Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En venn av meg klarer å suge seg selv. Han har ikke fjernet noen ribbein eller noe sånt. Men han klarer det. Vi fant ut at det da vi spiste nudler. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En venn av meg klarer å suge seg selv. Han har ikke fjernet noen ribbein eller noe sånt.Men han klarer det. Vi fant ut at det da vi spiste nudler. 8094511[/snapback] Når skulle jeg komme på middag, sa du? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En venn av meg klarer å suge seg selv. Han har ikke fjernet noen ribbein eller noe sånt.Men han klarer det. Vi fant ut at det da vi spiste nudler. 8094511[/snapback] eeh... satt han å sugde seg mens dere spsite nudler? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 han tok sikkert opp noe nudler som datt i fanget hans når han spiste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Søtt, med litt velvilje skal jeg sikkert klare det, men det får bli når jeg har bodd alene i villmarken med ulvene på Finnskogen i noen år. Eller noe sånt. Aidskake har også søt avatar ^_^ Smurfen er egentlig veldig glad når han ser Aidskake i SO Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 han tok sikkert opp noe nudler som datt i fanget hans når han spiste. 8094546[/snapback] sikkert Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Neei. Men han mistet en nuddel ned i fanget sitt, og bare bøyde seg ned og tok den fra skrittet sitt selv.. Vi bare satt og måpte som idioter. Eller. Jeg satt og måpte, Andrè (bestekompisen min) satt og hoppet opp og ned "Du er NØDT til å lære meg det der!" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En venn av meg klarer å suge seg selv. Han har ikke fjernet noen ribbein eller noe sånt.Men han klarer det. Vi fant ut at det da vi spiste nudler. 8094511[/snapback] Jeg vil egentlig ikke tenke på det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Aidskake har også søt avatar ^_^ Smurfen er egentlig veldig glad når han ser Aidskake i SO 8094552[/snapback] Aidskake var en søt unge en gang i tiden :!: Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Neei. Men han mistet en nuddel ned i fanget sitt, og bare bøyde seg ned og tok den fra skrittet sitt selv.. Vi bare satt og måpte som idioter. Eller. Jeg satt og måpte, Andrè (bestekompisen min) satt og hoppet opp og ned "Du er NØDT til å lære meg det der!" 8094562[/snapback] haha... "kan du lære meg å suge meg sjøl" Aidskake har også søt avatar ^_^ Smurfen er egentlig veldig glad når han ser Aidskake i SO 8094552[/snapback] Aidskake var en søt unge en gang i tiden :!: 8094570[/snapback] du er da fremdeles en søt unge Endret 6. mars 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Anira Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Søtt, med litt velvilje skal jeg sikkert klare det, men det får bli når jeg har bodd alene i villmarken med ulvene på Finnskogen i noen år. OT: Vi har hytte på Finnskogen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Neei. Men han mistet en nuddel ned i fanget sitt, og bare bøyde seg ned og tok den fra skrittet sitt selv.. Vi bare satt og måpte som idioter. Eller. Jeg satt og måpte, Andrè (bestekompisen min) satt og hoppet opp og ned "Du er NØDT til å lære meg det der!" 8094562[/snapback] ja fan! Få han til å sende meg PM med instrukser/veiledning elns! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ooh, er det masse ulver der som jeg kan løpe rundt med og være ensom med? Skrollan var før meg i det jeg tenkte å si, så jeg får bare late som jeg quoter ham å si QFT ^^ Aidskake er fortsatt søt ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Søtt, med litt velvilje skal jeg sikkert klare det, men det får bli når jeg har bodd alene i villmarken med ulvene på Finnskogen i noen år. OT: Vi har hytte på Finnskogen. 8094582[/snapback] Og vi har hytte på Tjøme, ikke veldig langt fra skogen Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ooh, er det masse ulver der som jeg kan løpe rundt med og være ensom med? Skrollan var før meg i det jeg tenkte å si, så jeg får bare late som jeg quoter ham å si QFT ^^ Aidskake er fortsatt søt ^^ 8094619[/snapback] jeg og smurfen er visst enig i det meste Endret 6. mars 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 I wonder where that fish has gone!? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 @ Eplefe Vis du får tak i noen intstrukser elns, send meg pm Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 mens jeg husker det: noen som hvet hva sangen de bruker i reklamen for gears og war heter? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Mad World du tenker på? 8094675[/snapback] ja... takk... (hvis det er det den heter da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg