Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe jeg kom på..Syns egentlig det er bra vi har litt moderatorjævler jeg..Ellers kunne jo forumet sett ut som på russ.no, hvor allt bare ER spam..Det er ekkelt det  :cry:

7365483[/snapback]

#Sjekke ut russ.no :D #

EDIT: Medlemskap drit :mad:

Endret av brd
Lenke til kommentar
Noe jeg kom på..Syns egentlig det er bra vi har litt moderatorjævler jeg..Ellers kunne jo forumet sett ut som på russ.no, hvor allt bare ER spam..Det er ekkelt det  :cry:

7365483[/snapback]

#Sjekke ut russ.no :D #

EDIT: Medlemskap drit :mad:

7365493[/snapback]

Du kan gjøre hva du vil ca, oprette telletråder som bare rakkern..Eneste er at du ikke har lov å selge bildetter der, men det kommer alikavel at biletter selges dagli.. De som har ansvar snakker faktisk mer dritt enn resten.. :/

Lenke til kommentar
Hum. Jævlig mange brukere her nå ja. Og darkness| passer på helt alene, stakkars.

haakie: Jeg vil og ha kebab, men det er umulig å finne her i Narvik.

7365425[/snapback]

Er selv ofte i narvik, pappa er oppvokst på fagerjord :) Men det er da en Jafs på veien fra flyplassen til sentrum, rundt bjerkvik?

Lenke til kommentar
Hum. Jævlig mange brukere her nå ja. Og darkness| passer på helt alene, stakkars.

haakie: Jeg vil og ha kebab, men det er umulig å finne her i Narvik.

7365425[/snapback]

Er selv ofte i narvik, pappa er oppvokst på fagerjord :) Men det er da en Jafs på veien fra flyplassen til sentrum, rundt bjerkvik?

7365554[/snapback]

Jafs er faktisk lagt ned, tror jeg. Hva har det med kebab å gjøre? :p De selger ikke ordentlig kebab der.

Jeg gikk på skole på fagerjord. Straumsnes suger hesterompe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...