Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om dagen. Hvorfor skal jeg bli gratulert fordi jeg er jente? Jeg har det bra her i landet, og for min del har jeg ingen grunn til å hyle ut om flere rettigheter. Ja, hoi, jeg er feministisk, altså. :p

8105664[/snapback]

Her i Norge er poenget at man skal kjempe for kvinners rettigheter i andre land hvor kvinner blir kastet i fengsel hvis de blir voldtatt eller blir steinet for å forsøke å få seg en utdannelse.

Lenke til kommentar
Her i Norge er poenget at man skal kjempe for kvinners rettigheter i andre land hvor kvinner blir kastet i fengsel hvis de blir voldtatt eller blir steinet for å forsøke å få seg en utdannelse.

8105681[/snapback]

Voldtekt er gøy, så jeg tror vi har noe å lære av dem.

Lenke til kommentar
Oi. Kvinnedagen i dag. Jeg lurer på hva sannsynligheten for at noen av jentene/kvinnene kommer til å gjøre en innsats for likestilling og kvinners rettigheter, eller om de bare kommer til å be om gratulasjoner.

Dette blir spennende, dere.

8105518[/snapback]

Kvinnedagen i Norge = Kvinner er best. Forbudt for menn å gå på kino/cafè/resturant etc. Alle kvinner MÅ gratuleres, ellers er de undertrykket.

Kvinner skal ha særbehandling på kvinnedagen i Norge.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:yucky:
Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Jeg var på besøk på kusinen min sin katolske internatskole, og jeg som kler meg i skjørt/skole hver dag ellers gikk bastant med hullete bukser og utfordrende topper. Mest bare for å provosere, men og fordi jeg ikke vil gå i skjørt hvis det ikke var valgfritt.

Lenke til kommentar
Jeg var på besøk på kusinen min sin katolske internatskole, og jeg som kler meg i skjørt/skole hver dag ellers gikk bastant med hullete bukser og utfordrende topper. Mest bare for å provosere, men og fordi jeg ikke vil gå i skjørt hvis det ikke var valgfritt.

8105841[/snapback]

Noen skiller seg ut fordi de faktisk er annerledes, og noen skiller seg ut for oppmerksomhetens skyld.

Lenke til kommentar

Steffy: Alle er unike, noen av oss er bare mer unike enn andre.

Dessuten så bryr din mening om hvorfor jeg er som jeg er meg midt der solen aldri skinner.

Du aner ikke hva jeg har opplevd, og kan dermed ikke uttale deg.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...