Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
my savior  :love:  God kveld, kjære!

8095433[/snapback]

Hei pusen.

Er dødssliten. Har losset siden klokka 3, akkurat kommet inn døra. Skal ta meg en laaaang og god dusj og så skal jeg spise MASSE jævla mat og så skal jeg sove.

Jeg kommer til å slite så jævlig i morra, kommer til å være helt gåen :(

Og jeg vet faen ikke nårtid jeg skal på jobb heller i morgen :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg sitter her med 30 år gammel whisky.......dette må være Guds måte å si at han elsker meg på..

8095426[/snapback]

Har ikke smakt 30år gammel, men har smakt 3-4 år gammel, men Jäger faen ta meg MYE bedre :p blir ikke så mye nå for tiden fordi jeg trener =\

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Har ikke smakt 30år gammel, men har smakt 3-4 år gammel, men Jäger faen ta meg MYE bedre :p blir ikke så mye nå for tiden fordi jeg trener =\

8095449[/snapback]

*tømme en shot med jäger og gå og hente en flaske whiskey i tillegg*

Glad jeg ikke må opp tidlig imorra :wee:

@b-real: Han måtte jo nesten ha sånn monster-quote for å følge historien da ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

8095449[/snapback]

Jäger er fysj i forhold....whiskyen er som fløte......aaaaaaaaa Gud hvor er det godt :D

Lenke til kommentar
Sovnet fint til CC, hate eternal, gorgasm osv før... gått over til litt lysere musikk nå (mer motocross musikk)..

8095437[/snapback]

Du har ikke skada deg enda på motorcrossen?

8095441[/snapback]

Hæhæhæ, nei :p har ikke fått kjørt noe i vinter, har stylet opp sykkelen og fikset på den i vinter... Til sommeren blir det rampe, og da tror jeg det kommer til å bli en del skader, hvem vet..

L4r5: ture på tirsdag? like greit det :D

Edit: Tror jeg legger meg, jogget som ett helvete istad... Løp med militærstøvler i værste oppover bakkene i 1 og en halv time... Beina mine holder på å krepere nå :p

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Og du kalte meg dømmende?

Hør nå her, du kan ikke si at en musikksjanger suger.

For musikk er egentlig ikke noe du kan høre.

Det er noe du OPPLEVER.

Så bare fordi at andre opplever musikken annerledes enn deg, gir det deg ikke retten til å si at det suger.

8095367[/snapback]

That makes no sense at all. Du prøver å si at det ikke er lov å kritisere musikk du ikke liker? Tull og tøys.

Lenke til kommentar

8095449[/snapback]

Jäger er fysj i forhold....whiskyen er som fløte......aaaaaaaaa Gud hvor er det godt :D

8095482[/snapback]

Åssen merke spørte jeg om! :(

Lenke til kommentar
L4r5: ture på tirsdag? like greit det :D

Edit: Tror jeg legger meg, jogget som ett helvete istad... Løp med militærstøvler i værste oppover bakkene i 1 og en halv time... Beina mine holder på å krepere nå :p

8095488[/snapback]

Lesedag på skolen i morra ;)

Lenke til kommentar
Og du kalte meg dømmende?

Hør nå her, du kan ikke si at en musikksjanger suger.

For musikk er egentlig ikke noe du kan høre.

Det er noe du OPPLEVER.

Så bare fordi at andre opplever musikken annerledes enn deg, gir det deg ikke retten til å si at det suger.

8095367[/snapback]

That makes no sense at all. Du prøver å si at det ikke er lov å kritisere musikk du ikke liker? Tull og tøys.

8095493[/snapback]

Å si "det suger" er ikke å kritisere det.

Lenke til kommentar

8095482[/snapback]

Lurer på om jeg skal ta meg litt "brun jamaica rom" etterpå. Det er egentlig ganske digg det og

8095508[/snapback]

Ja faktisk....hmmm....bør nok ikke blande. Sparer til i morgen.

Skrumplever kom treng deg på, her skal du ingen motstand finne...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...