MrBjoern Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168846 8085478[/snapback] Jepp, den katta var virkelig syk!... Men det er ille, at noen kan finne på noe sånt i guds hus! Snakker om å missbruke en religion! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Snakker om å missbruke en religion! 8085574[/snapback] Ja, for ikke å snakke om misbruk av et barn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For å ikke snakke om quoting av bilder... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For å ikke snakke om quoting av bilder... 8085648[/snapback] å så sinna, åååååå sååå sinna Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Så grusomt . Har nesten ikke ord! Endret 5. mars 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen gidd å forklar dette for min etterhvert ganske sløve hjerne: Alt fravær for elever skal føres på vitnemål og kompetansebevis. Fravær skal føres i dager og enkelttimer. Årsak til fravær kan kreves påført dokumentasjonen. Eleven har selv ansvaret for å dokumentere årsaken til fraværet. Organisert eller selvstendig studiearbeid, deriblant skoleadministrative gjøremål, etter avtale med faglærer eller rektor, blir ikke regnet som fravær. Avgrenset oppover til i alt 14 dager i skoleåret skal følgende ikke føres som fravær og bør søkes kompensert ved egen innsats fra eleven, tilrettelagt av skolen. Enkelthet er stikkordet folkens. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 I morgen har jeg prøve i 3FY. Prøvestoffet er følgende: Kapittel 5: Gravitasjonsfelt Kapittel 6: Elektrisk felt Kapittel 7: Magnetisk felt Kapittel 8: Induksjon Kapittel 9: Elektromagnetisk stråling Noe som ikke tilsvarer mer enn snaue 122 sider. Ahhh, den herlige stanken av resignasjon. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen gidd å forklar dette for min etterhvert ganske sløve hjerne: Alt fravær for elever skal føres på vitnemål og kompetansebevis. Fravær skal føres i dager og enkelttimer. Årsak til fravær kan kreves påført dokumentasjonen. Eleven har selv ansvaret for å dokumentere årsaken til fraværet. Organisert eller selvstendig studiearbeid, deriblant skoleadministrative gjøremål, etter avtale med faglærer eller rektor, blir ikke regnet som fravær. Avgrenset oppover til i alt 14 dager i skoleåret skal følgende ikke føres som fravær og bør søkes kompensert ved egen innsats fra eleven, tilrettelagt av skolen. Enkelthet er stikkordet folkens. 8085779[/snapback] Lege, organisasjonsarbeid (elevråd, politikk, Røde Kors) og studiedager føres ikke på fraværet. Du har en 14 dagers kvote på det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For å ikke snakke om quoting av bilder... 8085648[/snapback] For å ikke snakke om quoting av SirSlask. Men det på VG var.... ille! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) - Alt fravær for elever skal føres på vitnemål og kompetansebevis. - Fravær skal føres i dager og enkelttimer. - Årsak til fravær kan kreves påført dokumentasjonen. - Eleven har selv ansvaret for å dokumentere årsaken til fraværet. - Organisert eller selvstendig studiearbeid, deriblant skoleadministrative gjøremål, etter avtale med faglærer eller rektor, blir ikke regnet som fravær. - Avgrenset oppover til i alt 14 dager i skoleåret skal følgende ikke føres som fravær og bør søkes kompensert ved egen innsats fra eleven, tilrettelagt av skolen. Ganske enkelt: årsak til fravær må være dokumentert. Gyldig fravær er når du har spesielle avtaler Endret 5. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er ganske sykt, fyfaen da er det rett in på mentalen og forbli der. da er man SYK hvordan personer tenker på å gjøre noe sånt? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168846 *mjau* 8085478[/snapback] Fy faen så galt! Blir nesten dårlig av å lese det. Meen, elsk sang Steppenwolf - Pusher man Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fy faen så galt! Blir nesten dårlig av å lese det. 8085881[/snapback] Du er ikke aleine... Sånne folk burde gjeldes og henges! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fy faen så galt! Blir nesten dårlig av å lese det. 8085881[/snapback] Du er ikke aleine... Sånne folk burde gjeldes og henges! 8085892[/snapback] Det gjør de vel og Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kinda fucked....oook hun var nok veldig forstyrret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kinda fucked....oook hun var nok veldig forstyrret. 8085906[/snapback] I alle fall bra hun ikke greide det.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vil påpeke at disse hendelsene er noe av det som får meg til å enkelt drite i alt som heter nyheter. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For å ikke snakke om quoting av bilder... 8085648[/snapback] Nei det har vi ikke sett Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vil påpeke at disse hendelsene er noe av det som får meg til å enkelt drite i alt som heter nyheter. 8085934[/snapback] Det er jo en fin måte å utvide sin horisont på. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kinda fucked....oook hun var nok veldig forstyrret. 8085906[/snapback] Verden utenfor rommet mitt er så syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg