Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gawd, så kjedelig å være på skolen når Ida ligger hjemme i senga mi :ermm:

--------------

Formiddagens ToDo:

- Skrive søknader til lærlingssteder.

- Skrive engelsk 4 minutters foredrag om J.R.R.Tolkien

- Lage ferdig powerpoint presentasjon som man skal vise alle 9. klassinger i Halden i morra.

- Henge opp plakater til LANet man skal arrangere.

- Ringe PSdata og spør hvor lang tid det skal ta å sette over penger ved bruk av angrefristen

Hva skal dere i dag?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Hva skal dere i dag?

8104996[/snapback]

I dag er det Skole fra 08:10 til 14:10. Matematikk om syv minutter, så er det matfriminutt på 1,5 time. Deretter er det tysk og engelsk. I engelsktimen skal vi se ferdig en film. Det blir med andre ord en rolig skoledag. Er hjemme igjen i 15-tiden. Da blir det data, musikk og generell chilling før jeg drar og trener senere på ettermiddagen. Om kvelden blir det MSN og andre meningsløse ting på datamaskinen. Muligens litt romanlesing hvis jeg gidder. Kryper tidlig til sengs for å ta igjen søvnen jeg har gått glipp av denne uken.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Hva skal dere i dag?

8104996[/snapback]

Daffe i noen timer til, stikke på KF Data og hente noen DVD-plater, kjøpe popcorn, brenne Gentoo LiveDVD på en av platene, daffe mer til rundt 15:30, før jeg skal på jobb. Der skal jeg opplæres i det nye datasystemet (jess, endelig vekk med alt papiret!).

Lenke til kommentar
Var at vi skulle stereotype en kultur, og så skrive om vi syntes stereotypen passet (hallo?!) og så skriv om vi syntes det var en nyttig stereotyp eller ikke.

Jeg endte opp med midtøsten.

Så.. Neh, jeg nektet. :)

8105285[/snapback]

Den kan jeg støtte deg i... :):thumbup:
Lenke til kommentar
Skrive hvorfor jeg mislikte engelskoppgaven og nektet å svare på den :)

8105185[/snapback]

Skrev et lite avsnitt om hvorfor jeg ikke likte noen av oppgavene på tentamen i fjor, skrev en annen stil (som i følge læreren var verdig en sekser) og fikk en solid toer :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...