Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjør det personlig ikke fordi jeg ikke liker deg. Mulig det er slik med resten også
?! :dontgetit:

 

Hva har jeg gjort deg for noe galt?

8108207[/snapback]

Du har ikke gjort meg noe spesielt. Det er bare din generelle umodenhet og latterlige holdning til folk som ikke appelerer til meg for fem flate øre.

Lenke til kommentar
Fant meg en behagelig stol her. Gleder meg til vi flytter til de nye lokalene. Vi skal få 6 nye 50" LCD-skjermer som vi kan se på TV på når administrasjonen har gått hjem for dagen ^^

8108216[/snapback]

 

haha :D Minner meg om gode gamle VK1 IKT dager. Vi pleide å se på film (som vi ehh...u get it) i storefri, men kun når det var en spesiel lærer etterpå. Fordi vi klarte på mirakelvis overtale han til at vi skulle få lov til å se resten av filmen.

 

Så satt det en hel IKT klasse og lærer laidback i stolene sine og så på film på prosjektor. Faen. Savner de dagene :( Var et jævlig bra år.

Lenke til kommentar
Venner med alle jeg, samme hvor hardbarka hasselnøtt dem er i hodet. Vi er på internett, og her skal det være litt underholdning. Skulle bare "den harde kjernen" her inne hatt sine saklige høflige diskusjoner på dette forumet, så hadde vel samtlige kjeda seg spent ihjæl.

 

Te er forresten godt ... *mekke en kopp til*

8108286[/snapback]

 

sant egentlig :/ *legge ned stridsøksa en stund*

Lenke til kommentar
haha :D Minner meg om gode gamle VK1 IKT dager. Vi pleide å se på film (som vi ehh...u get it) i storefri, men kun når det var en spesiel lærer etterpå. Fordi vi klarte på mirakelvis overtale han til at vi skulle få lov til å se resten av filmen.

 

Så satt det en hel IKT klasse og lærer laidback i stolene sine og så på film på prosjektor. Faen. Savner de dagene :( Var et jævlig bra år.

8108252[/snapback]

Hørtes ut som man hadde IKT på ungdomskolen. Vi satt bare å spilte CS hele tida (var vel beta i de dager) og gjorde stort sett ikke annet :lol:
Lenke til kommentar
haha :D Minner meg om gode gamle VK1 IKT dager. Vi pleide å se på film (som vi ehh...u get it) i storefri, men kun når det var en spesiel lærer etterpå. Fordi vi klarte på mirakelvis overtale han til at vi skulle få lov til å se resten av filmen.

 

Så satt det en hel IKT klasse og lærer laidback i stolene sine og så på film på prosjektor. Faen. Savner de dagene :( Var et jævlig bra år.

8108252[/snapback]

Hørtes ut som man hadde IKT på ungdomskolen. Vi satt bare å spilte CS hele tida (var vel beta i de dager) og gjorde stort sett ikke annet :lol:

8108302[/snapback]

 

Desverre så fikk vi ikke lov. Det har bare lagt til ekstra spenning, det :D Men fy faen jeg holdt på å flirre meg ihjel når en "pro gamer" i klassen vår skrek "Ai! jeg mekker særver a, gutta!" i det den "strenge lærern" kom inn. Tror jeg knakk sammen. Eller når han ble "gulla" på en eller annen public server, og han hylte: "GYYYYYYYYYYYYYYYYYYLL!" og så kom han til seg selv og ble jævlig flau.....vi hadde time.... Hehe. Ååhhh lord, jeg savner det :love:

Lenke til kommentar

Hahaha! Hadde akkurat AUF innom her, som "rullestolbrukere".

Jeg regner ikke med at alle vet det, men jeg har en 3-trinns trapp fra inngangspartiet og opp til hovedrommet i butikken.

 

Samtale mellom meg og en av disse AUF'ene gikk omtrent slik:

 

Jente: "Hei! Har du tilrettelagt for rullestolbrukere her?"

Jeg: "Nei, det har jeg ikke"

Jente: "Hva gjør du da hvis noen skal inn og handle?"

Jeg: "Hvis noen skal opp trappa, så kan jeg løfte dem"

Jente: "Det er tungt, altså"

Jeg: "Ja, men det..."

Jente: "Da får du rød lapp!"

 

En av de andre klistra da en stor lapp med overskrift "Fy Skam!" og masse info om hvordan AUF ikke tollererer dette.

 

Og når de da rulla vekk hørte jeg helt klart og tydelig fra denne jenta at "Åh! Han var sur, han var sur. Han var suuuuur"

 

Morsomt :wee:

 

For å være ærlig om den saken: Jeg har jobba her i 3 måneder nå og har ikke sett en eneste rullestolbruker.

Lenke til kommentar
Heisann, hvordan går det i SO i dag? Hva har dere pratet om?

8108346[/snapback]

Les nå bare noen sider tilbake så ser du det selv :)
Haha :!: Det er MORSOMT å drekke på skolen! :woot:

8108354[/snapback]

På skolen? Er ikke det sånn..ulovlig?

 

For å være ærlig om den saken: Jeg har jobba her i 3 måneder nå og har ikke sett en eneste rullestolbruker.

8108378[/snapback]

Kanskje derfor de ikke kommer dit pga de ikke kommer seg fram i butikken? ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...