applemania Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hot stuff i RPP, jo. *plystre* men han hadde selvfølgelig et utrolig langt nick jeg ikke husker! Endret 5. mars 2007 av applemania Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 PET-scans innebærer at det sprøtes en radioaktiv væske inn i kroppen din ja. Brukes vel for å måle aktivitetsområder i hjernen, om jeg ikke tar heeeeeelt feil? Lenke til kommentar
Anira Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Blåse chillipepper i øyne er jo alltids en anne metode som funker da... 8086405[/snapback] Lite kreativt, men fy, så effektivt. *nikke* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Blåse chillipepper i øyne er jo alltids en anne metode som funker da... 8086405[/snapback] Jeg fikk Piri-piri i øynene da! Så ikke på 30 min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hot stuff i RPP, jo. *plystre* men han hadde selvfølgelig et utrolig langt nick jeg ikke husker! 8086410[/snapback] For det første så er det LENGE sida jeg har posta der nå... For det andre så har jeg ikke SÅ langt nick Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var en lipgloss til hm ca 400 kr eller noe. Det var chilli i den slik at man skulle få større lepper . Og ehm guttene i klassen min var inne på en sånn ekkel side her om dagen. "Ida,kom hit og se på noe kult!". Dude som kappa av seg saken. Yesdå..med en sånn ekkel..nei uff glem det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lite kreativt, men fy, så effektivt. *nikke*8086424[/snapback] Har du noen gang fått siv under neglene forresten? *auch* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var en lipgloss til hm ca 400 kr eller noe. Det var chilli i den slik at man skulle få større lepper . Og ehm guttene i klassen min var inne på en sånn ekkel side her om dagen. "Ida,kom hit og se på noe kult!". Dude som kappa av seg saken. Yesdå..med en sånn ekkel..nei uff glem det.8086444[/snapback] AU! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen som vet hvor lang tid elkjøp bruker på å reparere en telefon? Mista min i dass nettopp :( Lenke til kommentar
Anira Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lite kreativt, men fy, så effektivt. *nikke*8086424[/snapback] Har du noen gang fått siv under neglene forresten? *auch* 8086447[/snapback] Ikke med vilje nei. Men jeg har klart å få forferdelig mye rart under der, det svir som faen. Ikke rart bambus er effektivt! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja,L4r5..AU!. Hm føler på meg at hun mente Equilibrium . Så Redhead sikla på'n Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 PET-scans innebærer at det sprøtes en radioaktiv væske inn i kroppen din ja. Brukes vel for å måle aktivitetsområder i hjernen, om jeg ikke tar heeeeeelt feil? 8086421[/snapback] Så vidt jeg kunne se kan det brukes til litt av hvert. (Klippet fra http://www.petscan.org:) PET is used to diagnose and stage patients with cancer, as well as patients with certain brain and heart disorders. In cancer, PET can: distinguish benign from malignant tumors stage cancer by showing metastases anywhere in your body prove whether or not treatment therapies are working In the brain, PET can: positively diagnose Alzheimer's disease for early intervention locate tumors in the brain and distinguish tumor from scar tissue locate the focus of seizures for some patients with epilepsy more accurately assess tumor and other sites in the brain for delicate surgery In the heart, PET can: quantify the extent of heart disease determine, after a heart attack, if the heart muscle would benefit from surgery Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du er bare syk, L4r5, og jeg liker det 8086340[/snapback] jeg tror lista over folk du ikke liker er mindre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) "Har mobilen din reist til himmelen?" Kjøp en ny en, det er faktisk dyrere å reparere, vil jeg tro. Oo Forresten. Kan noen som har nummeret til TLZ sende ham en melding og si at jeg er tom for strøm og laderen er nede? Inpoc vil ikke funke, har ikke profil på biip eller noe annet dritt >< Endret 5. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 amagad, Kamille er bare sååååå inn lissom. Hva er Kamille? As in Kamille-te? Var det noe å skjønne, da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 "Har mobilen din reist til himmelen?"Kjøp en ny en, det er faktisk dyrere å reparere, vil jeg tro. Oo 8086492[/snapback] Jeg kjøpte min for 1kr Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hot stuff i RPP, jo. *plystre* men han hadde selvfølgelig et utrolig langt nick jeg ikke husker! 8086410[/snapback] like langt som ditt tbh. Bra du husker ditt iaff Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kan noen som har nummeret til TLZ sende ham en melding og si at jeg er tom for strøm og laderen er nede?Inpoc vil ikke funke, har ikke profil på biip eller noe annet dritt >< 8086492[/snapback] Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 like langt som ditt tbh. Bra du husker ditt iaff 8086525[/snapback] Så du mener RaZorBlaDeKisS var lettere altså? Nei, jeg tror jeg har full kontroll på mitt. Foreløpig. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 amagad, Kamille er bare sååååå inn lissom. Hva er Kamille? As in Kamille-te? Var det noe å skjønne, da? 8086500[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg