Hashtægg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 OMG! look at the hunk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 OMG! look at the hunk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8101700[/snapback] jøss... er meg jo Lenke til kommentar
superninja Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eg er bedre enn dokke alle og eg veit det!! Lenke til kommentar
superninja Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 OMG! look at the hunk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8101700[/snapback] jøss... er meg jo 8101707[/snapback] Han der er stygg forhold til meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jøss... er meg jo 8101707[/snapback] Morsomt.' Seriøst, awwwww!! Han er bosnisk og<3 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det nå jeg skal skamme meg og hylgrine? Please elaborate. 8101667[/snapback] Ja! Half-Life, din nabb! 8101677[/snapback] *plukke opp crowbaren og slå Arinomi i bittesmå kjøttstrimler* nabb, who? *NP: Breaking Benjamin - Unknown Soldier. Den SKAL så tas på karaoke i Tyskland om jeg finner en karaoke bar med den låta Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *plukke opp crowbaren og slå Arinomi i bittesmå kjøttstrimler*nabb, who? 8101728[/snapback] Aaaah, GODMODE! *sy seg selv sammen og skjære MrLeftField opp med Doom saga* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Da har jeg tatt inn og ut oppvask, vasket kjøleskapet. gått ut med søpla og vasket opp etter middag, uten engang å svette. Som om det å vaske kjøleskapet var noe straff Hadde vasket alt og puttet alle løse deler i oppvaskemaskinen(også sette på plass senere) på under en time. edit: det tok jo tid før delene var ferdig vasket da. Endret 7. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *plukke opp crowbaren og slå Arinomi i bittesmå kjøttstrimler*nabb, who? 8101728[/snapback] Aaaah, GODMODE! *sy seg selv sammen og skjære MrLeftField opp med Doom saga* 8101782[/snapback] *kode om hele HL2 og Doom engine så /godmode går egentlig på MrLeftfield* Nei fy faen. Overtrøttshumor slår inn, føler jeg :/ går og tar meg en røyk og kaffe. Brb Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ah, cola og potetløv er godt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg vil drepe lillebroren min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Det er da løgn. Du brukte da bare 2 minutter på å poste de to siste postene 8101264[/snapback] hw.nos sider lever et eget liv med å være oppe og nede og raske og trege helt for seg selv i sin egen lille verden, så de telles liksom ikke - Sånn ellers, det er alltid like kjipt å knuse folks drømmer og håp om at jeg er en nerd og kan så uhorvelig mye om sære tema Endret 7. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nå har jeg lest litt over 100 sider av denna boka. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Låner den av ei i klassen, men har bestillt denna nå: http://www.amazon.com/Japanese-Lonely-Phra...73278394&sr=8-7 Oppdatert versjon av boka pluss at jeg endelig har fått bestillt en anatomi bok i dag, pluss en GTFO t-skjorte. Og ikke nok med det! ( skryte skryte ) fant ut at jeg har tusen kroner til overs. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg vil drepe lillebroren min. 8101876[/snapback] og..... Grunn? bare true litt da, eller ta bort eventuelle goder, så slipper du ihvertfall fengsel Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg vil drepe lillebroren min. 8101876[/snapback] eeeeh, vet at mange unger kan være noen drittunger, men jeg vedder på at du var like ille og at rommet deres er mye mindre verdt (altså at det ble brukt mindre penger på det). Heller bror enn enebarn. Vel, jeg er ikke enebarn sjæl, da jeg er den yngst i en søskenflokk på 5 tilsammen men de er ca over 20 hele gjengen nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Onkel tror jeg er supermegahacker siden jeg har holdt på med data siden jeg var liten En gang vi satt hjemme og noen sa at jeg burde finne noe mere konstruktivt å ha som hobby, sa onkel: -Gutten holder jo på med data, han kan gjøre hva som helst! Endre telefonregningene dine, eller ødelegge andres datamaskiner. Jeg gadd ikke knuse illusjonen hans med å si at jeg bare satt og spilte spill. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fordi, hunden har lært seg en motbydelig vane, at når Robin er i stua, trenger jeg ikke lystre Rebecca og Mamma sine ordre, fordi de gjelder ikke når robin er i stua. (Dette fordi vi beordrer "rolig" når Robin og ham leker mens hunden egentlig skal roe seg ned etter kveldstur, og sove, og Robin fortsetter å leke, enda hunden har fått beskjed om å være rolig, så nå gjelder ingen kommandoer når Robin er i stuen.. *grr* Vil.. Drepe.) Det verste er at han hører ikke etter når jeg sier noe, og mamma har gitt fullstendig opp å krangle med ham når han er i et sånt humør. Så når jeg ber ham om å gi seg med lekingen når vi har bedt hunden om å være rolig, så sier han bare; "Du er ikke moren min!" Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nå skal jeg se mer tv. Forhåpentligvis spiller han hunken jeg viste bilde av istad! Bye og natta! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Og jeg skal samle sammen mitt siste snev av viljestyrke og gå på Shell og kjøpe brus og is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg