Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Zlatsman: Greit. Jeg husker bare et psykologisk eksperiment som ble utført på ikke-mordere og mordere. De skulle se om det var forskjell på aktivitetsnivået i diverse hjerneområder til disse folka (altså om det var noe forskjell på aktiviteten i hjernen til en morder sammenlignet med en normal person). :)

Går vel ann å bruke pet-scan til mer enn det ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, litt lenger klipp enn det jeg la ut i sta :whistle:http://video.google.com/videoplay?docid=25...roads+steve+vai

har med litt mere.

Dang, kan noen av replikkene utenatt :D

"Whos next up there? Hm? Whos comin on up? Whos gonna get their heead cut?

How'bout YOU.. chickenboy?

Hahahaha!

Well well well, who sendt you here? Cant talk little man? Hahahaha, bet'ya cant play'neither"

*plugge i gitaren og spille*

ÅÅh, så rått :D

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar

Yay, jeg har klart å spise en hel brødskive uten skorper med blåbær.

It's a long way back to den gamle matlysta mi hvor jeg lett spiste et brød til frokost eller mat etter skolen mens jeg venta på middag...

Jeg ser virkelig ikke nødvendigheten for at jeg skal ta PETscan hvis det er for å lete etter kreft eller svulster og sånn i hjernen og i hjertet.

Jeg vet jeg er frisk der etter tidligere undersøkelser.

Bah, leger.

Alt de vil er å pumpe meg for penger.

Lenke til kommentar
Herregud  :ermm: . La folk være som de vil da. Care ass. Oh peis er koselig :love: . Ble litt varmt tho

8086606[/snapback]

Again, I repeat myself. Ikke bruk "ass" i en setning dersom du vil fremstå som seriøs. Og heller ikke kommenter noe hvis du er care. Uansett, i cant help it. Når jeg ser en Kamille stereotype, så klarer jeg ikke å la være :(

Lenke til kommentar
Again, I repeat myself. Ikke bruk "ass" i en setning dersom du vil fremstå som seriøs. Og heller ikke kommenter noe hvis du er care. Uansett, i cant help it. Når jeg ser en Kamille stereotype, så klarer jeg ikke å la være :(

8086639[/snapback]

Men seriøst ass! Kan du ikke roe ned litt a! Får helt angst her jeg ass MrLeftfield
Lenke til kommentar

8086639[/snapback]

de damene der var jo ghetto og cheap, jeg er jo ikke ghetto.

Lenke til kommentar

8086639[/snapback]

Men seriøst ass! Kan du ikke roe ned litt a! Får helt angst her jeg ass MrLeftfield

8086649[/snapback]

HAHAHAHHA :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...