Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Awwww *trøste*

Skal ikke du til Sortland snart? :)

8084026[/snapback]

Joo, men det er lenge til. Siste helga i April.

Og han er der kun nøyaktig klokka 8 da, med andre ord? ikke 20:00:01 engang. Ja det er leit

8084033[/snapback]

han er der nå, men tar flyet kl 8. :(

Meen, når han kommer tilbake så kan jeg kanskje møte han da :D

Hihi ^^

Jeg er gla ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hurra hurra.. såg en kompis flyge me en sånn som det her. Prøvde det og tænkte "dæven kor arti!". Resulterte at eg kjøpte 2 fly, en kompis sku ha det andre.

Leveringa av pakken me de to flyan gikk over 10 daga etter bestilling, forbanna treigt. Når flyan kom så va fan steiki heile dritn pakka inn i 3 kg. me teip, så det sku vise seg at det tok fette utruli lang tid å åpne pakken. Det e vel ikkje nødvendig av komplett å mumifisere ei pappæska? Sku pinade mumifisert heile gjængen.

Ja.. tell sælve flyan. Kan jo åpne me å sei at dæm ikkje va levert me batteria, detta e absolutt et minus. Kontrolleren va slarkat og antenna passa ikkje tell den me det første. Fikk no dritn på plass ætter ca. 30 år me prøving og feiling.

Ætter denna fustrerannes starten så gikk vi no i gymsalen på den lokale skolen førr å prøve detta makkverket da. Fikk flyan tell å ta av fra tribunen, men de satans-drit-isopor-klompan av nån fly styrta rætt i bakken bægge to. Gikk å ladda flyan ætter ei stund, funka faen ikkje da heller!

Etter 6-7 forsøk me ekstra vekt på næsa og fleirfoldige remse me høylytt bannskap så bygde det heile seg opp til et klimaks. Flyvingen klarte pinade å knække når det kom bori bakken!!

Jaja, så va det ikkje all verdens me pænga vi betalte tell komplett. Det va tross bare 300 + 300 + porto + eksp.gebyr vi kasta ut vinduet. Flyan fungere sikkert godt som brensel i en ovn på en kald vinterdag, men det va en satans høg kubbikkpris vi betalte.

Skrev dette som en anmeldelse på komplett.no, håper så inderlig at det blir godtatt!

Lenke til kommentar
Faen heller, skolen her blokker alt av alle sider. Argh! Blokker de diskusjon.no faar de med en sinna nordmann med jernroer aa holde styr paa.  :mad:

8084333[/snapback]

Hvorfor skulle de blokkere diskusjon.no? Bare å la være å kikke for mye babethread'en så tror jeg det går bra :p
Lenke til kommentar
Og de har faen meg blokket Coca Cola sine hjemmesider grunnet at det kan knyttes til kokain. WTF? :dontgetit:

8084369[/snapback]

Seriøst? Da har de store problemer ass! Glad jeg bor i Norge... Det neste blir vel at blokkerer Harry Potter-hjemmesida fordi det kan knyttes til pot? :hmm:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...