Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan få min hund ;)

8087305[/snapback]

Ok... Få rase, navn og stamtavle så skal jeg sjekke om den er verd å ta i mot :)

Du må få deg hund så vi kan gå på tur sammen ^^

8087314[/snapback]

Har verken råd eller tid nå... Får se til sommeren :) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Du bør legge sykt mye tid i å sjekke linjer. Mange ustabile dobbere ute og går.

8087359[/snapback]

Hallo! Tror du ikke jeg vet! Forarbeidet er utrolig viktig... Vurderer å importere. Funnet en oppdretter i Estland med veldig fine linjer og resultater. Både når det gjelder agility og utstilling. Har lyst til å trene agility med bikkja :)
Lenke til kommentar
Hallo! Tror du ikke jeg vet! Forarbeidet er utrolig viktig... Vurderer å importere. Funnet en oppdretter i Estland med veldig fine linjer og resultater. Både når det gjelder agility og utstilling. Har lyst til å trene agility med bikkja :)

8087380[/snapback]

Hei!

Du burde sende mail til mattilsynet og høre med tidlig import. Kjipt å måtte vente 7 mnd på bikkja. Skal ikke være altfor vanskelig å få dispansasjon.

Lenke til kommentar
Men han fungerer greit å klø seg på ryggen med :wee:

8087347[/snapback]

Blondiner kan ha mange egenskaper faktisk :lol:

not? Quake4 kjører Doom3 engine :p Men jeg droppa faktisk Quake4 etter 10min gameplay. Jeg ble evig skuffa.

8087357[/snapback]

Vel...det skal litt til å leve opp til en oppfølger til Doom da...
Lenke til kommentar
Hei!

Du burde sende mail til mattilsynet og høre med tidlig import. Kjipt å måtte vente 7 mnd på bikkja. Skal ikke være altfor vanskelig å få dispansasjon.

8087388[/snapback]

Det er nærmest en formalitet... :) Heldigvis så kjenner jeg et par norske oppdrettere som kan hjelpe meg med papirarbeidet.
Lenke til kommentar
CS:S er jo det samme som 1.6 (gameplaymessig), CS:S har en opppussa GFX motor og fysikk. Thats it :p Jeg takla ikke recoilen og fysikken i CS:S. Det ble for mye for meg. Om jeg har valg mellom CS:S eller Quake4 / Doom3 eller noe lignende så velger jeg sist nevnte ^^

8087258[/snapback]

Annerledes hitbox på cs:s servere. (dårligere)

Alle maps virker BITTESMÅ i cs:s i forhold til 1.6.

Folka ser ut som de lister seg/bare sklir bortover på cs:s

cs:s er bare random. Første gang jeg spilte det, traff jeg like godt bare hs omtrent, det samme gjør jeg enda.. Noe som gjør spillet kjett.. Alt for random, " alle er like gode" i cs:s, man får ikke vist frem ferdigheter.

1.6 ftw!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...