Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8090985[/snapback]

Gratulerer, du er menneskelig ;)

8091014[/snapback]

Eek. Jeg har en eller annen form for sykdom. Seriøst. Er det virkelig normalt å føle seg så forpliktet til skolearbeid? :/ Jaja, nothing a few drinks can't fix.

Lenke til kommentar
Eek. Jeg har en eller annen form for sykdom. Seriøst. Er det virkelig normalt å føle seg så forpliktet til skolearbeid? :/ Jaja, nothing a few drinks can't fix.

8091027[/snapback]

Jeg pleide føle meg like forplikta som deg.. men så ga det seg :ermm:

8091034[/snapback]

Skulle ønska det ga seg for meg også. Suger å være så stressa. Men neste uke...buhahaha. Da blir det parteeey (igjen!). Da er nemlig de verste eksamenene over. Med mindre jeg gjør det forferdelig dårlig da...da blir det vel en heller jævlig uke.

Lenke til kommentar
Skulle ønska det ga seg for meg også. Suger å være så stressa. Men neste uke...buhahaha. Da blir det parteeey (igjen!). Da er nemlig de verste eksamenene over. Med mindre jeg gjør det forferdelig dårlig da...da blir det vel en heller jævlig uke.

8091051[/snapback]

jeg har en database eksamen på mandag. Føkk dat shite.

Lenke til kommentar
MrLeftfield: Føler ikke for å lese noe særlig, nei? ;) Kom å ta en drink eller to med oss i kveld da. Happy hour 21-23, 8 kroner for en øl. :-D

8091080[/snapback]

mmmmmjjjmmmmnnnnjaaaa. Jeg har java innlevering som skal være ferdig nå til fredag og da :/ Så jeg er liksom klemt litt fast her. Er det langt unna Oslo vi snakker om?

Lenke til kommentar
oh the irony?

8090933[/snapback]

Stol på meg, jeg er ikke noe i forhold til dem.

edit; hvis du regner med sånn "jeg har dyrere klær så jeg er best" holdning.

Jøss, Bundy, har du pisset i en vanntank? Du overrasker ikke.

Tøff-tøff-tøff, tut-tut, her kommer trygdetoget.

8091001[/snapback]

:!:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jøss... greide gutta å beherske seg da? :p

8091083[/snapback]

2 gutter, han ene rødma et par ganger, og sto bak staffelier, så om det var noe aktivitete så kunne man ikke se det. :p Men man må da kunne beherske seg :p

8091113[/snapback]

Tja, sjansen for at noen i min gamle klasse hadde luska fram mobilen hadde vært stor...

Lenke til kommentar
oh the irony?

8090933[/snapback]

Stol på meg, jeg er ikke noe i forhold til dem.

edit; hvis du regner med sånn "jeg har dyrere klær så jeg er best" holdning.

8091121[/snapback]

Jeg regner med "jeg er så tøff at jeg pisser i vanntanken, sånn at alle drikker min urin! HæhÆHÆhÆHHÆhÆHÆæ Jackass-style" Du har solgt deg selv. Ingen "normal" /"hyggelig" person vil pisse i vann som andre drikker......jackass...

Lenke til kommentar
Jeg regner med "jeg er så tøff at jeg pisser i vanntanken, sånn at alle drikker min urin! HæhÆHÆhÆHHÆhÆHÆæ Jackass-style" Du har solgt deg selv. Ingen "normal" /"hyggelig" person vil pisse i vann som andre drikker......jackass...

8091144[/snapback]

Det var totalt verdt det. Utrykket til folk når de fikk vite det, ahh priceless :D

Uansett så er normale personer for kjedelig for meg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...