Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Taper du penger når du er syk? I enhver bedrift med normalt lønnssystem får man da betalt for dager man er syk også, så lenge du leverer egenmelding eller sykemelding etterpå.

 

Med mindre du er Adecco-vikar, da.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ustedalen: Egentlig ikke. Fylliker har jeg ikke noe til overs for. Om de pisser ute håper jeg de pisser i motvind.

8107772[/snapback]

Ja, de kan vel gå på do selv om de er fulle? Skjønner liksom ikke problemet med det?

 

Wow, jeg er nummer 22 som poster mest her. Har 781 poster nå, og for to uker siden hadde jeg 200 og noe. :p

Lenke til kommentar

Ustedalen: Jepp. ;)

 

Hvordan går det i det lovte land da? Syk tidsforskjell. Hva er klokka der borte egentlig? Husker godt da dama var i Japan...var vel 9 timer forskjell eller noe sånt. Helt tullete. Jeg dro for å besøke henne samme året...du kan tro jeg følte jetlag da jeg kom hjem igjen.

Lenke til kommentar
Taper du penger når du er syk? I enhver bedrift med normalt lønnssystem får man da betalt for dager man er syk også, så lenge du leverer egenmelding eller sykemelding etterpå.

8107777[/snapback]

Joda, men det er en del bytting av vakter og ekstravakter som jeg kommer til å gå glipp av siden man bare går i 75% stilling. Jeg går så og si tilsvarende 100% stilling pga ekstravakter og lignende jeg tar. Derfor har man ikke råd til å bli syk, men ja, det er da sykelønnsordninger her :)
Lenke til kommentar

8107830[/snapback]

Så du på GodmorgenNorge i dag morres? Der var det ett innslag med han Trond Giske, han drev å ga sånne plater els. Mot nedlasting ol, da blir vel du glad? :p At en så "viktig" person viser at han bryr seg.

8107858[/snapback]

Æsj. Jeg driter da i annenrangspolitikere jeg. Men joda. Det er trivelig å se at folk faktisk bryr seg.

 

Regner med det var slik piracy kills plater? Piracy Kills er helt rå på å overdrive. Og desverre gjør de det da så ekstremt at ingen tror dem

Lenke til kommentar
Regner med det var slik piracy kills plater? Piracy Kills er helt rå på å overdrive. Og desverre gjør de det da så ekstremt at ingen tror dem

8107936[/snapback]

 

Jeg pleier vanligvis å bare le meg skakk av det der :p De setter piratkopiering på lik linje med fasismen (wtf, kommer plutselig ikke på hvordan det staves).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...