Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Nei, for 4-5 år siden var det Jasc som ga det ut. Corel kjøpte konkursboet Jasc i fjor og lanserter Paint Shop Pro X tidligere i år. :)

7420383[/snapback]

Jeg aner vel ikke hvem som produserte det. Bare veit jeg haddet det. Å er klar over hvor ellendig det faktisk er.

7420387[/snapback]

Ja, for du vet jo hvor dårlig det er, som hadde det for 5 år siden.

Jeg anskaffet Paint Shop Pro for 3 måneder siden, og legger vekt på at jeg er ikke så flink med det. Men jeg vet at det eier Photoshop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, for du vet jo hvor dårlig det er, som hadde det for 5 år siden.

Jeg anskaffet Paint Shop Pro for 3 måneder siden, og legger vekt på at jeg er ikke så flink med det. Men jeg vet at det eier Photoshop.

7420396[/snapback]

Gimp :woot:

 

Jævla utradisjonelt å bruke det.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Nei, for 4-5 år siden var det Jasc som ga det ut. Corel kjøpte konkursboet Jasc i fjor og lanserter Paint Shop Pro X tidligere i år. :)

7420383[/snapback]

Jeg aner vel ikke hvem som produserte det. Bare veit jeg haddet det. Å er klar over hvor ellendig det faktisk er.

7420387[/snapback]

 

Det er ikke elendig til alt. Men jeg foretrekker Photoshop.

Lenke til kommentar
Nei, for 4-5 år siden var det Jasc som ga det ut. Corel kjøpte konkursboet Jasc i fjor og lanserter Paint Shop Pro X tidligere i år. :)

7420383[/snapback]

Jeg aner vel ikke hvem som produserte det. Bare veit jeg haddet det. Å er klar over hvor ellendig det faktisk er.

7420387[/snapback]

Ja, for du vet jo hvor dårlig det er, som hadde det for 5 år siden.

Jeg anskaffet Paint Shop Pro for 3 måneder siden, og legger vekt på at jeg er ikke så flink med det. Men jeg vet at det eier Photoshop.

7420396[/snapback]

hehehehehe dagens det der! :D Eier photoshop ja. hohohoho! Neida, men fra spøk til revolver, du vet at photoshop er the one and only?

Neppe: Gud for en morsom juleavatar du har! ;)

Lenke til kommentar

Demille: Takker, takker. Jeg må ikke skryte for mye, da høres jeg vel ut som den geeken. :D Hva liker du på skolen da? Du går jo allmenn du også...

 

Rasch: Du jobber på Snøhvit gjør du ikke? Jeg TROR broren min jobber der av og til...han er elektriker (vel, lærling for øyeblikket). Synes ikke noe særlig om Hammerfest personlig, selv om jeg faktisk er født der!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...