Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj. Jeg driter da i annenrangspolitikere jeg. Men joda. Det er trivelig å se at folk faktisk bryr seg.

 

Regner med det var slik piracy kills plater? Piracy Kills er helt rå på å overdrive. Og desverre gjør de det da så ekstremt at ingen tror dem

8107936[/snapback]

Alle driter i dem, jeg lo litt da jeg så han dele ut de platene. Haha, huff..

 

Ja, det var sånne plater :wee:

Jeg synes nå de fleste i musikkbransjen overdriver, men vi har hatt den diskusjonen.

Lenke til kommentar
Jeg synes nå de fleste i musikkbransjen overdriver, men vi har hatt den diskusjonen.

8108022[/snapback]

Jeg har enda til overs å overdrive, føler jeg. Jeg vet at nedlasting er et problem, men langt ifra et så stort problem som piracy kills music sier. Jeg vet også at vi nå snart stenger den andre butikken vår på grunn av stort fall i omsetning.

 

Om det er den store sammenhengen mellom nedlasting og stengning som mange skal ha det til er jeg i tvil om, men nedlasting og også nettbutikker har bidratt.

Lenke til kommentar
(...)

Om det er den store sammenhengen mellom nedlasting og stengning som mange skal ha det til er jeg i tvil om, men nedlasting og også nettbutikker har bidratt.

8108132[/snapback]

Skjønner deg godt jeg. Men som du sier, nedlasting er ikke et så stort problem. Vil heller si at nettbutikker er de som "tar" de fleste kundene deres.

Lenke til kommentar
Jeg gjør det personlig ikke fordi jeg ikke liker deg. Mulig det er slik med resten også

8108197[/snapback]

:lol:

 

Ikke så ille den der :p

 

Fant meg en behagelig stol her. Gleder meg til vi flytter til de nye lokalene. Vi skal få 6 nye 50" LCD-skjermer som vi kan se på TV på når administrasjonen har gått hjem for dagen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...