Ø.B. Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har hengt for mye på forumet, nå infesterer brukerne de sære drømmene mine også... 8088020[/snapback] Såpass Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, før har det vært drømmer om Bundy som poster, og nå har det tatt steget videre. Demille, bazukh, clvn og Aidskake var alle i en og samme drøm, hvor Demille var som en rød tråd gjennom det hele Dog, det kunne vært mer hud tror jeg. For det hele foregikk svært påkledd. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, før har det vært drømmer om Bundy som poster, og nå har det tatt steget videre.Demille, bazukh, clvn og Aidskake var alle i en og samme drøm, hvor Demille var som en rød tråd gjennom det hele Dog, det kunne vært mer hud tror jeg. For det hele foregikk svært påkledd. 8088028[/snapback] Burde jeg føle meg beæret eller redd? ------ Hah, soveplanen min funka, nå våknet jeg opp til en ny episode PB =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Njæsh, du og bazukh hadde bare biroller, så bare føl deg beæret Er vel Demille som bør være redd, det er takket være hennes livsvisdom at verden ble knust av ei eske skittles og willy wonka-snop (sjekk blogg for mer info om sær drøm) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) hun· says:OMG jon! you leave in exactly 3 months Jon says: Yes, I sadly do hun· says: anyway lets talk about something happy because now i'm getting depressed Jon says: You're getting depressed, huh? hun· says: yes Jon says: Why? I'm just a person! lol hun· says: no you're not Just a person Jon says: I'll take that as a compliment. hun· says: you should hun· says: because it is Wow, hva skjer? Endret 6. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Du får deg amerikansk beib, det skjer! Eller er det hu utveklingsstudent-berta du nevnte for noen dager siden? Endret 6. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Tydeligvis.. Hun er ikke akkurat stygg heller. Ingen utvekslingsberte. Her er det ekte, amerikansk vare. Hva gjør du for noe Datasmurf? Endret 6. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Har rare drømmer og skriver om de i bloggen min her på forumet og i dagbøker hist og her ellers på nettet. Hører på Björn Afzelius - Sång til Friheten. Spiller sol.exe. Lengter etter en hjemmemekka burger og en iskald glasscola og det å ha smaksløker som fungerer igjen. Tenker over det at det er i tiden før man forlater et sted at de fleste personer åpner seg for en og forteller deg om følelsene de har for deg. I mitt tilfelle var det bare negative, men et par jenter var jo lei seg da jeg "forlot dem", men de fleste var enten "glad til for at jeg endelig dro" eller bare gav faen. Du er min tro, mitt håp, min kjärlek Ustedalen Hva gjør du, Ustedalen og hva med deg clvn? Endret 6. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tenker over det at det er i tiden før man forlater et sted at de fleste personer åpner seg for en og forteller deg om følelsene de har for deg.I mitt tilfelle var det bare negative, men et par jenter var jo lei seg da jeg "forlot dem", men de fleste var enten "glad til for at jeg endelig dro" eller bare gav faen. Du er min tro, mitt håp, min kjärlek Ustedalen Hva gjør du, Ustedalen og hva med deg clvn? 8088085[/snapback] Jeg har nå hatt tre jenter som har sagt at de kommer til å gråte når jeg reiser. Hjelpes, dette hadde ikke skjedd i Norge. Jeg vil bli igjen, fordi disse jentene er HEITE! "Du er min tro, mitt håp, min kjärlek Ustedalen " WTF? Jeg sitter her å snakker med folk. Hva med deg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hva gjør du, Ustedalen og hva med deg clvn? 8088085[/snapback] clvn ser på Prison Break og straks 24. clvn har vært på bensinstasjonen og kjøpt brus og pizza. Så pizza blir det vel om en halvtimes tid =D edit: Note to self: /me blir ikke til nicket mitt, slik som i irc =/ edit2: Hva gjør du da, Datasmurf? Endret 6. mars 2007 av clvn Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Om 2 min er klesvasken min ferdig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg synger for deg Ustedalen. Vel, sang. For nå har jeg skifta sang. Nå hører jeg på "Född fri". Flott sang det også. Jeg savner pizza. Sånn fra pizzarestaurant. Med sånn tynn bunn med et mellag på ^^ Med kun ost og kjøttdeig <3 Maks jafs ^^ Kanskje noen ananasbiter om vi skal være flotte på det, men ananas gjør seg best på burger med bacon og cheddar og slikt <3 Evt. i ei skål med krem Altså, Ustedalen. Heite damer eller hjem til ordentlige drikkeregler og pr0n og godsaker? clvn: Jeg lurer på om det ikke er litt tidlig med nisselue Det er da ikke september ennå! Endret 6. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 clvn: Jeg lurer på om det ikke er litt tidlig med nisselue Det er da ikke september ennå! 8088094[/snapback] Jeg hadde en plan om å ha den helt til neste jul, men tror jeg skifter snart. Problemet er at jeg blir så forvirra om jeg bytter Hva med dette? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Altså, Ustedalen. Heite damer eller hjem til ordentlige drikkeregler og pr0n og godsaker? 8088094[/snapback] Hvis man spiller kortene riktig, trenger man ikke pr0n og andre godsaker. Desverre er jeg en jævlig dårlig pokerspiller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 He he, kjenner til forvirrelsen ved bytting av avatar. "Hvem er d... oi faen det er meg" Joa, ikke verst den der. Sett den nok til å vite at det er deg Men [insert masse blasfemiske banneord her] som jeg savner pizza nå. Har maks abstinenser. Kan kjenne smaken på tunga osv. Ikke spist skikkelig sånn restaurantpizza på flere måneder... Tror jeg skal bestille en i dag. Kjøttdeig, bacon, skinke, ananas, ekstra ost og krydder, samt hvitløkssaus. Så har jeg mat for den kommende uka Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Resturantpizza er digg. Spiste den beste italienske pizzaen jeg noen sinne hadde smakt i går. Fy flate så god den var. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bah, ikke frist meg Det er flere timer til den jævla restauranten åpner og jeg har sannsynligvis 8 timer skole å komme meg gjennom først :| Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Auda, det hørtes ikke artig ut. Jeg pleier å ha de samme abstinensene med cola og annen brus.. FAEN! Nå fikk jeg lyst på brus. Nei, nå stikker jeg å legger meg i steden. En god dusj, noen futurama episoder, musikk og sove. God Natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg