B4stian Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har cola og seigedamer, fordi klassen min suger i engelsk. 8105614[/snapback] Du vet ikke hva jeg ville gitt for søtsaker nå! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Mushi: Hvordan klarer hun å ta hånd om alle? Endret 8. mars 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om dagen. Hvorfor skal jeg bli gratulert fordi jeg er jente? Jeg har det bra her i landet, og for min del har jeg ingen grunn til å hyle ut om flere rettigheter. Ja, hoi, jeg er så feministisk, altså. 8105664[/snapback] Her i Norge er poenget at man skal kjempe for kvinners rettigheter i andre land hvor kvinner blir kastet i fengsel hvis de blir voldtatt eller blir steinet for å forsøke å få seg en utdannelse. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Mushi: Hvordan klarer hun å ta hånd om alle? 8105678[/snapback] Hun lar de fly rundt i nabolaget og bruker tydligvis mye spenn på kattemat Tror kattene kadde hadde det bedre hos noen andre for å si det mildt. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Her i Norge er poenget at man skal kjempe for kvinners rettigheter i andre land hvor kvinner blir kastet i fengsel hvis de blir voldtatt eller blir steinet for å forsøke å få seg en utdannelse. 8105681[/snapback] Voldtekt er gøy, så jeg tror vi har noe å lære av dem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 *gi resten av seigedamene til* Jeg liker det egentlig ikke en gang Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ser ikke ut som Internet Explorer funker på denne skole-pc'en, så jeg har kobla meg til den hjemme via Remote Desktop. Skjer her i SO, da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Oi. Kvinnedagen i dag. Jeg lurer på hva sannsynligheten for at noen av jentene/kvinnene kommer til å gjøre en innsats for likestilling og kvinners rettigheter, eller om de bare kommer til å be om gratulasjoner. Dette blir spennende, dere. 8105518[/snapback] Kvinnedagen i Norge = Kvinner er best. Forbudt for menn å gå på kino/cafè/resturant etc. Alle kvinner MÅ gratuleres, ellers er de undertrykket. Kvinner skal ha særbehandling på kvinnedagen i Norge. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. mars 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 I feel like somebody minsunderstood something. Det er ikke sånn denne dagen funker i det hele tatt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Dette er den rette dagen for å promotere Mannegruppen Jottar Endret 8. mars 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Og hvor mange av dere jenter har kledd på dere skjørt om det "kreves" at dere skal gjøre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg var på besøk på kusinen min sin katolske internatskole, og jeg som kler meg i skjørt/skole hver dag ellers gikk bastant med hullete bukser og utfordrende topper. Mest bare for å provosere, men og fordi jeg ikke vil gå i skjørt hvis det ikke var valgfritt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Norge burde jo hjelpe kvinner i andre land, så de får det like godt som de Norske. Men mange land det virker som det er umulig med likestilling. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg var på besøk på kusinen min sin katolske internatskole, og jeg som kler meg i skjørt/skole hver dag ellers gikk bastant med hullete bukser og utfordrende topper. Mest bare for å provosere, men og fordi jeg ikke vil gå i skjørt hvis det ikke var valgfritt. 8105841[/snapback] Noen skiller seg ut fordi de faktisk er annerledes, og noen skiller seg ut for oppmerksomhetens skyld. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Steffy: Alle er unike, noen av oss er bare mer unike enn andre. Dessuten så bryr din mening om hvorfor jeg er som jeg er meg midt der solen aldri skinner. Du aner ikke hva jeg har opplevd, og kan dermed ikke uttale deg. Endret 8. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det du sa nå minte meg om animal farm. Alle er like mye verdt, bare noen er litt mer verdt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Å nei. Alle er like mye verdt, greit nok det. Alle er bare ikke like unike. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Fint å se at kabalen ikke har død ut i Norge Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Å nei. Alle er like mye verdt, greit nok det. Alle er bare ikke like unike. 8105925[/snapback] Går jo nesten for det samma. "Du er unik du, bare jeg er mer unik" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Fint å se at kabalen ikke har død ut i Norge 8105929[/snapback] Skjønner ikke at de slår et så stort opp. Bare fordi en medaribeider ikke hadde noe å gjøre akkurat da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg