Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du finner et screenshot der jeg bruker utorrent for å teste den gamle linja jeg hadde :)

Savner den gamle linja mi :(

Jaja, skal ikke klage, har 20/10mbit nå.

8087904[/snapback]

Du bortforklarer deg selv. Jeg tror ikke på deg, din forbanna pirat. :p

Hvor mye betaler du for linja di?

Lenke til kommentar
Du bortforklarer deg selv. Jeg tror ikke på deg, din forbanna pirat.  :p

Hvor mye betaler du for linja di?

8087906[/snapback]

Betaler 699,- for 20/10mbit'en jeg har nå.

Hadde før 6mbit gratis i den forrige kåken min med ingen begrensninger på upload...damit det var tider altså *snufs*

Lenke til kommentar
Ser for deg at du snakker om fyllas ødeleggende virkning på ungdomspløyingen på eksamen.  :!:

8087908[/snapback]

Gjorde det aldri bra på prøver på vgs. Lærerne likte ikke konklusjonene jeg dro og det faktum at ejg alltid prøver å snakke meg bort fordi jeg ikke kan noe. :p Prøvde å få lov til å ta siste på vgs om igjen, men fikk ikke lov. Skal se om jeg får lov til nesteår siden nå har jeg faktisk bevis på at jeg var psyk da.

Lenke til kommentar
Betaler 699,- for 20/10mbit'en jeg har nå.

Hadde før 6mbit gratis i den forrige kåken min med ingen begrensninger på upload...damit det var tider altså *snufs*

8087913[/snapback]

Jeg tviler ikke..

Nei, nå stikker jeg for en liten tur. Skal kanskje ned til byen å kjøpe meg en cd eller to, og kanskje en genser. So long suckers!

Lenke til kommentar
Gjorde det aldri bra på prøver på vgs. Lærerne likte ikke konklusjonene jeg dro og det faktum at ejg alltid prøver å snakke meg bort fordi jeg ikke kan noe.  :p Prøvde å få lov til å ta siste på vgs om igjen, men fikk ikke lov. Skal se om jeg får lov til nesteår siden nå har jeg faktisk bevis på at jeg var psyk da.

8087916[/snapback]

Trodde ikke det var så vanskelig å ta sisteåret to ganger?
Lenke til kommentar

Viste ikke at jeg ikke kunne ta det om igjen hvis jeg besto. Dessuten tenkte jeg ikke så mye da. Hadde blitt kasta ut av huset hvis jeg hadde stryki.

EDIT: bodde ikke hjemme siste 1/2 året på vgs kom jeg på. Veit ikke helt hvorfor jeg ikke hoppa av.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...