Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Aidskake skrev:
  Skrollan skrev:
mens jeg husker det: noen som hvet hva sangen de bruker i reklamen for gears og war heter? :p

8094667[/snapback]

Apropo reklame, det er en reklamemelodi klassen min stadig synger på, men vi kommer aldri på hvilken reklame det er fra. Jækla frustrerende! Lurt på det i 1,5 år nå :nei:

8094685[/snapback]

mic -> ta opp mens du nynner -> legg ut på ftp eller noe slikt -> la andre høre det / post det i egen tråd ;)

Lenke til kommentar
  Aidskake skrev:
  Skrollan skrev:
mens jeg husker det: noen som hvet hva sangen de bruker i reklamen for gears og war heter? :p

8094667[/snapback]

Apropo reklame, det er en reklamemelodi klassen min stadig synger på, men vi kommer aldri på hvilken reklame det er fra. Jækla frustrerende! Lurt på det i 1,5 år nå :nei:

8094685[/snapback]

du får synge den for meg på HW-måtet så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg :wee:

Lenke til kommentar

JEg tror MULIGENS det er noen gengreier. Akkurat som det å kunne snu tunga og sånn.

Men jeg kan jo spørre ham om han gjør noe spesielt for å kunne det.

Den dagen fant jeg og ut at han ikke er noe gøy å hvile på senga med og snakke om sex:ermm:

Den kan mistolkes.. Oo

Lenke til kommentar
  Eplefe skrev:
JEg tror MULIGENS det er noen gengreier. Akkurat som det å kunne snu tunga og sånn.

Men jeg kan jo spørre ham om han gjør noe spesielt for å kunne det.

Den dagen fant jeg og ut at han ikke er noe gøy å hvile på senga med og snakke om sex:ermm:

Den kan mistolkes.. Oo

8094703[/snapback]

Eplefe, det er umulig å mistolke det. Det bare sånn det er. Du som ikke tenkte over det :p

Lenke til kommentar
  Aidskake skrev:
  MrLeftfield skrev:
mic -> ta opp mens du nynner -> legg ut på ftp eller noe slikt -> la andre høre det / post det i egen tråd ;)

8094694[/snapback]

Det må jeg jaggu få gjort!

Så kanskje vi endelig slipper å irritere oss over det. :!:

Skrollan: Deal! bare minn meg på det :p

8094715[/snapback]

skal prøve :wee:

Lenke til kommentar
  MrLeftfield skrev:

Eplefe, det er umulig å mistolke det. Det bare sånn det er. Du som ikke tenkte over det :p

8094743[/snapback]

Vet du, det skjønte jeg faktisk ikke en dritt av.

Så våken er JEG.

Men vi lå alle tre i senga og snakket om sex, da han "tilfedigvis" begynte å ta på meg, så jeg så ingen annen løsning enn å klype ham i ballene.

Ah, vi hadde et fint første møte, vi. ^^

Lenke til kommentar
  Eplefe skrev:
  MrLeftfield skrev:

8094743[/snapback]

Vet du, det skjønte jeg faktisk ikke en dritt av.

Så våken er JEG.

Men vi lå alle tre i senga og snakket om sex, da han "tilfedigvis" begynte å ta på meg, så jeg så ingen annen løsning enn å klype ham i ballene.

Ah, vi hadde et fint første møte, vi. ^^

8094768[/snapback]

"Den dagen fant jeg og ut at han ikke er noe gøy å hvile på senga med og snakke om sex" <---. Det er umulig å misforstå. Det er en pure signal på "....pule?" :D

Lenke til kommentar
  Anira skrev:
  Skrollan skrev:
mad world var en utrolig fin sang :p... *legges til på mp3en :D *

8094780[/snapback]

MHM! En av de med flest play counts hos meg. Trist, men samtidig fantastisk fin!

8094810[/snapback]

ja... var deilig avslappende... dette blir en gjenganger :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...