Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Håper du sjekka no id kort i lommeboken, å leverte den tilbake med pengene. Ellers vil jeg nermest kalle det tyveri.

7421499[/snapback]

Det er faktisk tyveri å ikke levere inn verdisaker man har funnet, men jeg tror man har krav på funnet hvis ingen henter det innen fire uker.

7421717[/snapback]

Da må man vel levere funnet til et spislet sted, som politiet, vis det skal ha noen hensikt. Dette må jo være en fast regel. Så vis noen mister bankkortet skal det leveres til politiet, så er det deres jobb og ta kontakt med banken.

 

For hvordan kan noen som mister noe, finne det igjenn når det kan ligge 100 forskjellige steder? "Jeg leverer klokka til hu som sitter på kontoret der borte, der er det ingen som gjetter at noen leverer en klokke. Så får jeg meg en ny klokke om 4 uker :D"

 

Viktig at alle ting som blir funnet, blir levert samme sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare man slipper de feite klumpene i maten så :)

7421538[/snapback]

Stemmer.

 

Om du så meg, noe jeg ikke trodde du gjorde. Så var det sikkert meg. Jeg så deg hvertfall. kos :D

7421558[/snapback]

Joda, jeg fikk et glimt av deg :p

Dere hadde tatt sofaen, right?

 

:cry: Klippe fine håret? (selv om det kan være litt upraktisk til tider).. Skummelt.

7421669[/snapback]

Mja, blir sikkert ikke å gjørra noe :p

 

yay, jeg får nøkkel til ny hybel om litt over en halvtime ;D Flytte flytte flytte bort fra x'en :D

7421669[/snapback]

Wio, kos :wee:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Du trodde det var en god idè å gjøre den exe-filen du fikk en av 14-årig jente på MSN?

7421837[/snapback]

Man godtar ikke exe-filer som man får på MSN, enkelt og greit fordi brukeren ikke har prøvd å sende dem. De som kjenner MSN, vet at .exe-filer ikke kan sendes manuelt via MSN, og dermed må det ha vært gjort på et annet vis.

Lenke til kommentar
Æsj, msn viruset var ikke så morsomt å fjerne alikevel :(

Det har dukka opp et lass med nye programmer som sexlist og masse annet ekkelt tull. Hater MSN VIRUSET!

7421822[/snapback]

Du trodde det var en god idè å gjøre den exe-filen du fikk en av 14-årig jente på MSN?

7421837[/snapback]

LINK for helvete!

 

*Jeg er gretten, fordi pc'en nettop var nyformatert. Og fordi jeg må formatere pc'en på nytt igjenn*

Lenke til kommentar
Jepp ;D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:love:

np: Sentenced - Excuse Me While I Kill Myself

7421861[/snapback]

Da kan jeg komme på besøk :wee:

(Når jeg igjen ligger på pluss-sida penge messig, that is)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mihi :love:

 

NP: Ebba Grön - Mental Istid

7421953[/snapback]

penger er noe bajs, ihvertfall når det er manko på de..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Blir kos, ja. wio :love:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...