Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Demille: Takker, takker. Jeg må ikke skryte for mye, da høres jeg vel ut som den geeken. :D Hva liker du på skolen da? Du går jo allmenn du også...

 

Rasch: Du jobber på Snøhvit gjør du ikke? Jeg TROR broren min jobber der av og til...han er elektriker (vel, lærling for øyeblikket). Synes ikke noe særlig om Hammerfest personlig, selv om jeg faktisk er født der!

7420633[/snapback]

stemmer det. Hammerfest er ikke noe å slryte av akkurat. Jobber du på øya og er fra et annet land bør du ligge veldig lavt i terrenget når du er ute på byen..

Men når man jobber på øya har man også veldig lite med Hammerfest å gjøre, det er et lite samfunn der da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. skal jeg skaffe meg nisselue på avatern min også?

7420606[/snapback]

jeg kan tegne til deg? ^^

Sidious, du får meg faktisk til å savne skolen .. :( Jobber utrolig kjipt.. spes når man ikke liker det man gjør.. jaja sånn er det, nok whine! dagen min er finfin idag! Er i godt humør folkens!

7420625[/snapback]

 

Ja hadde du vært så grei? =) bare kopier bilde å legg det ut etter på ellerno

Lenke til kommentar
Rasch: Merkelig det der ja. Hvorfor er de så fiendtlige mot utlendinger? Jeg har forresten hørt at det foregår mer prostitusjon i Hammerfest nå ettersom disse kara ofte blir kåte og ensomme...vet ikke om det ligger noe i det, men kanskje?

 

Skal du være der lenge?

7420664[/snapback]

Jeg har denne uka igjen, så er jeg ferdig, selv om sjefen ikke vil det da! :)

vanskelig å si hvorfor de er sånn. De er VELDIG sjalue, og det er jo endel kjekke mannfolk som kommer ut på byen, og jentene i hammerfest er mildt sagt lei av hammerfestgutter. Det er vel også almenne kjent at finnmarkinger er litt rasistiske? *skjemmes*

Det med prostitusjon vet jeg lite om.. Det foregår ihvertfall ikke på gata..

Lenke til kommentar
Demille: Takker, takker. Jeg må ikke skryte for mye, da høres jeg vel ut som den geeken. :D Hva liker du på skolen da? Du går jo allmenn du også...

7420633[/snapback]

Bare å skryte, du har jo grunn til det! :D

 

Hva jeg liker, hmm.. Matte, naturfag blir det vel egentlig. Jeg liker også engelsk, fransk og norsk, men etter at jeg begynt på videregående har jeg gått ned en del i språkfaga =/

Lenke til kommentar
Demille: Takker, takker. Jeg må ikke skryte for mye, da høres jeg vel ut som den geeken. :D Hva liker du på skolen da? Du går jo allmenn du også...

7420633[/snapback]

Bare å skryte, du har jo grunn til det! :D

 

Hva jeg liker, hmm.. Matte, naturfag blir det vel egentlig. Jeg liker også engelsk, fransk og norsk, men etter at jeg begynt på videregående har jeg gått ned en del i språkfaga =/

7420692[/snapback]

 

 

Matte? Yikes. Jeg har vel et gjennomsnitt på 3 i matte. Ikke min sterkeste side. Det som er litt vanskelig på allmenn er at man må "spre" sin kunnskap over så mange forskjellige emner...kan jo være derfor man taper seg litt i visse emner. Lettere når man kan konsentrere seg om et eller kun et fåtall emner. :)

 

Du trenger vel forøvrig også juleferie, sånn som resten av oss!

Lenke til kommentar
Ok. Hvor bærer det etter det da? :) Tjener man godt der?

7420694[/snapback]

Jeg jobber i kantina, så vi som jobber der har desverre en av de dårligste lønningene på øya.. dette er en av grunnene til at jeg slutter! :)

En annen er at jeg har fått inkalling til millitæret, skal bruke en måned til hvile og trening! ^^

 

heheh sjekk dette:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159122

Lenke til kommentar
Ok. Hvor bærer det etter det da? :) Tjener man godt der?

7420694[/snapback]

Jeg jobber i kantina, så vi som jobber der har desverre en av de dårligste lønningene på øya.. dette er en av grunnene til at jeg slutter! :)

En annen er at jeg har fått inkalling til millitæret, skal bruke en måned til hvile og trening! ^^

 

heheh sjekk dette:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159122

7420710[/snapback]

 

 

Hehe. Greit. Bra å slappe av nå og da ja.

 

Kondom på boks? Sykt. Synes de tingene vi ser på sci-fi filmer begynner å bli skremmende realistiske nå...:D

Lenke til kommentar
Skogli: Sørg for at han tar Ritalin (amfetamin) for å roe seg ned. ;D

 

Demille: Prøver i vente eller? Jeg har kun to igjen, og de har jeg i morgen. Etter det blir det å slappe av en stund.

7420745[/snapback]

Hadde jeg bare hatt noe dop. :ermm:

 

Sitte her og ser ned på anleggsområdet våres, gleder meg bare mer og mer til onsdag og torsdag. :D

Lenke til kommentar
Demille: Prøver i vente eller? Jeg har kun to igjen, og de har jeg i morgen. Etter det blir det å slappe av en stund.

7420745[/snapback]

Har to tentamer, to prøver(geografi og naturfag) en norsk fremføring, igjen. Jo, så fikk vi vite at vi mest sannsynelig også kommer til å ha fransk prøve, men de er ikke sikre når (De må finne et sted å presse den inn) :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...