Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Shikaru:Tatt meg fri fra pcer/nett. Pluss at jeg har holdt på med noe arvegreier osv. Det er faen meg papirarbeid så det holder. :s

 

Eller, tok fri fra pcer først, så kræsja pcen og da ble det en litt lenger ferie.

 

Leftie: Eyyy

8092942[/snapback]

 

eeeeeeeeeeeeeeeyh ;) Lenge siden sist ja, true true.

Lenke til kommentar
HAHAHAAH. Jeg må vaske kjøleskapet fordi jeg brakk nesa på han fyren. Det er jo bare å ta ut alt av løse deler, putte det i oppvaskmaskinen og bløtlegge alt av drit inni også vaske og kanskje hakke bort litt is fordi kjøleskapet er så gammelt.

Enkelt, gjort det før :wee:

8093173[/snapback]

 

du har så godt av det.

Lenke til kommentar
du har så godt av det.

8093185[/snapback]

Les hva jeg skriver da, har ikke noe i mot det. Det er jo ikke så mye arbeid. Bare en unnskyldning til å brenne litt fett.

edit: og jeg hadde regna med at jeg skulle bli kasta ut av huset fordi jeg ikke kan kontrollere meg.

 

edit:fox, side 3000 elns.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
du har så godt av det.

8093185[/snapback]

Les hva jeg skriver da, har ikke noe i mot det. Det er jo ikke så mye arbeid. Bare en unnskyldning til å brenne litt fett.

edit: og jeg hadde regna med at jeg skulle bli kasta ut av huset fordi jeg ikke kan kontrollere meg.

 

edit:fox, side 3000 elns.

8093199[/snapback]

 

jeg prøver ikke å få frem skyldfølelse eller henge deg ut, men av rein nysgjerrighet: angrer du på at du pissa i vanntanken?

Lenke til kommentar
jeg prøver ikke å få frem skyldfølelse eller henge deg ut, men av rein nysgjerrighet: angrer du på at du pissa i vanntanken?

8093227[/snapback]

Nei, det var totalt verdt det.

edit: alså siden han fyren gikk etter kompisen min og jeg fikk 3 dagers utvisning for hele greia.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
jeg prøver ikke å få frem skyldfølelse eller henge deg ut, men av rein nysgjerrighet: angrer du på at du pissa i vanntanken?

8093227[/snapback]

Nei, det var totalt verdt det.

edit: alså siden han fyren gikk etter kompisen min og jeg fikk 3 dagers utvisning for hele greia.

8093232[/snapback]

 

men det er på grunn av deg kompisen din ble nesten slått ned.

 

Du pisser i en vanntank->folk drikker->folk finner ut at noen pissa i vannet->folk blir forbanna->Ryktene sier at det var kompisen din->han er målet for revenge.

 

Så ikke bare at du startet det hele, så har du i tillegg slått ned en kar. Så hmmm...kompisen din ble hetsa pga deg, så tiden vil vise hvor smart/lojal kompisen din er.

 

edit: btw, jeg bare ELSKER reklamen for den nye Nissan Qashkai.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
men det er på grunn av deg kompisen din ble nesten slått ned.

 

Du pisser i en vanntank->folk drikker->folk finner ut at noen pissa i vannet->folk blir forbanna->Ryktene sier at det var kompisen din->han er målet for revenge.

 

Så ikke bare at du startet det hele, så har du i tillegg slått ned en kar. Så hmmm...kompisen din ble hetsa pga deg, så tiden vil vise hvor smart/lojal kompisen din er.

8093352[/snapback]

Neup, det var hans ide. Og han pisse også oppi.

edit: og en annen var også med.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...