Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

ja... var deilig avslappende... dette blir en gjenganger :D

8094823[/snapback]

Den må jeg tydeligvis høre.

8094848[/snapback]

'

kun for aidskake:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

skal jeg sende den? :p

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrollan, jeg satt i noen timer og diskuterte med rådgiveren på skolen i dag.

Vi kom sammen frem til at jeg var spesiell og at jeg ikke var som de andre elevene på skolen.

At jeg var mer spesiell og sær enn musikklinja (de fleste ser ut som mentalpasienter, og oppfører seg slik også).

Så hu anbefalte meg å starte med yoga, meditasjon, alternativ behandling siden jeg jo er en filosofisk type, og jeg måtte begynne å akseptere nettopp dette.

Jeg er en hetero sapien i en verden fyllt til randen med homo sapiens.

Jeg er unik, spesiell og har sære interesser, og jeg trenger ikke mer enn to venner.

Jeg burde pakke sekken min med kamera, penn og kladdebok og komme meg ut i verden på et eventyr ikke en gang Peer Gynt hadde sett maken til.

Vel, det var hennes ord.

Jeg satt bare og nikka og svarte ja, jo, mhm :p

Lenke til kommentar

"Den dagen fant jeg og ut at han ikke er noe gøy å hvile på senga med og snakke om sex" <---. Det er umulig å misforstå. Det er en pure signal på "....pule?" :D

8094807[/snapback]

Å. Nei. Han er fjorten.

Han blir femten i november eller noe.

Og han har hanekam og er "PURE METAL! \m/"

..siden han hører på dimmu.

og uansett hva musikk jeg snakker om, så er det enten dritt (dvs. at han ikke har hørt om dem/det er ikke metal), untr00 (dimmu går altså ikke under dette), ellers kan han tre tusen ganger mer om det enn meg.

Hallo? Jeg LIKER SANGEN. Jeg driter i om det er en som ikke er med i bandet mer som skrev den, og at det var interne krangler om hvem som skulle bruke den.

Greit. Sånt er interessant når du diskuterer bandet.

Men ikke hver enkelt sang.

Jeg får lyst til å drepe ham hver gang jeg er med ham i mer enn to timer i strekk for tiden.

"Hører du helt seriøst på Cradle of Filth? Det er jo så lite true som du får det.."

Også er en av hovedgrunnene til at han henger meg at jeg kjenner så mange og kommer inn på 18årskonserter osv. osv.

Hvilket igjen minner meg på: Jeg skal på RED HARVEST KONSERT PÅ TORSDAG :D:D:D

Lenke til kommentar
*lifestory*

8094863[/snapback]

tror jeg hadde flamea hu til det var kun knokler igjen og avslutta med en bitchslap om det var meg hu snakka til.

Men jeg skjønner hva du mener, Datasmurf. Det er slit å være av filosofisk type og ha "rare" meninger/synspunkter. Hold ut. *kosepå*

Eplefe: Jeg har hørt kun èn sang av dimmu og fant fort ut at det ikke var helt min greia. Holder meg til Breaking Benjamins atm. Og så fant jeg par Linkin Park CDer når jeg smårydda i dag :love:

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Skrollan, jeg satt i noen timer og diskuterte med rådgiveren på skolen i dag.

Vi kom sammen frem til at jeg var spesiell og at jeg ikke var som de andre elevene på skolen.

At jeg var mer spesiell og sær enn musikklinja (de fleste ser ut som mentalpasienter, og oppfører seg slik også).

Så hu anbefalte meg å starte med yoga, meditasjon, alternativ behandling siden jeg jo er en filosofisk type, og jeg måtte begynne å akseptere nettopp dette.

Jeg er en hetero sapien i en verden fyllt til randen med homo sapiens.

Jeg er unik, spesiell og har sære interesser, og jeg trenger ikke mer enn to venner.

Jeg burde pakke sekken min med kamera, penn og kladdebok og komme meg ut i verden på et eventyr ikke en gang Peer Gynt hadde sett maken til.

Vel, det var hennes ord.

Jeg satt bare og nikka og svarte ja, jo, mhm :p

8094863[/snapback]

kanskje hu er inne på noe med den turen?? ta med kameraet, penn og blokk og opplev ting :D

Lenke til kommentar
HOTStuff i RPP! :D Vi er så deilige at det ække muli'....*host* :p

8094932[/snapback]

attevar?? :p

8094945[/snapback]

det jeg ikke tror at jeg ikke tror at det var kanskje muligvis ett liiiiite forsøk på support vil jeg ikke tro i og med at jeg ikke er sikker på om jeg er sikker at det er greit.....eller noe sånt...:p

Lenke til kommentar
Lovord, alt sammen.

8094888[/snapback]

Amen to that.

8094917[/snapback]

Dette er ikke ei kirke. Her skal det være trist. Fyfy med amen og sånn.

Lovord, alt sammen.

8094888[/snapback]

er jeg dum hvis jeg ikke skjønte hva du mente?

8094928[/snapback]

Smålig.
Lenke til kommentar
HOTStuff i RPP! :D Vi er så deilige at det ække muli'....*host* :p

8094932[/snapback]

attevar?? :p

8094945[/snapback]

det jeg ikke tror at jeg ikke tror at det var kanskje muligvis ett liiiiite forsøk på support vil jeg ikke tro i og med at jeg ikke er sikker på om jeg er sikker at det er greit.....eller noe sånt...:p

8094961[/snapback]

aaah... skjønner... :D (hæ? :p ?

Lenke til kommentar

8094961[/snapback]

Hæ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...