Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kjøpt ny alarmklokke, værstasjon, og tempen innendørs Sånne limegrønn fresh greie Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg hørte på Danzig på skolen idag.8099003[/snapback] Huff...grusomt band. 8099012[/snapback] Mother er jo så evig bra! Men sett bort fra den, så har de ikke så veldig mange supertøffe sanger, nei. G. Danzig burde holdt seg til the Misfits. <3 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Neste gang jeg hører Gummibears - Itt van gumimaci dreper jeg den som spiller den av. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 KoЯn - Another Brick in the Wall - Beste coveret. Ruler ræva av han prydz-faenskapen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 8099082[/snapback] :!: Den er jo bare utrolig rå da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 KoЯn - Another Brick in the Wall - Beste coveret. Ruler ræva av han prydz-faenskapen.8099055[/snapback] Øhm...nei. De rævpulte den sangen. Eneste bra cover KoRn har gjort er Metallicas "One". Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 8099082[/snapback] :!: Den er jo bare utrolig rå da! 8099094[/snapback] omg *drepe* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 8099082[/snapback] Haha, så herlig slår alikevel alt og alle. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 jeg ble hekta på den her http://www.youtube.com/watch?v=MePzWtHqrso Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Interessant fenomen, at man egentlig ELSKER å klage på dårlige cover, mens man hører på dem ustanselig i skjul. Edit: Gjelder dårlige/irriterende teknosanger også, egentlig. Endret 7. mars 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Itt van a gumimaci, a nevem Gummy Gummy.Én vagyok gumi cumi cici gumi gumimaci Oh engem nyalni lehet mint, a cumi cicit (ceclit?) én vagyok Gummy nyami cili culi gumimaci. Oh Yeah. Gumi gumi gumi gumi gumimaci Gumi gumi gumi gumi gumimaci Fine day by do the party, Pumpin' by do the party, Friday by do the party, party pop. Fine day by do the party, Pumpin' by do the party, Friday by do the party, party pop. Itt van a gumimaci, a nevem Gummy Gummy. Én vagyok gumi cumi cici gumi gumimaci. Oh engem nyalni lehet mint, a cumi cicit (ceclit?) én vagyok Gummy nyami cili culi gumimaci. Oh Yeah. Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Háromszor csak arra... Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Háromszor csak arra... Gumi gumi gumi gumi gumimaci Gumi gumi gumi gumi gumimaci Gumi gumi gumi gumi gumimaci Én vagyok a gumimaci Gyere már gyere velem Gyere táncolj már kérlek Get get party pop. Én vagyok a gumicummi Cicci meg a kodile (?) a mambó csoda Pápé gyere már és táncolj party pop. Itt van a gumimaci, a nevem Gummy Gummy. Én vagyok gumi cumi cici gumi gumimaci Oh engem nyalni lehet mint a cumi ceclit (cicit?) én vagyok Gummy nyami cili culi gumimaci. Oh Yeah. Háromszor csak harap(j)... Fincsi fincsi comb... Nem vagyok én szõrös! Gyere már és te is élvezel ( élvezz el? ) Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Háromszor csak arra... Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Pá-pá-dubi-dubi-nyamm-nyamm Háromszor csak arra... Gumi gumi gumi gumi maci Gumi gumi gumi gumi maci Gumi gumi gumi gumi maci Itt van a gumimaci, a nevem Gummy Gummy. Én vagyok gumi cumi cici gumi gumimaci Oh engem nyalni lehet mint, a cumi cicit (ceclit?) én vagyok Gummy nyami cili culi gumimaci. Itt van a gumimaci, a nevem Gummy Gummy. Én vagyok gumi cumi cici gumi gumimaci Oh engem nyalni lehet mint, a cumi cicit (ceclit?) én vagyok Gummy nyami cili culi gumimaci. Oh Yeah. Party pop. Party pop. Party pop. Party pop. Det er ikke ofte jeg bruker den smileyen, men her passer den. Endret 7. mars 2007 av Frichassé Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Interessant fenomen, at man egentlig ELSKER å klage på dårlige cover, mens man hører på dem ustanselig i skjul. Edit: Gjelder dårlige/irriterende teknosanger også, egentlig. 8099115[/snapback] Tror det gjelder bare deg Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blærh, leter etter den video på youtube, hvor de interjuver (en fotball spiller) så sitter det en i baksete og later som han suger kuk.. Noen som vet hvilken jeg mener? Uff, spilte kamp i går... Når er jeg skadet i begge bena og begge håndledda.. "/ Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blærh, leter etter den video på youtube, hvor de interjuver (en fotball spiller) så sitter det en i baksete og later som han suger kuk.. Noen som vet hvilken jeg mener? Uff, spilte kamp i går... Når er jeg skadet i begge bena og begge håndledda.. "/ 8099227[/snapback] Det er Lars Berger. Skiløper. Han er fra Dombås, her jeg bor. Lite sted. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blærh, leter etter den video på youtube, hvor de interjuver (en fotball spiller) så sitter det en i baksete og later som han suger kuk.. Noen som vet hvilken jeg mener? Uff, spilte kamp i går... Når er jeg skadet i begge bena og begge håndledda.. "/ 8099227[/snapback] Det er Lars Berger. Skiløper. Han er fra Dombås, her jeg bor. Lite sted. 8099242[/snapback] Skiløper var det ja! Hehe, takk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Blah...jeg er lei. Noen som har noe artig å fortelle? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har sladder. Forholdet til Anira og MrLeftfield går oppløsning etter at MrLeftfield fikk øynene opp for meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg sier ikke at det er sant. Just words on the street Lenke til kommentar
Anira Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har sladder. Forholdet til Anira og MrLeftfield går oppløsning etter at MrLeftfield fikk øynene opp for meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg sier ikke at det er sant. Just words on the street 8099415[/snapback] Og etter at jeg fikk øynene opp for deg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Her har vi Anira og Mr.Leftfield....KISSING >_< Meh, javaen tar inn på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg