Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Han er mod, han kan redigere uten at det vises i innlegget, og han kan slette innlegg. Nuff said? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ah, *Tenk om* Tenk om bård hadde ringt litt tidligere, så kunne jeg møtt han *sukk* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da var dagens runde med CS:S unnagjort. Makan så man suger 8087046[/snapback] oh man Jeg klarte ikke CS:S. Den var lagt på is og lagt i en fryser, låst, og nøkkelen er kasta for lenge siden. Men 1.6 vurderes faktisk. Lenge siden nå ^^ Lenke til kommentar
Anira Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Han er mod, han kan redigere uten at det vises i innlegget, og han kan slette innlegg.Nuff said? 8087161[/snapback] "Duh?" Jeg bare lurte på om han hadde sånn merge posts-funksjon, eller om han bare redigerte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Han er mod, han kan redigere uten at det vises i innlegget, og han kan slette innlegg.Nuff said? 8087161[/snapback] <god>Yes my child</god>Ah, *Tenk om*Tenk om bård hadde ringt litt tidligere, så kunne jeg møtt han *sukk* 8087171[/snapback] Hva faen? Skuffer pusen vår? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så bra... Hvordan reagerer kattene dine på hunder da? Uansett kan du vente deg noen spennende uker når du har fått hunden X) Vårt hundekjøp kosta oss 2 kattunger :/ 8087160[/snapback] Floppy har vokst opp med hunder og Blanko takler det meste. Tror ikke det kommer til å være noe problem. De har ikke akkurat så mye valg. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hva faen? Skuffer pusen vår? 8087181[/snapback] Er vel heller jeg som skuffer Skal vel møtes en gang i april, men i dag ringte han og lurte på om jeg ville komme til gardemoen. Men innen jeg hadde vrt der, så hadde han dratt videre :/ Da blir det å vente til april.. Eeeeller torsdag eller fredag da han skal hjem igjen Endret 5. mars 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg er så redd. Mp3-en er hos Andrè i morgen, fordi tøsen glemte å gi meg den. Og det er det eneste som får meg til å slappe av nok til å tørre åpne munnen hos tannlegen.. :\ Hva faen gjør jeg?! Får ikke sove, så redd er jeg.. :\ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 MrLeftfield: Huh...avataren din lyger om ditt utseende 8087115[/snapback] vel. La meg si det slik: Du har en indre side og så har du det ytre... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva faen? Skuffer pusen vår? 8087181[/snapback] Er vel heller jeg som skuffer Skal vel møtes en gang i april, men i dag ringte han og lurte på om jeg ville komme til gardemoen. Men innen jeg hadde vrt der, så hadde han dratt videre :/ Da blir det å vente til april.. Eeeeller torsdag eller fredag da han skal hjem igjen 8087205[/snapback] Voksne katter vet å beskytte seg i allefall. Nabohunden fikk seg 3 ganske stygge sår over snuta da han var over her første gangen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 oh man Jeg klarte ikke CS:S. Den var lagt på is og lagt i en fryser, låst, og nøkkelen er kasta for lenge siden. Men 1.6 vurderes faktisk. Lenge siden nå ^^8087176[/snapback] Huff...fatter ikke at folk forsatt spiller 1.6, det er jo så utrolig kjedelig jo -Redhead-: Pff...er bare dårlig gjort av bårdie, han kunne ha sagt ifra på forhånd. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 sår over snuta da han var over her første gangen 8087232[/snapback] Haha, vi prater ikke om sånne puser^^ -Redhead-: Pff...er bare dårlig gjort av bårdie, han kunne ha sagt ifra på forhånd. 8087233[/snapback] Visste han skulle nedover til faren sin. Men han visste ikke at han kom til å mellomlande i 2 timer på gardemoen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Voksne katter vet å beskytte seg i allefall. Nabohunden fikk seg 3 ganske stygge sår over snuta da han var over her første gangen 8087232[/snapback] Tror du quota feil. Uansett. Kommer til å finne en oppdretter som har katter selv og ber h*n sørge for at bikkja veit å oppføre seg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 oh man Jeg klarte ikke CS:S. Den var lagt på is og lagt i en fryser, låst, og nøkkelen er kasta for lenge siden. Men 1.6 vurderes faktisk. Lenge siden nå ^^8087176[/snapback] Huff...fatter ikke at folk forsatt spiller 1.6, det er jo så utrolig kjedelig jo 8087233[/snapback] CS:S er jo det samme som 1.6 (gameplaymessig), CS:S har en opppussa GFX motor og fysikk. Thats it Jeg takla ikke recoilen og fysikken i CS:S. Det ble for mye for meg. Om jeg har valg mellom CS:S eller Quake4 / Doom3 eller noe lignende så velger jeg sist nevnte ^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Voksne katter vet å beskytte seg i allefall. Nabohunden fikk seg 3 ganske stygge sår over snuta da han var over her første gangen 8087232[/snapback] Tror du quota feil. Uansett. Kommer til å finne en oppdretter som har katter selv og ber h*n sørge for at bikkja veit å oppføre seg. 8087250[/snapback] Oj, skulle du ha sett Sikkert lurt. Hva slags hund har du lyst på? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sikkert lurt. Hva slags hund har du lyst på? 8087263[/snapback] Skal ha korthårs collie. Så desperat som jeg er nå, tar jeg hva som helst, men heldigvis holder typen min meg i bånd og sørger for jeg får hunden jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 CS:S er jo det samme som 1.6 (gameplaymessig), CS:S har en opppussa GFX motor og fysikk. Thats it Jeg takla ikke recoilen og fysikken i CS:S. Det ble for mye for meg. Om jeg har valg mellom CS:S eller Quake4 / Doom3 eller noe lignende så velger jeg sist nevnte ^^8087258[/snapback] Du din din din...ARGH*kaste Q3 eske i hode på deg* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 CS:S er jo det samme som 1.6 (gameplaymessig), CS:S har en opppussa GFX motor og fysikk. Thats it Jeg takla ikke recoilen og fysikken i CS:S. Det ble for mye for meg. Om jeg har valg mellom CS:S eller Quake4 / Doom3 eller noe lignende så velger jeg sist nevnte ^^8087258[/snapback] Du din din din...ARGH*kaste Q3 eske i hode på deg* 8087282[/snapback] *ta imot eska før den når huet og installere spillet* Im sorry Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 *ta imot eska før den når huet og installere spillet* Im sorry 8087290[/snapback] Jeg fordrar ikke Q3. Magen min vrenger seg bare Har lyst på hund jeg også!8087292[/snapback] Du kan få min hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg