Bytex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Avatar-byttet til B-real er nesten like interessant å ha poll om som "Hva er best av kjøttkaker og fårikål? Send A eller B til 2500!! 10kr pr melding!"-polls på MessTV. Gi dere nå for pokker. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Til Demille: Høyre hjernehalvdel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Styrer venstre kroppshalvdel Styrer det artistiske Bilder Visualisering Farger Oversikt og helhet Intuitivitet og intuisjon Følelse og emosjoner Musikk, rim og rytme Se mønster, tilfeldig rekkefølge Spatial evne (se rom og ha retningssans) Dans, kunst- og musikknytelse Fantasiorientert Å være (indre bane) Tidløs Det kreative/ spontane Venstre hjernehalvdel: Styrer høyre kroppshalvdel Styrer det akademiske Språk, setninger, skriving og ord Tale og opplesning Lesing Detaljer, fakta og analyse Logikk Følge instrukser og regler Matematikk, tall og logikk Tenker sekvensielt (rekkefølge) Rasjonalitet Virkelighetsorientert Å gjøre (ytre bane) Tid Det kontrollerende/ dømmende Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Til Demille: Høyre hjernehalvdel: Styrer venstre kroppshalvdel Styrer det artistiske Bilder Visualisering Farger Oversikt og helhet Intuitivitet og intuisjon Følelse og emosjoner Musikk, rim og rytme Se mønster, tilfeldig rekkefølge Spatial evne (se rom og ha retningssans) Dans, kunst- og musikknytelse Fantasiorientert Å være (indre bane) Tidløs Det kreative/ spontane Venstre hjernehalvdel: Styrer høyre kroppshalvdel Styrer det akademiske Språk, setninger, skriving og ord Tale og opplesning Lesing Detaljer, fakta og analyse Logikk Følge instrukser og regler Matematikk, tall og logikk Tenker sekvensielt (rekkefølge) Rasjonalitet Virkelighetsorientert Å gjøre (ytre bane) Tid Det kontrollerende/ dømmende 8100127[/snapback] spoiler tag er en fin bil Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Fy faen, tror jeg har skada Venstre hjernehalvdel, ligner på ting jeg ikke kan styre o_O Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg kan løpe bort til b-real og blåse i øret Da blir nok han glad Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er tydeligvis delvis lam i høyre hjernehalvdel Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Til Demille: Høyre hjernehalvdel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Styrer venstre kroppshalvdel Styrer det artistiske Bilder Visualisering Farger Oversikt og helhet Intuitivitet og intuisjon Følelse og emosjoner Musikk, rim og rytme Se mønster, tilfeldig rekkefølge Spatial evne (se rom og ha retningssans) Dans, kunst- og musikknytelse Fantasiorientert Å være (indre bane) Tidløs Det kreative/ spontane Venstre hjernehalvdel: Styrer høyre kroppshalvdel Styrer det akademiske Språk, setninger, skriving og ord Tale og opplesning Lesing Detaljer, fakta og analyse Logikk Følge instrukser og regler Matematikk, tall og logikk Tenker sekvensielt (rekkefølge) Rasjonalitet Virkelighetsorientert Å gjøre (ytre bane) Tid Det kontrollerende/ dømmende 8100127[/snapback] Tuusen takk! Du er min favorittbruker nå. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tuusen takk! Du er min favorittbruker nå. 8100189[/snapback] Det var godt å høre! I`m always eager to please Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det var godt å høre! I`m always eager to please 8100203[/snapback] *prt sc* Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *prt sc* 8100209[/snapback] den skjønte jeg ikke.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Print Screen. Hun tok bilde av deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tuusen takk! Du er min favorittbruker nå. 8100189[/snapback] Du bytter nå den hver uke så Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Print Screen. Hun tok bilde av deg. 8100253[/snapback] det skjønte jeg, men ikke grunnen til at hun gjorde det..... Tuusen takk! Du er min favorittbruker nå. 8100189[/snapback] Du bytter nå den hver uke så 8100256[/snapback] la meg hvertfall leve i illusjonen.... Endret 7. mars 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 I`m always eager to please 8100203[/snapback] *humre* Bare glem det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bah. Må ut med hunden nå. Teite greier. :\ (PS: Jeg skal sy en varm regnjakke til en bekjent sin hund. Skal jeg sy med glidelås, eller som genser? Det er en tispe, så jeg føler at genser er smartest.. Glidelås + nipler = ... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bah. Må ut med hunden nå. Teite greier. :\(PS: Jeg skal sy en varm regnjakke til en bekjent sin hund. Skal jeg sy med glidelås, eller som genser? Det er en tispe, så jeg føler at genser er smartest.. Glidelås + nipler = ... 8100286[/snapback] Hva med borrelås? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg syns det er stygt, jeg. Oo Borrelås er shitty. Og ikke vanntett. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg syns det er stygt, jeg. OoBorrelås er shitty. Og ikke vanntett. 8100301[/snapback] bruk en zip-lock pose og fòr den med glava Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bah. Må ut med hunden nå. Teite greier. :\(PS: Jeg skal sy en varm regnjakke til en bekjent sin hund. Skal jeg sy med glidelås, eller som genser? Det er en tispe, så jeg føler at genser er smartest.. Glidelås + nipler = ... 8100286[/snapback] Best med genser kanskje? Om hunden ikke er veldig kotrhåra så kan jo glidlåsen fort feste seg i pelsen :/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du bytter nå den hver uke så 8100256[/snapback] Du er bare sur fordi du ikke er nr 1 lenger. Men din egen skyld at du ikke er det, såh!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg