Sirslask Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hadde vært flott om hu gjorde det så slapp vi dama Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hadde vært flott om hu gjorde det så slapp vi dama 8083058[/snapback] Wow, det var verken smaklig eller morsomt. Good job. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hadde vært flott om hu gjorde det så slapp vi dama 8083058[/snapback] Hu begynner å bli en smule slitsom, ja! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hadde vært flott om hu gjorde det så slapp vi dama 8083058[/snapback] Har du veldig med problemer med henne? Har hun kommet hjem til deg og plaget deg? Det er ikke så vanskelig å unngå å høre på henne, bare skru av MTV. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har du veldig med problemer med henne? Har hun kommet hjem til deg og plaget deg? Det er ikke så vanskelig å unngå å høre på henne, bare skru av MTV.8083093[/snapback] I tillegg så må man slutte å se på nyheter, lese aviser, høre på radio osv. osv.... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har du veldig med problemer med henne? Har hun kommet hjem til deg og plaget deg? Det er ikke så vanskelig å unngå å høre på henne, bare skru av MTV. 8083093[/snapback] Vell, ikke egentlig, men det med at hun kommer i avisene fordi hun har sykiske problemer hverfall 1 gang i uka blir jeg litt smålei av L4r5: Det jeg mente SteffyPants: Jeg vet ikke hvor stor interesse du har for popstjerner med sykiske problemer jeg, men jeg begynner å bli litt smålei av Britney nå Endret 5. mars 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Og så må man også unngå lillesøstre i alderen 13 år som mener hu er smarteste dama i verden og som kommer til deg hver dag og preiker om sin store heltinne, Britney Spears og at det bare er løgn det som står i tabloidene og sånn og at Britney er best og sånn. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg ser aldri nyheter, leser aviser eller hører på radio. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har du veldig med problemer med henne? Har hun kommet hjem til deg og plaget deg? Det er ikke så vanskelig å unngå å høre på henne, bare skru av MTV.8083093[/snapback] I tillegg så må man slutte å se på nyheter, lese aviser, høre på radio osv. osv.... 8083111[/snapback] Man kan fint se nyhetene på NRK/CNN/BBC og ikke høre et ord om henne, det samme gjelder aviser som Aftenposten, Bergens Tidende og Adresseavisen. Eller tenkte du på TVNorge-nyhetene og VG? Slasken: Jeg forsvarer ikke henne, jeg angriper humoren din. Endret 5. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Arinomi, det gjør jeg, fordi det hender det er noe spennende der Noe som ikke omhandler kjendiser gone bad. Som f.eks. den svært interessante saken i Køben. Stakkars ungdommer, at de voksne ikke forstår at de ikke løser noe ved å ta bort huset deres... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Man kan fint se nyhetene på NRK/CNN/BBC og ikke høre et ord om henne, det samme gjelder aviser som Aftenposten, Bergens Tidende og Adresseavisen. Eller tenkte du på TVNorge-nyhetene og VG? 8083143[/snapback] Greit NRK-nyhetene har ikke slått det opp så stort men det er a nok av steder de gjør det. Selv lokalavisene har greid å få med seg at Britney snaua seg liksom. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fy faen jeg tryna på siste hoppet i bakken! Skulle over en boks, og tok alt for mye sats. Hoppa en meter eller to høyere enn planlagt, og hekta staven fast i skia. = Herr Brun blir kvalm og drar hjem Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fy faen jeg tryna på siste hoppet i bakken! Skulle over en boks, og tok alt for mye sats. Hoppa en meter eller to høyere enn planlagt, og hekta staven fast i skia. = Herr Brun blir kvalm og drar hjem 8083182[/snapback] Og akkurat nå ønsket jeg at jeg og biril var der for å le av deg.. Faen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Arinomi: Bank hadde det blitt, skal jeg fortelle deg! Ikke pent å le av folk som har det vondt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Man kan fint se nyhetene på NRK/CNN/BBC og ikke høre et ord om henne, det samme gjelder aviser som Aftenposten, Bergens Tidende og Adresseavisen. Eller tenkte du på TVNorge-nyhetene og VG? 8083143[/snapback] Greit NRK-nyhetene har ikke slått det opp så stort men det er a nok av steder de gjør det. Selv lokalavisene har greid å få med seg at Britney snaua seg liksom. 8083179[/snapback] Jeg hadde notert alle avisene og nyhetsreportasjene som nevner henne og lovet meg selv å holde meg unna slike nyhetskilder i fremtiden. Leser man Dagbladet eller VG så kan man ikke klage på agurknyheter og kjendissladder. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Arinomi: Bank hadde det blitt, skal jeg fortelle deg! Ikke pent å le av folk som har det vondt 8083206[/snapback] Nei, men morro Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fy faen jeg tryna på siste hoppet i bakken! Skulle over en boks, og tok alt for mye sats. Hoppa en meter eller to høyere enn planlagt, og hekta staven fast i skia. = Herr Brun blir kvalm og drar hjem 8083182[/snapback] Godt du ikke skadet deg da. To venner av meg knakk seg både her og der i ferien. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Automatikk-elektrikern på jobb brakk beinet på 3 steder i juleferien på snowboard. Han var sykemeldt i over 1 mnd. Tror jeg holder meg til fots, jeg. Endret 5. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Automatikk-elektrikern på jobb brakk beinet på 3 steder i juleferien på snowboard. Han var sykemeldt i over 1 mnd. Tror jeg holder meg til fots, jeg. 8083234[/snapback] Den er vond. Han ene vennen min knuste to ryggvirvler og brakk to ribbein. Ren skjær flaks at han ikke ble lam derfra og ned. Hun andre knuste en ryggvirvel og skal operere i dag. Likevel kommer jeg ikke til å slutte å stå på ski. Er noe av det gøyeste jeg vet. Får bare pakke meg inn i hjelm og ryggplate og det som er og kjøre forsiktig. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jævelig trøtt jeg skulle være da. Dagens poll: Skal jeg dusje eller se film først? [_]Dusj først [_]Se film først Endret 5. mars 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg