Catkin Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Faren min pissa også på et strømgjerde en gang i tiden . Smart.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 *squii......iiirrrrrr.....rrr....rrr...R...RRRT* Det er så EVIG orgasme når du har skrevet 158 linjer med kode og kompilatoren viser 0 feil. Det er så JÆVLIG DIGG! >_< Nå har jeg fortjent en røyk+kaffepause. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Æsj. Jeg driter da i annenrangspolitikere jeg. Men joda. Det er trivelig å se at folk faktisk bryr seg. Regner med det var slik piracy kills plater? Piracy Kills er helt rå på å overdrive. Og desverre gjør de det da så ekstremt at ingen tror dem 8107936[/snapback] Alle driter i dem, jeg lo litt da jeg så han dele ut de platene. Haha, huff.. Ja, det var sånne plater Jeg synes nå de fleste i musikkbransjen overdriver, men vi har hatt den diskusjonen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 *squii......iiirrrrrr.....rrr....rrr...R...RRRT* Det er så EVIG orgasme når du har skrevet 158 linjer med kode og kompilatoren viser 0 feil. Det er så JÆVLIG DIGG! >_< Nå har jeg fortjent en røyk+kaffepause. 8108009[/snapback] Det er godt gjort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå har jeg fortjent en røyk+kaffepause.8108009[/snapback] Kaffe og røyk etter sex? My kind of guy ^^ Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 *høre på starten av Feuer Frei 100 000 ganger* Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg spiste litt for mye i går, to pizzaer som var til sags i frysedisken.. Jeg begynner å bli bekymret, jeg er enda ikke sulten og ingenting har kommet ut enda. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 mushi: Hahaha. Høres smertefullt ut. Skadefryd, anyone? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg synes nå de fleste i musikkbransjen overdriver, men vi har hatt den diskusjonen.8108022[/snapback] Jeg har enda til overs å overdrive, føler jeg. Jeg vet at nedlasting er et problem, men langt ifra et så stort problem som piracy kills music sier. Jeg vet også at vi nå snart stenger den andre butikken vår på grunn av stort fall i omsetning. Om det er den store sammenhengen mellom nedlasting og stengning som mange skal ha det til er jeg i tvil om, men nedlasting og også nettbutikker har bidratt. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er alene hjemme i dag Har en "Grandiosa: Full pakke" i kjøleskapet. Woo yay! Nå er det PS2 og grandis. Snakkes! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå har jeg fortjent en røyk+kaffepause.8108009[/snapback] Kaffe og røyk etter sex? My kind of guy ^^ 8108033[/snapback] er nesten en must-have om man skal være levendes etterpå Men generelt sett, røyk etter sex er uber digg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (...)Om det er den store sammenhengen mellom nedlasting og stengning som mange skal ha det til er jeg i tvil om, men nedlasting og også nettbutikker har bidratt. 8108132[/snapback] Skjønner deg godt jeg. Men som du sier, nedlasting er ikke et så stort problem. Vil heller si at nettbutikker er de som "tar" de fleste kundene deres. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor er det aldri noen som svarer meg i SO6? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor er det aldri noen som svarer meg i SO6? 8108188[/snapback] Fordi det er ikke så mye å si på det innlegget du skrev ovenfor? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 jeg har fått meg flatskjerm Måtte virkelig tvinge meg selv til å kaste CRT skjermen på 16 tommer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvorfor er det aldri noen som svarer meg i SO6? 8108188[/snapback] Jeg gjør det personlig ikke fordi jeg ikke liker deg. Mulig det er slik med resten også Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg gjør det personlig ikke fordi jeg ikke liker deg. Mulig det er slik med resten også?! Hva har jeg gjort deg for noe galt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg gjør det personlig ikke fordi jeg ikke liker deg. Mulig det er slik med resten også8108197[/snapback] Ikke så ille den der Fant meg en behagelig stol her. Gleder meg til vi flytter til de nye lokalene. Vi skal få 6 nye 50" LCD-skjermer som vi kan se på TV på når administrasjonen har gått hjem for dagen ^^ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg gjør det personlig ikke fordi jeg ikke liker deg. Mulig det er slik med resten også?! Hva har jeg gjort deg for noe galt? 8108207[/snapback] Haha ikke ta deg nær av det, miljøet er noe sært i den jævla tråden her Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Likevel kan dere ikke tillate blokkering av reklame på forumet? Selvom dere ikke kan eller vil gjøre noe mot det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg