Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du veldig med problemer med henne? Har hun kommet hjem til deg og plaget deg? Det er ikke så vanskelig å unngå å høre på henne, bare skru av MTV.

8083093[/snapback]

I tillegg så må man slutte å se på nyheter, lese aviser, høre på radio osv. osv....
Lenke til kommentar
Har du veldig med problemer med henne? Har hun kommet hjem til deg og plaget deg? Det er ikke så vanskelig å unngå å høre på henne, bare skru av MTV.

8083093[/snapback]

Vell, ikke egentlig, men det med at hun kommer i avisene fordi hun har sykiske problemer hverfall 1 gang i uka blir jeg litt smålei av :whistle:

L4r5: Det jeg mente :thumbup:

SteffyPants: Jeg vet ikke hvor stor interesse du har for popstjerner med sykiske problemer jeg, men jeg begynner å bli litt smålei av Britney nå :roll:

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar

Og så må man også unngå lillesøstre i alderen 13 år som mener hu er smarteste dama i verden og som kommer til deg hver dag og preiker om sin store heltinne, Britney Spears og at det bare er løgn det som står i tabloidene og sånn og at Britney er best og sånn.

Lenke til kommentar

8083093[/snapback]

I tillegg så må man slutte å se på nyheter, lese aviser, høre på radio osv. osv....

8083111[/snapback]

Man kan fint se nyhetene på NRK/CNN/BBC og ikke høre et ord om henne, det samme gjelder aviser som Aftenposten, Bergens Tidende og Adresseavisen.

Eller tenkte du på TVNorge-nyhetene og VG?

Slasken: Jeg forsvarer ikke henne, jeg angriper humoren din.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Arinomi, det gjør jeg, fordi det hender det er noe spennende der :p

Noe som ikke omhandler kjendiser gone bad.

Som f.eks. den svært interessante saken i Køben.

Stakkars ungdommer, at de voksne ikke forstår at de ikke løser noe ved å ta bort huset deres...

Lenke til kommentar
Man kan fint se nyhetene på NRK/CNN/BBC og ikke høre et ord om henne, det samme gjelder aviser som Aftenposten, Bergens Tidende og Adresseavisen.

8083143[/snapback]

Greit NRK-nyhetene har ikke slått det opp så stort men det er a nok av steder de gjør det. Selv lokalavisene har greid å få med seg at Britney snaua seg liksom.
Lenke til kommentar
Fy faen jeg tryna på siste hoppet i bakken! Skulle over en boks, og tok alt for mye sats. Hoppa en meter eller to høyere enn planlagt, og hekta staven fast i skia. = Herr Brun blir kvalm og drar hjem

8083182[/snapback]

Og akkurat nå ønsket jeg at jeg og biril var der for å le av deg.. Faen :(

Lenke til kommentar

8083143[/snapback]

Greit NRK-nyhetene har ikke slått det opp så stort men det er a nok av steder de gjør det. Selv lokalavisene har greid å få med seg at Britney snaua seg liksom.

8083179[/snapback]

Jeg hadde notert alle avisene og nyhetsreportasjene som nevner henne og lovet meg selv å holde meg unna slike nyhetskilder i fremtiden. Leser man Dagbladet eller VG så kan man ikke klage på agurknyheter og kjendissladder.

Lenke til kommentar
Fy faen jeg tryna på siste hoppet i bakken! Skulle over en boks, og tok alt for mye sats. Hoppa en meter eller to høyere enn planlagt, og hekta staven fast i skia. = Herr Brun blir kvalm og drar hjem

8083182[/snapback]

Godt du ikke skadet deg da. To venner av meg knakk seg både her og der i ferien.

Lenke til kommentar
Automatikk-elektrikern på jobb brakk beinet på 3 steder i juleferien på snowboard. Han var sykemeldt i over 1 mnd. Tror jeg holder meg til fots, jeg.

8083234[/snapback]

Den er vond. Han ene vennen min knuste to ryggvirvler og brakk to ribbein. Ren skjær flaks at han ikke ble lam derfra og ned. Hun andre knuste en ryggvirvel og skal operere i dag.

Likevel kommer jeg ikke til å slutte å stå på ski. Er noe av det gøyeste jeg vet. Får bare pakke meg inn i hjelm og ryggplate og det som er og kjøre forsiktig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...