Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk Demille og Arinomi.

Ble bittelitt klarere.

Så om jeg leverer sånn ark med forklaring på at jeg har vært sjuk i 4 uker og gjerne med ark fra lege og sånn, så kan jeg få 2 av ukene strøket?

8086007[/snapback]

Du får "gyldig" fravær.

...eller ikke? Jeh, hør på Arinomi

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Fy faen så galt! Blir nesten dårlig av å lese det.  :no:

8085881[/snapback]

Du er ikke aleine... Sånne folk burde gjeldes og henges!

8085892[/snapback]

Evt henge dem opp på en vegg og skjære av penisen bit for bit med sløv ostehøvel.

Fy faen, ja. Tragisk at sånne mennesker finnes :(

Lenke til kommentar
Evt henge dem opp på en vegg og skjære av penisen bit for bit med sløv ostehøvel.

Fy faen, ja. Tragisk at sånne mennesker finnes :(

8086036[/snapback]

Khmer Rogue hadde en god torturmetode som burde brukes på sånne:

De legger en fyr på en pleksiglassplate... Helt naken... Med hull til "utstyret". Så senker de pleksiglassplata sakte ned over en "binge" med sultne rotter som spiser og klorer opp alt de kommer over! :devil:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Man får fravær uansett om man er på sykehus eller til lege, men du får "gyldig" fravær, noe som ikke går like hardt utover karakterene. Men det vil likevel stå på vitnemålet.

Du får ikke fravær hvis f.eks. rektor spør om du kan komme på kontoret hans i tredje time. Hvis det er skole/lærers regi skal man ikke fravær. Dette kommer ikke på vitnemålet.

Lenke til kommentar
De legger en fyr på en pleksiglassplate... Helt naken... Med hull til "utstyret". Så senker de pleksiglassplata sakte ned over en "binge" med sultne rotter som spiser og klorer opp alt de kommer over! :devil:

8086074[/snapback]

Herlig! Eller den der en person dras sakte ned over en metallpyramide med beina på hver side, til man er godt splittet. Mmmm, tortur.

Lenke til kommentar
Åh, nå fikk jeg lyst å se filmen Crossroads (nei, ikke den med britney)

Er en råå gitarduell i filmen (hører på nå) Steve Vai som spiller.

Så da må jeg høre med onkel om jeg kan låne den D:

8086111[/snapback]

Akkurat der tenkte jeg på WoW. Rart med det...

Lenke til kommentar
Herlig! Eller den der en person dras sakte ned over en metallpyramide med beina på hver side, til man er godt splittet. Mmmm, tortur.

8086125[/snapback]

Også finnes det en bambus-sort som vokser ca 10cm per dag. De festa en løkke rundt halsen på folk slik at de MÅTTE stå... Så plasserte de sånn bambus opp i anus og lot dem stå sånn noen dager.
Lenke til kommentar
31% på å kjøpe "Ole, Dole, Doffen på Eventyr - Jakten på den forsvunnede lampe" :love:

8086120[/snapback]

Den har jeg på DVD. Når jeg så den på rema måtte jeg bare ha den. Så den for ikke så lenge siden faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...