Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man fikk sove..

Skjønner ikke helt hva det er. Om det er tentamens-nerver, eller spenningen fra BigBang-konserten som sitter igjen. Eller om det bare er den sinnsykt vonde halsen min som holder meg oppe.

Sitter nå her med et varmt glass melk med honning i, og ber til hvemsomhelst om at det skal funke.

Jeg hater å ikke får sove. >_<

Lenke til kommentar

mushi:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
- Kan en bli avhengig av endorfiner?

- Avhengighet av endorfiner og fysisk aktivitet er en positiv avhengighet, men det er viktig at kroppen får lov til å slappe av innimellom. For mye endorfiner over lang tid kan svekke immunforsvaret. Det er ikke nødvendig å trene mye hver dag. En god regel er å trene annenhver dag. Noen mennesker blir avhengig av fysisk aktivitet for å oppnå et ”gledeskick”. Dette er først et problem når vedkommende blir ute av stand til å trene, som eksempelvis ved sykdom. Da kan disse menneskene være mer tilbøyelig til å bli deprimerte.

 

Vær forsiktig med deg selv..oki? :\

Lenke til kommentar

Neieh, hvis du ikke får noe igjen for å trene og så trenger så mye at du du da ikke har noe igjen for det så tror jeg deg nok :\

 

Neieh, jeg skal finne loppekassa. Jeg må stå opp litt tidlig for å rydde her i kåken, blir vist besøk her i morgen så da bør det kanskje ikke se så "fint" ut som det gjør nå :wee:

God natt folks å ta vare på dere selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...