Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er mod, han kan redigere uten at det vises i innlegget, og han kan slette innlegg.

Nuff said?

8087161[/snapback]

"Duh?" :p

Jeg bare lurte på om han hadde sånn merge posts-funksjon, eller om han bare redigerte ;)

Lenke til kommentar
Han er mod, han kan redigere uten at det vises i innlegget, og han kan slette innlegg.

Nuff said?

8087161[/snapback]

<god>Yes my child</god>
Ah, *Tenk om*

Tenk om bård hadde ringt litt tidligere, så kunne jeg møtt han :wee:

*sukk*

8087171[/snapback]

Hva faen? Skuffer pusen vår? :(
Lenke til kommentar
Så bra... Hvordan reagerer kattene dine på hunder da? Uansett kan du vente deg noen spennende uker når du har fått hunden X)

Vårt hundekjøp kosta oss 2 kattunger :/

8087160[/snapback]

Floppy har vokst opp med hunder og Blanko takler det meste. Tror ikke det kommer til å være noe problem. De har ikke akkurat så mye valg.

Lenke til kommentar

8087181[/snapback]

Er vel heller jeg som skuffer :(

Skal vel møtes en gang i april, men i dag ringte han og lurte på om jeg ville komme til gardemoen. Men innen jeg hadde vrt der, så hadde han dratt videre :/

Da blir det å vente til april.. Eeeeller torsdag eller fredag da han skal hjem igjen :D

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar

Jeg er så redd.

Mp3-en er hos Andrè i morgen, fordi tøsen glemte å gi meg den.

Og det er det eneste som får meg til å slappe av nok til å tørre åpne munnen hos tannlegen.. :\

Hva faen gjør jeg?!

Får ikke sove, så redd er jeg.. :\

Lenke til kommentar

8087181[/snapback]

Er vel heller jeg som skuffer :(

Skal vel møtes en gang i april, men i dag ringte han og lurte på om jeg ville komme til gardemoen. Men innen jeg hadde vrt der, så hadde han dratt videre :/

Da blir det å vente til april.. Eeeeller torsdag eller fredag da han skal hjem igjen :D

8087205[/snapback]

Voksne katter vet å beskytte seg i allefall. Nabohunden fikk seg 3 ganske stygge sår over snuta da han var over her første gangen

Lenke til kommentar
oh man :p Jeg klarte ikke CS:S. Den var lagt på is og lagt i en fryser, låst, og nøkkelen er kasta for lenge siden. Men 1.6 vurderes faktisk. Lenge siden nå ^^

8087176[/snapback]

Huff...fatter ikke at folk forsatt spiller 1.6, det er jo så utrolig kjedelig jo :no:

-Redhead-: Pff...er bare dårlig gjort av bårdie, han kunne ha sagt ifra på forhånd.

Lenke til kommentar
sår over snuta da han var over her første gangen

8087232[/snapback]

Haha, vi prater ikke om sånne puser^^

-Redhead-: Pff...er bare dårlig gjort av bårdie, han kunne ha sagt ifra på forhånd.

8087233[/snapback]

Visste han skulle nedover til faren sin. Men han visste ikke at han kom til å mellomlande i 2 timer på gardemoen :p

Lenke til kommentar
Voksne katter vet å beskytte seg i allefall. Nabohunden fikk seg 3 ganske stygge sår over snuta da han var over her første gangen

8087232[/snapback]

Tror du quota feil.

Uansett. Kommer til å finne en oppdretter som har katter selv og ber h*n sørge for at bikkja veit å oppføre seg.

Lenke til kommentar
oh man :p Jeg klarte ikke CS:S. Den var lagt på is og lagt i en fryser, låst, og nøkkelen er kasta for lenge siden. Men 1.6 vurderes faktisk. Lenge siden nå ^^

8087176[/snapback]

Huff...fatter ikke at folk forsatt spiller 1.6, det er jo så utrolig kjedelig jo :no:

8087233[/snapback]

CS:S er jo det samme som 1.6 (gameplaymessig), CS:S har en opppussa GFX motor og fysikk. Thats it :p Jeg takla ikke recoilen og fysikken i CS:S. Det ble for mye for meg. Om jeg har valg mellom CS:S eller Quake4 / Doom3 eller noe lignende så velger jeg sist nevnte ^^

Lenke til kommentar

8087232[/snapback]

Tror du quota feil.

Uansett. Kommer til å finne en oppdretter som har katter selv og ber h*n sørge for at bikkja veit å oppføre seg.

8087250[/snapback]

Oj, skulle du ha sett :blush:

Sikkert lurt. Hva slags hund har du lyst på?

Lenke til kommentar
Sikkert lurt. Hva slags hund har du lyst på?

8087263[/snapback]

Skal ha korthårs collie. Så desperat som jeg er nå, tar jeg hva som helst, men heldigvis holder typen min meg i bånd og sørger for jeg får hunden jeg ønsker meg.

Lenke til kommentar
CS:S er jo det samme som 1.6 (gameplaymessig), CS:S har en opppussa GFX motor og fysikk. Thats it :p Jeg takla ikke recoilen og fysikken i CS:S. Det ble for mye for meg. Om jeg har valg mellom CS:S eller Quake4 / Doom3 eller noe lignende så velger jeg sist nevnte ^^

8087258[/snapback]

Du din din din...ARGH

*kaste Q3 eske i hode på deg*

:(

Lenke til kommentar

8087258[/snapback]

Du din din din...ARGH

*kaste Q3 eske i hode på deg*

:(

8087282[/snapback]

*ta imot eska før den når huet og installere spillet* :p Im sorry :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...