Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Åh, nå fikk jeg lyst å se filmen Crossroads (nei, ikke den med britney)

Er en råå gitarduell i filmen (hører på nå) Steve Vai som spiller.

Så da må jeg høre med onkel om jeg kan låne den D:

8086111[/snapback]

Akkurat der tenkte jeg på WoW. Rart med det...

8086139[/snapback]

LF10M for raid to Xroads! /w me

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig! Eller den der en person dras sakte ned over en metallpyramide med beina på hver side, til man er godt splittet. Mmmm, tortur.

8086125[/snapback]

Også finnes det en bambus-sort som vokser ca 10cm per dag. De festa en løkke rundt halsen på folk slik at de MÅTTE stå... Så plasserte de sånn bambus opp i anus og lot dem stå sånn noen dager.

8086153[/snapback]

AAAAAAAAO!

Mr left. I'M IN! ZOMG!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Man får fravær uansett om man er på sykehus eller til lege, men du får "gyldig" fravær, noe som ikke går like hardt utover karakterene. Men det vil likevel stå på vitnemålet.

Du får ikke fravær hvis f.eks. rektor spør om du kan komme på kontoret hans i tredje time. Hvis det er skole/lærers regi skal man ikke fravær. Dette kommer ikke på vitnemålet.

8086093[/snapback]

Er ganske sikker på at man kan få strøket noe fravær ved kronisk sykdom, men for detaljer bør du høre med rådgiver / helsepersonell på skolen.

Lenke til kommentar

Så, dere allvitende forumbrukere.

Kan noen av dere si meg hva en PETscan er og hva den går ut på?

Fant egentlig bare noen engelske sider da jeg googla det, og de sa meg ikke så mye egentlig.

Alt jeg vet er at jeg må faste i 6 timer før jeg møter opp og siden jeg har time på Riskhospitalet klokken 10:30, blir det ikke akkurat tid til frokost eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Fant egentlig bare noen engelske sider da jeg googla det, og de sa meg ikke så mye egentlig.

Alt jeg vet er at jeg må faste i 6 timer før jeg møter opp og siden jeg har time på Riskhospitalet klokken 10:30, blir det ikke akkurat tid til frokost eller noe sånt...

8086243[/snapback]

Wikipedia er også din venn smurfegutt, du kan ikke glemme det

Lenke til kommentar

8086243[/snapback]

Det er 3D X-ray(kom ikke på norske ordet), nokså likt CT og MRI så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Også finnes det en bambus-sort som vokser ca 10cm per dag. De festa en løkke rundt halsen på folk slik at de MÅTTE stå... Så plasserte de sånn bambus opp i anus og lot dem stå sånn noen dager.

8086153[/snapback]

Hahahaha, ser ut som vi har en fasinasjon for syke torturmetoder til felles :lol:

Lenke til kommentar
Hahahaha, ser ut som vi har en fasinasjon for syke torturmetoder til felles :lol:

8086285[/snapback]

Har et par uoppgjorte ting med noen og god fantasi ;)

Hva synes du om den metoden med å putte piggtråd inn i et metallrør og dytte opp i rumpa til den som fortjener det og så dra ut røret slik at piggtråden blir igjen? :p

Lenke til kommentar

8086285[/snapback]

Har et par uoppgjorte ting med noen og god fantasi ;)

Hva synes du om den metoden med å putte piggtråd inn i et metallrør og dytte opp i rumpa til den som fortjener det og så dra ut røret slik at piggtråden blir igjen? :p

8086309[/snapback]

Men i faen da :blink:

Lenke til kommentar

Personlig ser jeg for meg en litt slemmere versjon av piggtråd+rør i anus her, bare i en litt mindre skala, men på mer smertefulle steder.

Man tager en syl, kjører den gjennom en testikkel, for så å gå for en miniatyrversjon av piggtrådtrikset.

Kan vel også benyttes i urinrøret uten sylen :hmm:

Lenke til kommentar

8086243[/snapback]

Du skal blir injisert med(tror jeg, kan vel også du skal drikke) en radioaktiv væske. Du vil ligge på et flatt "bord" som kan bevege seg gjennom en ring av detektorer. Den radioaktive væsken vil sende ut en eller annen form for stråling, som enten direkte eller indirekte fører til gammastråling som igjen registeres av detektorene. Etterpå brukes software for å tolke resultatene og gi et tredimensjonalt bilde.

Hva bildet viser er avhengig av hvilke radioaktive isotoper som brukes.

Lenke til kommentar

8086309[/snapback]

Genial, helt genial. Ikke at jeg noen gang har lyst til å oppleve det selv, men kreativt, ja :p

Gleder meg til å se om Hostel 2 blir bedre (les: mer grotesk) enn den første. Virker sånn på traileren :D

Lenke til kommentar
Du er bare syk, L4r5, og jeg liker det  :fun:

8086340[/snapback]

Som sagt: Et par uoppgjorte ting og god fantasi ;)

Genial, helt genial. Ikke at jeg noen gang har lyst til å oppleve det selv, men kreativt, ja :p

Gleder meg til å se om Hostel 2 blir bedre (les: mer grotesk) enn den første. Virker sånn på traileren :D

8086352[/snapback]

Ja tror den blir bra :) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...