Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Nå nå, barn. La oss ikke krangle da. :)

Jeg er en sønn av en mann med penger. Jeg kan skifte både dekk og olje på bilen min.

8081347[/snapback]

Jeg er sønn av en mann som har normalt med penger, jeg har ikke bil men har skifta både dekk og olje på en bil.

Vidusviskere derimot har jeg ikke gjort enda :p

Drama drama

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å slenge inn min mening:

Jeg synes det er helt greit at fyren fikk så mye som han fikk. Dersom han ikke klarer å mekke bil har han råd til å få noen til å fikse den, dermed spytter han penger inn i forbruksmarkedet og andre blir glade. Til slutt vil jeg påstå at sannsynligheten for at det går i dass økonomisk er lav, faren kjenner sikkert noen som vil gi ham jobb.

Lenke til kommentar
Selvsagt, men man kan ikke forsvare "alle pakkiser stinker" med "alle pakkiser jeg har møtt stinker". Jeg har bare møtt en person fra Venezuela, jeg gidder ikke bedømme landet utifra mine egne begrensninger.

8081364[/snapback]

Nei, men det er det vi har å gå etter når det gjelder å gjøre seg opp en mening. Man kan ikke føre statistikk for å ha noe å si.

Men som sagt man bør være forsiktig med hva man konkluderer med.

Lenke til kommentar
Den gigantiske forskjellen på "alle jeg har møtt fra Bergen har blondt hår" og "alle fra Bergen har blondt hår", bare i dette tilfellet så er det en negativ stereotype om de som har mer penger enn seg selv.

8081364[/snapback]

Har jeg sagt noe om hvor mye penger foreldrene mine har noengang? Hvordan veit du at jeg ikke kommer fra en rik familie selv?

8081382[/snapback]

Utvalgte sitater:

Skulle likt å se hvor mye penger de bruker på sånt i året. Småting som normale mennesker har lært seg å skifte selv.

Han kommer aldri til å lære hvordan det er å være når man er skikkelig fattig, og kommer ikke til å klare seg hvis pappa går konkurs.

Hver gang jeg ser en bmw med pappagutt inni, ler jeg inni meg [...]

Hvis du kommer fra en rik familie eller du selv har mye penger, så virker det ikke som du har særlig mye til overs for dem eller deg selv. Personlig betrakter jeg ikke mennesker med mer penger enn meg selv for å være unormale, kanskje det bare er meg.

Lenke til kommentar

Så fantastisk, jeg er vekke en halv dag, og så har dere krangla.

Vi har matte, og jeg bestemte meg for å bli her sånn at jeg kunne gå rett på jobb.

Så sier han at når vi er ferdige med oppgavene får vi gå.

Fucking great.

Lenke til kommentar
*rive fra Ida plakaten, ta bilder av og dele med forumet*

8080033[/snapback]

Ikke akkurat slik man behandler en dame :nei:

8080074[/snapback]

Wiih. b-real to my rescue :love:

Omfg. Jeg kjeder meg. Jeg hater ringe ukjente folk og i dag må jeg ringe til opplysninga, vikarsentralen OG teit barnevernsdame. Ugh :ermm:

Lenke til kommentar
Wiih. b-real to my rescue :love:

Omfg. Jeg kjeder meg. Jeg hater ringe ukjente folk og i dag må jeg ringe til opplysninga, vikarsentralen OG teit barnevernsdame. Ugh :ermm:

8081500[/snapback]

Damn right ;)

Da må du starte samtalen "hei det er ida". Kan hende du popper innom meg ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er ikke det Malcom McDowell på avataren din, b-real?

Edit: Forøvrig erkerivalen til min avatar :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Malcom McDowell har vel aldri vært pen. Jeremy Piven derimot er et lekkert støkke mannfolk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...