Equerm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå nå, barn. La oss ikke krangle da. Jeg er en sønn av en mann med penger. Jeg kan skifte både dekk og olje på bilen min. 8081347[/snapback] Jeg er sønn av en mann som har normalt med penger, jeg har ikke bil men har skifta både dekk og olje på en bil. Vidusviskere derimot har jeg ikke gjort enda Drama drama Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For å slenge inn min mening: Jeg synes det er helt greit at fyren fikk så mye som han fikk. Dersom han ikke klarer å mekke bil har han råd til å få noen til å fikse den, dermed spytter han penger inn i forbruksmarkedet og andre blir glade. Til slutt vil jeg påstå at sannsynligheten for at det går i dass økonomisk er lav, faren kjenner sikkert noen som vil gi ham jobb. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Selvsagt, men man kan ikke forsvare "alle pakkiser stinker" med "alle pakkiser jeg har møtt stinker". Jeg har bare møtt en person fra Venezuela, jeg gidder ikke bedømme landet utifra mine egne begrensninger. 8081364[/snapback] Nei, men det er det vi har å gå etter når det gjelder å gjøre seg opp en mening. Man kan ikke føre statistikk for å ha noe å si. Men som sagt man bør være forsiktig med hva man konkluderer med. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 He came, he saw, he left.... Ingenting nytt fra fronten ser jeg.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den gigantiske forskjellen på "alle jeg har møtt fra Bergen har blondt hår" og "alle fra Bergen har blondt hår", bare i dette tilfellet så er det en negativ stereotype om de som har mer penger enn seg selv. 8081364[/snapback] Har jeg sagt noe om hvor mye penger foreldrene mine har noengang? Hvordan veit du at jeg ikke kommer fra en rik familie selv? 8081382[/snapback] Utvalgte sitater: Skulle likt å se hvor mye penger de bruker på sånt i året. Småting som normale mennesker har lært seg å skifte selv. Han kommer aldri til å lære hvordan det er å være når man er skikkelig fattig, og kommer ikke til å klare seg hvis pappa går konkurs. Hver gang jeg ser en bmw med pappagutt inni, ler jeg inni meg [...] Hvis du kommer fra en rik familie eller du selv har mye penger, så virker det ikke som du har særlig mye til overs for dem eller deg selv. Personlig betrakter jeg ikke mennesker med mer penger enn meg selv for å være unormale, kanskje det bare er meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis du kommer fra en rik familie eller du selv har mye penger, så virker det ikke som du har særlig mye til overs for dem eller deg selv. 8081405[/snapback] Men jeg står fortasatt på mitt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For all del, det må du ha lov til. Jeg har smakt leverpostei en gang og sa til meg selv "aldri mer", så det er klart at hvis du har møtt et par gutter fra rike familier, så holder det lenge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så fantastisk, jeg er vekke en halv dag, og så har dere krangla. Vi har matte, og jeg bestemte meg for å bli her sånn at jeg kunne gå rett på jobb. Så sier han at når vi er ferdige med oppgavene får vi gå. Fucking great. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 *rive fra Ida plakaten, ta bilder av og dele med forumet*8080033[/snapback] Ikke akkurat slik man behandler en dame 8080074[/snapback] Wiih. b-real to my rescue Omfg. Jeg kjeder meg. Jeg hater ringe ukjente folk og i dag må jeg ringe til opplysninga, vikarsentralen OG teit barnevernsdame. Ugh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Wiih. b-real to my rescue Omfg. Jeg kjeder meg. Jeg hater ringe ukjente folk og i dag må jeg ringe til opplysninga, vikarsentralen OG teit barnevernsdame. Ugh 8081500[/snapback] Damn right Da må du starte samtalen "hei det er ida". Kan hende du popper innom meg ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 B-real, hva heter du for noe? Og. Hvorfor har du en... mann (?) til avatar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ikke det Malcom McDowell på avataren din, b-real? Edit: Forøvrig erkerivalen til min avatar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 B-real, hva heter du for noe?Og. Hvorfor har du en... mann (?) til avatar? 8081556[/snapback] Navn: http://b-real.org/pic/stuff/DSC00061.jpg Det er Malcolm McDowell, kanskje best kjent som hovedpersonen i filmen 'A Clockwork Orange'. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ikke det Sven O. Høiby? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Edit: Forøvrig erkerivalen til min avatar 8081594[/snapback] Good call, tenkte ikke over det. Terence er rå som faen. Who'd win in a fight: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 5. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er ikke det Malcom McDowell på avataren din, b-real? Edit: Forøvrig erkerivalen til min avatar 8081594[/snapback] Jeremy Piven sant? MyBigMouth: Stakk ikke du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 A Clockwork Orange? Oo Øh. Hovedpersonen der er jo Alex. Og.. Alex er pen. Avatarmannen din var IKKE pen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Malcom McDowell har vel aldri vært pen. Jeremy Piven derimot er et lekkert støkke mannfolk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 A Clockwork Orange? OoØh. Hovedpersonen der er jo Alex. Og.. Alex er pen. Avatarmannen din var IKKE pen. 8081662[/snapback] HAHAHA! Det er SAMME MANNEN! http://imdb.com/title/tt0066921/ <- se hvem som står oppført øverst der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Og Clockwork Orange kom i 1971? Altså er mannen nesten 36 år eldre idag. Du ser jo at det er samme fyren under skjegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg