b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *groms* Nok en solskinnsdag i dag. Jeg har ikke lyst til å gå på jobb, jeg har lyst på en skitur med kakao, pølser og hyggelig selskap Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du kan få kakao av meg, men pølser og hyggelig selskap er verre. (Med mindre du liker folk som babler på fransk. Oo) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *groms* Nok en solskinnsdag i dag. Jeg har ikke lyst til å gå på jobb, jeg har lyst på en skitur med kakao, pølser og hyggelig selskap 8097278[/snapback] Å det hørtes utrolig deilig ut Sitter på skolen, men her er det overskya, så skitur hadde vært uaktuelt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Yay. Første skikkelig dag på skolen og jeg får masse norsk oppgaver. 2 på nynorsk, samt beskjed om at jeg til nå burde ha lest bok 2 av 3 til særoppgaven. Yay, flotte greier, jeg har jo ikke gjort noe. Og jeg skal si det var et lite helvete å skrive for hånd for første gang på litt over en måned. Ja ja, satser på at det går bra Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 8097293[/snapback] Sitter selv og skriver særemmne nå. Vi skal skrive maks 5 sider til kl 15.30. Jeg har skrevet 3/4 side Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Siden vi snakker skole: Så langt har jeg kommet i franskprosjektet mitt Fornavn: Ophèlie Etternavn: Cholmondeley Alder: 19 Dix-neuf Bosted: Rue Dèsirè Niel du Nice Fødselsdato: Premier Juin mille neuf cents quatre vingts huit Sivilstatus: Engagé Arbeidssted: Le théâtre Favorittmat: Bavette au Porto (Flank steak with port sauce) Yndlingsdrikk: Orangina Yndlingssukkertøy: Carambar du coca. Yndlingsmusikk: Theatre des Vampires, Louise Attaque, Indochine. Bilen min: Peugeot 207 (deux cents et sept) Cabriolet Favorittfarge: Rouge Sko: J'aime le boots. Klær: Je travaille la plupart du temps mes propres vêtements Parfyme: Oscar de la Renta - Signature Hårfarge: rose Kroppsvekt: 50 kg (cinquante kilogram) Svakhetene mine: Legger så mye i fritidsprosjektene mine at jeg avogtil glemmer vekk alt annet. (Venner, kjæreste, osv.) Stykrene mine: Lidenskap for alt jeg bestemmer meg for å gjøre, og gjør aldri noe halvveis. Har selvtillit til meg selv og tør derfor å gjøre ting veldig annerledes, uten å bry meg om hva andre mener. Barndomssykommene: Meslinger - Instrument du spiller: Ingen, synger i stedet. Fransk Maler: Henri Matisse Yndlingsidrett: Ballett Franske favorittforfatter: Voltaire Forslag til barnesykdommer? Endret 7. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Lurer på om jeg skal skrive særemnet på bokmål eller nynorsk. Læreren var svært uklar på det der. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er vel bare å spørre det? Vi skriver på bokmål hvertfall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hovudmål. Eller sidemål. Kanskje det er valgfritt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Forslag til barnesykdommer? 8097335[/snapback] Røde hunder eller HIV. Husker jeg hadde samme prsjektet. ---- Kom på at jeg bor ved et bakeri igjen. KAKE! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Helvetes iTunes! *banne høyt* Funker faenmeg ALDRI!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du kan få kakao av meg, men pølser og hyggelig selskap er verre.(Med mindre du liker folk som babler på fransk. Oo) 8097286[/snapback] Vel, franskmennene er da ikke så ille egentlig.Helvetes iTunes! *banne høyt* Funker faenmeg ALDRI!! 8097509[/snapback] Selvfølgelig fungerer det ikke..det er jo itunes..sier seg selv. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Sant, sant... men alltid på alle andre pc'er, unntatt denne! Og siden min bærbare ikke har strømadapter for øyeblikket, kan jeg ikke flytte sanger på eller lade opp iPod'en min. Og det irriterer meg! *avhengig av musikk* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Sant, sant... men alltid på alle andre pc'er, unntatt denne! Og siden min bærbare ikke har strømadapter for øyeblikket, kan jeg ikke flytte sanger på eller lade opp iPod'en min. Og det irriterer meg! *avhengig av musikk*8097542[/snapback] Selvfølgelig kan du det. Bruk Winamp ffs! winamp har jo ipod støtte...hiv ned nyeste winamp og så velger du libery-funksjonen der og så står der portable et eller annet sted og så flytter du bare over med winamp så slipper du å bruke GAY-tunes. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Anyhow, jeg er ikke fransk, men jeg øver konstant på den munltige fremføringen min. Nå kan jeg forresten dele pølser med deg og, for det er nettopp blitt laget på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det er deilig å våkne sent i en ukedag. Ahh, deilig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Anyhow, jeg er ikke fransk, men jeg øver konstant på den munltige fremføringen min.Nå kan jeg forresten dele pølser med deg og, for det er nettopp blitt laget på kjøkkenet. 8097597[/snapback] Er de grillet da? *kravstor* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vel.. Stekt over "åpen ild" aka. grillet i ovnen. Bra nok? Hvis ikke har vi masse ekstra, kan stikke rett utenfor byen og tenne bål. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva om vi tar en babb da, b-real? Milano er ikke langt fra jobben vår, og 50kr er ikke mye ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Groms...nei jeg har ikke lyst på milano-kebab. Skal jeg ha noe nå så skulle det ha vært en feit jævla biff. Dessuten så ville man aldri ha rukket å stikke til milano, bestille og få maten innen 20min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg