Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) fant flint til 19 kroner http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?templa...ok&artnr=330205 Må kjøpe veke og bensin selv. Hmm. Og jeg har bare 500 kroner som skal holde i 2 måneder og skylder allerede 2500 Endret 8. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 nei, nå får jeg kanskje hoppe til køys. God natt alle sammen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Sove ja kanskje, det hadde vært lurt edit: orker ikke. *drikke* Endret 8. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvis man fikk sove.. Skjønner ikke helt hva det er. Om det er tentamens-nerver, eller spenningen fra BigBang-konserten som sitter igjen. Eller om det bare er den sinnsykt vonde halsen min som holder meg oppe. Sitter nå her med et varmt glass melk med honning i, og ber til hvemsomhelst om at det skal funke. Jeg hater å ikke får sove. >_< Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Faen jeg kommer seiøst til å bli hobby-alkoholiker/narkoman snart. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Faen jeg kommer seiøst til å bli hobby-alkoholiker/narkoman snart. 8104664[/snapback] Jeg blir kalt for alkisen på skolen. Og i vennekretsen Jeg drikker ikke så mye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Pff..litt alkohol har da aldri drept noen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 4. Gang denne uka jeg skyller ned sovepillene med alkohol og har blitt hekta på endorfiner. Klarer ikke holde opp med det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 mushi: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Kan en bli avhengig av endorfiner?- Avhengighet av endorfiner og fysisk aktivitet er en positiv avhengighet, men det er viktig at kroppen får lov til å slappe av innimellom. For mye endorfiner over lang tid kan svekke immunforsvaret. Det er ikke nødvendig å trene mye hver dag. En god regel er å trene annenhver dag. Noen mennesker blir avhengig av fysisk aktivitet for å oppnå et ”gledeskick”. Dette er først et problem når vedkommende blir ute av stand til å trene, som eksempelvis ved sykdom. Da kan disse menneskene være mer tilbøyelig til å bli deprimerte. Vær forsiktig med deg selv..oki? :\ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg prøver, men får desverre ikke de største "kickene" av trening... Det gir nesten ingen effekt. Har vært avhengig av det før, og det var ikke noe gøy. Endret 8. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Neieh, hvis du ikke får noe igjen for å trene og så trenger så mye at du du da ikke har noe igjen for det så tror jeg deg nok :\ Neieh, jeg skal finne loppekassa. Jeg må stå opp litt tidlig for å rydde her i kåken, blir vist besøk her i morgen så da bør det kanskje ikke se så "fint" ut som det gjør nå God natt folks å ta vare på dere selv. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Neieh, hvis du ikke får noe igjen for å trene og så trenger så mye at du du da ikke har noe igjen for det så tror jeg deg nok :\ 8104690[/snapback] skjønte ikke settningen... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Neieh, hvis du ikke får noe igjen for å trene og så trenger så mye at du du da ikke har noe igjen for det så tror jeg deg nok :\ 8104690[/snapback] skjønte ikke settningen... 8104692[/snapback] Haha, du er ikke alene, det ser ut som tre forskjellige setninger som har slått seg sammen^^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Steffy, må du legge deg! Du er alltid oppe sent Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ingenting galt med å være sent oppe, vel? Jeg har dessverre klart å ødelegge døgnrytmen ved å drite i alarmen og forsøkt meg på å døgne og sovnet halvveis. Jeg må begynne å komme meg på forelesning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hmm. Og der gikk Osloturen i dass. Lenge leve farang. Da blir det skole i dag og sånn. Ja ja, slipper i det minste å sulte. Først er jeg sjuk, og nå er vergen min sjuk. Woohoo! Utsettelser <3 Endret 8. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er også sjuk idag Såpass sjuk at jeg må bli hjemme, men såpass frisk at jeg kan sitte på dataen! *Være fornuftig å jobbe med a-plan* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå er jeg steike meg trøtt, og jeg skal opp om 8 timer grunnet friidrett trening. Wohoo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå er jeg steike meg trøtt, og jeg skal opp om 8 timer grunnet friidrett trening. Wohoo 8104827[/snapback] Trøtt jeg og, men det er fordi jeg akkurat sto opp Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Trøtt jeg og, men det er fordi jeg akkurat sto opp 8104829[/snapback] Gå tilbake til sengs. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg