Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dahle: Er ikke tapere som hører på sånn musikk. Skittles og rare drømmer! Det er jo TO pluss! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Spise skittles! Rare drømmer er phun! 8095174[/snapback] Jeg elsker når jeg har sånn lucid dreams. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dahle: Er ikke tapere som hører på sånn musikk. 8095180[/snapback] Jo, det er det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Not really. JEg ville heller si at tapere hører på boyband og alt som går på TOPP20 på P4. :] Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Not really.JEg ville heller si at tapere hører på boyband og alt som går på TOPP20 på P4. :] 8095215[/snapback] Så dømmende du var da. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) fatter ikke tapere som hører på slik musikk: http://dagobah.biz/flash/karaoke.swf Riktig nok er det en del humor i linken 8095148[/snapback] helt enig der. Synes slik musikk er dritt. Og det er heller ikke mye forskjell på sangene, bare "growling" i forskjellige toner. de bare hamrer på gitar og slagverk. ingen skills, de er bare kjapp.. Nei, det er noe dritt sier jeg.. edit: eplefe: jeg hører heller ikke på det som kommer på topp 20/40. Synes en god del av det er dårlig også. (av og til noen bra sanger). Men hver sin smak Endret 6. mars 2007 av Lund- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Da har du faen ikke hørt mye. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg elsker når jeg har sånn lucid dreams.8095195[/snapback] Få flest sånne drømmer når jeg har rusa meg en stund og PLUTSELIG bestemmer meg for å nyktre meg jeg da... Mye rart man drømmer i den perioden ass! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Fy faen! Rett så jeg hopper inn i slengbuksene og tar på meg pilotbriller! Sitter å digger Stoner-Rock Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Da har du faen ikke hørt mye. 8095232[/snapback] jeg har hørt mye av slikt. Kjenner en del som hører på det (utrolig nok), og jeg synes det er drittmusikk. Klart noen sanger har noen fete riff, som faktisk er bra. Men generelt sett er det bare hamring og growling.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 edit: eplefe: jeg hører heller ikke på det som kommer på topp 20/40. Synes en god del av det er dårlig også. (av og til noen bra sanger). Men hver sin smak 8095228[/snapback] Death metal har mindre rytmer enn Black metal, diverse Black Metal band har mye mere melodi enn det der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det tviler jeg sterkt på . . Gorgoroth = hamring og growling. Men gorgoroth står jo ikke og er ALL metal. Faen, de er ikke en gang all skrikemetal. xD Bundy: Hva har du røykt? Death metal er mer melodiøst enn plain black metal. Dessuten.. Om du snakker om melodic black eller symphonic black. SÅ er jeg enig. Endret 6. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det tviler jeg sterkt på . . Gorgoroth = hamring og growling. Men gorgoroth står jo ikke og er ALL metal. Faen, de er ikke en gang all skrikemetal. xD 8095269[/snapback] Mye av death metal er trommene og gitarene det samme. Snakket ikke om growlinga. Favoritt sjangeren min er nok black metal ja, men greit med death metal, og trash metal noen ganger. eplefe, vel, jeg har aldri lagt merke til mye rytmer i DM. Gi meg noen gode råd da edit: melodic black Endret 6. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 edit: eplefe: jeg hører heller ikke på det som kommer på topp 20/40. Synes en god del av det er dårlig også. (av og til noen bra sanger). Men hver sin smak 8095228[/snapback] Death metal har mindre rytmer enn Black metal, diverse Black Metal band har mye mere melodi enn det der. 8095260[/snapback] Death Metal er drit fett! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Apropos metal: Er det flere enn meg som får grøsninger av Sentenced - Lower the flags? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det tviler jeg sterkt på . . Gorgoroth = hamring og growling. Men gorgoroth står jo ikke og er ALL metal. Faen, de er ikke en gang all skrikemetal. xD 8095269[/snapback] Nei, det finnes jo mange forskjellige typer metal. Jeg hører på en del metal (tror jeg, er ikke lett å vite hva ting er lengre ). men som det man hørte på den flashen liker jeg ikke, og synes er rett og slett dårlig, ingen musikalske ferdigheter der. Men har ingenting i mot metal, bare den typen.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har bare et papir igjen IIH. Men jeg har In Flames, og det va egentlig ganske kos nå ^^, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jaa-a. Uansett. Avant-garde metal, er liksom psycho-eksperimenterende. skummelt i følge meg. Black metal er mer sånn.. "Det gjør ingenting om du ikke kan spille, du kan bli med i bandet vårt fordet" (Med mindre det er melodisk eller symfonisk). Lang, seig growl, gjerne med klassisk musikk. Blandes ofte med Goth metal à la CoF eller ToT. I tillegg er det ørten tusen andre undersjangre. Så ikke gre metal under en kam, for det er UFATTELIG vidspredt musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har Oral Bee og skittles som gir meg morbide drømmer. Klovner i Kamp også, dette blir herlig. *mimre tilbake til 1999 - 2001 og den gangen da han digga slik musikk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jaa-a.Uansett. Avant-garde metal, er liksom psycho-eksperimenterende. skummelt i følge meg. Black metal er mer sånn.. "Det gjør ingenting om du ikke kan spille, du kan bli med i bandet vårt fordet" (Med mindre det er melodisk eller symfonisk). Lang, seig growl, gjerne med klassisk musikk. Blandes ofte med Goth metal à la CoF eller ToT. I tillegg er det ørten tusen andre undersjangre. Så ikke gre metal under en kam, for det er UFATTELIG vidspredt musikk. 8095329[/snapback] Mulig det, et gjennomgående kjennetegn er at det suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg