Demonfudge Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) @ Shikaru:Tatt meg fri fra pcer/nett. Pluss at jeg har holdt på med noe arvegreier osv. Det er faen meg papirarbeid så det holder. :s Eller, tok fri fra pcer først, så kræsja pcen og da ble det en litt lenger ferie. Leftie: Eyyy Endret 6. mars 2007 av DemonFudge Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 @ Shikaru:Tatt meg fri fra pcer/nett. Pluss at jeg har holdt på med noe arvegreier osv. Det er faen meg papirarbeid så det holder. :s Eller, tok fri fra pcer først, så kræsja pcen og da ble det en litt lenger ferie. Leftie: Eyyy 8092942[/snapback] eeeeeeeeeeeeeeeyh Lenge siden sist ja, true true. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dama skal bake boller til meg 8093038[/snapback] njååwww, så kooooselig Dama mi har lovt meg boller, men det så jeg ingenting av desverre. Det kommer seg Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kansje det blir bolling også, hvem vet? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kansje det blir bolling også, hvem vet? 8093071[/snapback] hahaha, nå syns jeg du har litt velperverse tanker, BeFs Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Yo _Fudge! Har lurt litt på hvor du ble av ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 HAHAHAAH. Jeg må vaske kjøleskapet fordi jeg brakk nesa på han fyren. Det er jo bare å ta ut alt av løse deler, putte det i oppvaskmaskinen og bløtlegge alt av drit inni også vaske og kanskje hakke bort litt is fordi kjøleskapet er så gammelt. Enkelt, gjort det før Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 HAHAHAAH. Jeg må vaske kjøleskapet fordi jeg brakk nesa på han fyren. Det er jo bare å ta ut alt av løse deler, putte det i oppvaskmaskinen og bløtlegge alt av drit inni også vaske og kanskje hakke bort litt is fordi kjøleskapet er så gammelt.Enkelt, gjort det før 8093173[/snapback] du har så godt av det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bundy, fortell hele historien. Hvem fyr? Hvordan skjedde det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) du har så godt av det. 8093185[/snapback] Les hva jeg skriver da, har ikke noe i mot det. Det er jo ikke så mye arbeid. Bare en unnskyldning til å brenne litt fett. edit: og jeg hadde regna med at jeg skulle bli kasta ut av huset fordi jeg ikke kan kontrollere meg. edit:fox, side 3000 elns. Endret 6. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 du har så godt av det. 8093185[/snapback] Les hva jeg skriver da, har ikke noe i mot det. Det er jo ikke så mye arbeid. Bare en unnskyldning til å brenne litt fett. edit: og jeg hadde regna med at jeg skulle bli kasta ut av huset fordi jeg ikke kan kontrollere meg. edit:fox, side 3000 elns. 8093199[/snapback] jeg prøver ikke å få frem skyldfølelse eller henge deg ut, men av rein nysgjerrighet: angrer du på at du pissa i vanntanken? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) jeg prøver ikke å få frem skyldfølelse eller henge deg ut, men av rein nysgjerrighet: angrer du på at du pissa i vanntanken? 8093227[/snapback] Nei, det var totalt verdt det. edit: alså siden han fyren gikk etter kompisen min og jeg fikk 3 dagers utvisning for hele greia. Endret 6. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) jeg prøver ikke å få frem skyldfølelse eller henge deg ut, men av rein nysgjerrighet: angrer du på at du pissa i vanntanken? 8093227[/snapback] Nei, det var totalt verdt det. edit: alså siden han fyren gikk etter kompisen min og jeg fikk 3 dagers utvisning for hele greia. 8093232[/snapback] men det er på grunn av deg kompisen din ble nesten slått ned. Du pisser i en vanntank->folk drikker->folk finner ut at noen pissa i vannet->folk blir forbanna->Ryktene sier at det var kompisen din->han er målet for revenge. Så ikke bare at du startet det hele, så har du i tillegg slått ned en kar. Så hmmm...kompisen din ble hetsa pga deg, så tiden vil vise hvor smart/lojal kompisen din er. edit: btw, jeg bare ELSKER reklamen for den nye Nissan Qashkai. Endret 6. mars 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Kan ikke skjønne hvorfor det går rykter om at andre har gjort noe når Bundy går på den skolen. Endret 6. mars 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) men det er på grunn av deg kompisen din ble nesten slått ned. Du pisser i en vanntank->folk drikker->folk finner ut at noen pissa i vannet->folk blir forbanna->Ryktene sier at det var kompisen din->han er målet for revenge. Så ikke bare at du startet det hele, så har du i tillegg slått ned en kar. Så hmmm...kompisen din ble hetsa pga deg, så tiden vil vise hvor smart/lojal kompisen din er. 8093352[/snapback] Neup, det var hans ide. Og han pisse også oppi. edit: og en annen var også med. Endret 6. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tenkte dere ville se hva jeg og Tomat-Ulf laget på skolen idag. Enjoy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tenkte dere ville se hva jeg og Tomat-Ulf laget på skolen idag.Enjoy! 8093373[/snapback] Virker som om dere VIRKELIG har fått noe ut av skoletida Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 wow. Dere er virkelig utrolig begavede. Dere bør gå videre med kunsten deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg