Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg skal til tannlegen å bli skamfert neste fredag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg har hull i en jeksel og må komme meg til tannlegen selv. Ingenting er som lukten av svidd tann :/ Men for å ta noe helt annet. Hvilken jobb kan man få uten utdanning om man IKKE oppfyller noen av disse krava? Du er: - Positiv, og villig til å yte ditt beste! - Utadvendt og sosial Syns det står øverst på alle jobbtilbud jeg ser som ikke krever lang studietid Kan også legge til at min sosiale fobi har forverra seg og nå ikke bare innebærer fremmedfolk, men også venner og bekjente og bestemødre og familie. Woohoo! Endret 6. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 endelig er jeg hjemme igjen. Digg å være tilbake i noreg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvilken jobb kan man få uten utdanning om man IKKE oppfyller noen av disse krava? Du er: - Positiv, og villig til å yte ditt beste! - Utadvendt og sosial Syns det står øverst på alle jobbtilbud jeg ser som ikke krever lang studietid 8089297[/snapback] Det er sikkert fordi det er serviceyrker. Butikkjobber osv., funker dårlig med et surt og lite servicevillig personale. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Smurf: Du lyver om at du er det, så får du jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jo jo, jeg vet det, men det får da være måte på. Jeg vil tjene penger uten å være positiv, villig til å yte mitt beste (av prinsipp yter jeg aldri mer enn det middelmådige), jeg finnes ikke utadvent og er heller asosial og redd mennesker Ingen lettjente penger for kronisk negative mennesker? Jeg møter ikke opp noen sted med et smil om munnen, jeg møter opp og ser ut som om jeg kommer rett fra ei begravelse og det uttrykket bærer jeg med meg stort sett overalt, også når jeg smiler, men jeg smiler stort sett bare med øya, og det ser fortsatt ut som jeg er sur... Alle mine smil i RPP er falske, unntatt det med colaflasken Endret 6. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Dette er ikke vanligvis det jeg gofler til frokost, men en helflaske grape soda og en grandis er herlig å koble av med når man er syk og vant til havregryn hver morgen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er sikkert fordi det er serviceyrker. Butikkjobber osv., funker dårlig med et surt og lite servicevillig personale. 8089308[/snapback] Allikevel er det som oftest det du møter. Go figure Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Allikevel er det som oftest det du møter.Go figure 8089332[/snapback] Merkelig det der, ja. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er sikkert fordi det er serviceyrker. Butikkjobber osv., funker dårlig med et surt og lite servicevillig personale. 8089308[/snapback] Allikevel er det som oftest det du møter. Go figure 8089332[/snapback] Uff ja, hater butikkansatte som ser ut til å ha enorme indre smerter ved å tvinge fram et smil om man ønsker dem en god dag/helg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Allikevel er det som oftest det du møter.Go figure 8089332[/snapback] Værste jeg har vært borti er kontordama på skolen. Hu tror hu har verdens viktigste jobb og later som om hu til enhver tid har så utrolig mye å gjøre. Går man to stykker inn for å spørre om noe, selv om det ikke er noen andre der, sender hu den ene ut siden det visstnok er så fullt der .. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hah! Kontrodama på vår skole er dødstøff! Hun sier at hun misunner meg at jeg tør å kle mg som jeg gjør, og syntes det er dritkult. Hun liekr samme hunderasen som meg, og digger en del av musikken min. Det mindre bråkete. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Pink Floyd - Sorrow er en evig heit sang. Nyyyydelig! Æææææh! Typ, jeg har slanka meg såpass denne måneden at klokka mi alltid er opp ned, ringen faller av og buksa som jeg så vidt fikk på meg henger ikke på lenger, og beltet er løst selv på det innerste punktet. Stress :| Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Pink Floyd - Sorrow er en evig heit sang.Nyyyydelig! Skjønner meg ikke på de som sier at pink floyd er oppskrytt ... greit, de har noen rare låter, men så utrolig mye bra også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Argh. Demokratene er MOT dødsstraff, sant? Jeg mener. For abort, delte meninger om homofilt eksteskap, for p-piller lett tilgjengelig, for våpenkontroll.. De MÅ være i mot dødsstraff. Oo Oops. Jeg har forsovet meg til tannlegen. Triste greier. Får ta og ringe inn, da. Endret 6. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nei, nå skal jeg lese i noen timer...heldigvis er lesinga over neste uke. Yay. Jeg har lenge ventet på den friheten som da kommer til å åpenbare seg for meg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gjør det enkelt, stem NKP <3 Bah, jeg er stuptrett, og livredd. Gjemt under dyna. Dette blir en dårlig dag. Rett over meg ligger minstesøss med farang, migrene og halliser og er like redd som meg. Jeg har ikke fått hallisene mine ennå, spøkelsene har heldigvis ikke vist seg mens jeg har vært syk (dog, de kommer nok tilbake snart), men når jeg drømmer... Jeg er livredd for å drømme. Jeg vil sove, men drømmeløst. Så heldig er jeg ikke lenger Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Folkens, er det bare meg eller er det faktisk en irriterende lyd i bakgrunnen her? 8089259[/snapback] er det mulig med så heftig support da? Til og med med tekst av size 7 Endret 6. mars 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gjør det enkelt, stem NKP <3 Bah, jeg er stuptrett, og livredd. Gjemt under dyna. Dette blir en dårlig dag. Rett over meg ligger minstesøss med farang, migrene og halliser og er like redd som meg. Jeg har ikke fått hallisene mine ennå, spøkelsene har heldigvis ikke vist seg mens jeg har vært syk (dog, de kommer nok tilbake snart), men når jeg drømmer... Jeg er livredd for å drømme. Jeg vil sove, men drømmeløst. Så heldig er jeg ikke lenger 8089539[/snapback] Hva har skjedd med deg? Om man skal dømme av de siste postene dine virker det som du går gjennom en skikkelig ildprøve. :| Håper det blir lysere dager for deg snart! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nei, nå skal jeg lese i noen timer...heldigvis er lesinga over neste uke. Yay. Jeg har lenge ventet på den friheten som da kommer til å åpenbare seg for meg... 8089537[/snapback] Ba jeg deg ikke slutte med å fortelle hvor flink du er til å lese? Du gir oss vanlig dødelige dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg