Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Endelig ferdig med den bajsen av en muntlig tentamen.

Endte heldigvis opp med en sekser, men lå mye arbeid bak den óg.

 

Derfor er det tull å si at alle mennesker er like mye verdt. Det er en objektiv mening. Jeg ville helt klart ha ofret en ukjent på gata, hvis det sto mellom h*n eller kjærsten, for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bli ferdig med javainnleveringen i morgen, lese til databaseeksamen på mandag, og jeg føler meg ræva. Jeg har bytta mellom å svette ihjel, kaldsvette og fryse i hele dag, æsj. :ermm:

 

(Også har jeg fått ny arbeidsoppgave på deltidsjobben min, men jeg får ikke gjort noe særlig pga skolen og studietur hele neste uke, så da sitter jeg med dårlig samvittighet i tillegg. Pluss en dårlig følelse fordi jeg taper penger på å ikke ha tid til å jobbe med det :p)

Lenke til kommentar
Alle er født like mye verdt, etter det er det opp til den enkelte å bestemme sin egen verdi gjennom bidrag til samfunnet.

8106292[/snapback]

Så folk som er fysiskutviklingshemmet er i dine øyne verdt mindre altså. Fin tankegang.

8106371[/snapback]

Haha, snakk om å sette ord i munnen på en. Jeg antar at det var for å provosere og at du faktisk ikke er så teit.

Lenke til kommentar
Derfor er det tull å si at alle mennesker er like mye verdt. Det er en objektiv mening. Jeg ville helt klart ha ofret en ukjent på gata, hvis det sto mellom h*n eller kjærsten, for eksempel.

8106675[/snapback]

Det er da en subjektiv mening. Ikke sikkert alle ville ofra den ukjente i steden for kjæresten din. Kjæresten til den ukjente, f.eks?

 

Ser man objektivt på det, vil jeg påstå at alle mennesker er like mye verdt, men ifølge min subjektive mening, er det noen som er mer verdt enn andre. For meg.

 

EDIT: leifer. Faen ta tastaturet til clvn :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...