var godt! Rista brød (skjærte vekk kantene), sitron majones, par skiver muggost (sånn hvit, svensk) og grønne steinfrie druer (skjært i 2 deler). NAMM! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dæven, detta var godt! Rista brød (skjærte vekk kantene), sitron majones, par skiver muggost (sånn hvit, svensk) og grønne steinfrie druer (skjært i 2 deler). NAMM! 8108594[/snapback] Sikle Hvorfor skjære bort skorpene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dere har fortsatt meg. Og jeg er attpåtil nordlending. ^^8108578[/snapback] Vel...er litt trøst da Dæven, detta var godt! Rista brød (skjærte vekk kantene), sitron majones, par skiver muggost (sånn hvit, svensk) og grønne steinfrie druer (skjært i 2 deler).8108594[/snapback] ARGH! Her sitter man så sulten at til og med folk flere meter unna meg hører magen min romler. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Sikle Hvorfor skjære bort skorpene? 8108649[/snapback] For at brødet skal være mykt og litt rista. Skorpene er litt harde Ble 2x elegante brødskiver må jeg si. b-real: sowwy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg vil heller spise kebab med oksesperm enn det der. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg vil heller spise kebab med oksesperm enn det der. 8108758[/snapback] det er fordi du er en g-g-g-g-G-UNIT, som henger ved McDonalds 24/7 og slenger en "Yo!" i ny og ne? eller tok jeg heftig feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Evt. har han ødelagt tennene så mye av all Colaen gjennom årene, at han ikke klarer å spise skorper uten å få vondt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) det er fordi du er en g-g-g-g-G-UNIT, som henger ved McDonalds 24/7 og slenger en "Yo!" i ny og ne? eller tok jeg heftig feil? 8108770[/snapback] Du tok nok heftig feil. liker ikke hamburgere så godt, og jeg sier ikke yo, jeg sier "yo man whats crackalacking wigga?" og bruker stråhatt. edit: det var alså ikke sant, bare sånn at dere vet det. Endret 8. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 L4r5: prøvde med lighter. Funka dårlig. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Evt. har han ødelagt tennene så mye av all Colaen gjennom årene, at han ikke klarer å spise skorper uten å få vondt. 8108775[/snapback] Var det ment å være morsomt? Fordi det var det ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hver gang jeg ser KittyCat så klarer jeg ikke å tenke på noe annet en denne her: http://www.albinoblacksheep.com/flash/kittycat.php Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 *stikke ut trommehinnene med gaffel* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) YEY! Jeg har lave jernverdier elns i blodet. Heldigvis var det ikke noe værre. og for lav blodprosent elns. Kan man se på et menneske at det har anemi?Folk med lav blodprosent er ofte bleke. Dette kan man imidlertid bli lurt av. Mange mennesker har en blek hudfarge, men helt normal blodprosent. Håndflatene, spesielt furene i håndflatene, egner seg bedre til vurdering av blodprosenten. Heldigvis er det lett å måle blodprosenten helt nøyaktig. Når skal man få målt blodprosenten? Hvis du har følt deg slapp og svimmel en tid, eller gått og hanglet, og dette ikke henger sammen med feber eller influensafølelse, kan det være fornuftig å gå til lege og få målt blodprosenten. Denne type symptomer er ganske vanlige, og de fleste med slapphet, svimmelhet og hjertebank har en normal blodprosent. Men lav blodprosent kan være det første tegn på sykdom som det kan og bør gjøres noe med, for eksempel en svulst i mage eller tarm. Det er derfor lurt å måle blodprosenten hvis man en tid ikke har vært helt i form. En del stemmer vertfall. ÅrsakerFor lav produksjon av røde blodceller. Det kan lages for få røde blodceller ved: - Jernmangel. - Vitamin B12-mangel. - Folinsyremangel. - Kroniske sykdommer, som leddgikt, nyresvikt, leversykdom, alkoholmisbruk, lavt stoffskifte, alvorlige infeksjoner og kreft. - Sjeldne blodsykdommer som thalassemi, ringsideroblastanemi og aplastisk anemi. Nå er jeg bekymra . Endret 8. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
3evel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 først vil jeg bare si hei til alle sammen er det mange som har ferie nå? jeg hadde det i forrige uke, så nå har skolen startet for fullt ( dessverre ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg