Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

my savior  :love:  God kveld, kjære!

8095433[/snapback]

Hei pusen.

Er dødssliten. Har losset siden klokka 3, akkurat kommet inn døra. Skal ta meg en laaaang og god dusj og så skal jeg spise MASSE jævla mat og så skal jeg sove.

Jeg kommer til å slite så jævlig i morra, kommer til å være helt gåen :(

Og jeg vet faen ikke nårtid jeg skal på jobb heller i morgen :ermm:

8095447[/snapback]

å dæven. Vel. Du jobber hvertfall, det er jo positivt ;) Men jeg vil ikke anbefalle deg å legge deg rett etter å ha spist. Magen din vil være en del uenig med deg enten i natt eller i morgen. Og i morgen anbefaller jeg deg faktisk å gå på kaffe kun den ene dagen. Er desverre lite å gjøre med det.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å dæven. Vel. Du jobber hvertfall, det er jo positivt ;)Men jeg vil ikke anbefalle deg å legge deg rett etter å ha sovet . Magen din vil være en del uenig med deg enten i natt eller i morgen. Og i morgen anbefaller jeg deg faktisk å gå på kaffe kun den ene dagen. Er desverre lite å gjøre med det.

8095554[/snapback]

jøss, hvordan får man til det?

Lenke til kommentar

Skulking er flott, men fungerer best på regnvåte dager i Trondhjem hvor man bruker dagen på å vandre rundt på Møllenberg og Lade eller på solrike dager hvor man sover bort hele skoledagen ved elva med deLillos og Pink Floyd på full guffe inn i ørene via mp3spiller og headset og slikt.

:love:

Lenke til kommentar

å dæven. Vel. Du jobber hvertfall, det er jo positivt ;)Men jeg vil ikke anbefalle deg å legge deg rett etter å ha sovet . Magen din vil være en del uenig med deg enten i natt eller i morgen. Og i morgen anbefaller jeg deg faktisk å gå på kaffe kun den ene dagen. Er desverre lite å gjøre med det.

8095554[/snapback]

jøss, hvordan får man til det?

8095573[/snapback]

Men jeg vil ikke anbefalle deg å legge deg rett etter å ha sovet.

8095554[/snapback]

Hmm... hæ?

8095574[/snapback]

spist. Jeg endra posten. Btw, jeg er sliten....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...