lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Å ringe inn til store firmaer kan være en traumatiserende opplevelse. "Superhappy dame svarer i telefonen"-stemme *grøsse* Endret 5. mars 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kommunikasjon binder mennesker sammen så de lettere kan gjøre de meningsløse tingene de finner på. I bunnen er alt meningsløst. 8081231[/snapback] Gammel er du? Jeg må ha alder med på de jeg spør. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gammel er du? Jeg må ha alder med på de jeg spør. 8081243[/snapback] 16 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det må være lov. Personlig leser jeg "Jeg er middelmådig, og ikke bare er jeg tilfreds, jeg har faktisk lurt meg selv til å tro at jeg har det bedre sånn". Hvorfor gi opp så tidlig? Man har da enda mulighet til å utmerke seg. 8081205[/snapback] ERm..SQUAT? o.OHvem har sagt at man har gitt opp? o.O Jeg har en liten oppgave der jeg skal spørre folk om hva de legger i begrepet kommunikasjon. Så, SO-tøser. Hva legger dere i begrepet kommunikasjon? Værsåsnill svar 8081223[/snapback] Blir nødt til å gi deg advarsel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Haha, for en herlig innstilling. 8081167[/snapback] Tror du virkelig en sånn gutt klarer å skifte dekk/olje/vindusviskere selv? 8081220[/snapback] En sønn av en mann med penger? En slik generalisering er faktisk bare absurd. Det er helt klart at du har en bitter innstilling mot de som har mer enn deg, og det er en utrolig kjip holdning å ha. Endret 5. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har en liten oppgave der jeg skal spørre folk om hva de legger i begrepet kommunikasjon. Så, SO-tøser. Hva legger dere i begrepet kommunikasjon? Værsåsnill svar 8081223[/snapback] Kommunikasjon er å kommunisere med andre personer. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Blir nødt til å gi deg advarsel? 8081263[/snapback] Fah, tenkte ikke at det var support helt. Sku kanskje ikke sagt det var til en oppgave. Sorry, glemte meg helt bort Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En sønn av en mann med penger? En slik generalisering er faktisk bare absurd. Det er helt klart at du har en bitter innstilling mot de som har mer enn deg, og det er en utrolig kjip holdning å ha. 8081266[/snapback] Alle klasser har en generalisering på nakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En sønn av en mann med penger? En slik generalisering er faktisk bare absurd. Det er helt klart at du har en bitter innstilling mot de som har mer enn deg, og det er en utrolig kjip holdning å ha. 8081266[/snapback] Alle klasser har en generalisering på nakken. 8081276[/snapback] Rettferdiggjør det holdningen din? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En sønn av en mann med penger? En slik generalisering er faktisk bare absurd. Det er helt klart at du har en bitter innstilling mot de som har mer enn deg, og det er en utrolig kjip holdning å ha. 8081266[/snapback] Alle klasser har en generalisering på nakken. 8081276[/snapback] Du er nå med på å bekrefte noen av dine egne, men det betyr ikke at jeg slenger rundt slike generaliseringer selv. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Oh yes, da har vi sikret oss et intervju med den eneste lærlingeplassen jeg vil til. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Rettferdiggjør det holdningen din? 8081279[/snapback] Det har jeg ikke sagt. Jeg bare sier hvordan alle pappagutter jeg har møtt har oppført seg. Endret 5. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Rettferdiggjør det holdningen din? 8081279[/snapback] Det har jeg ikke sagt. Jeg bare sier hvordan alle pappagutter jeg har møtt har oppført seg. 8081297[/snapback] Det er det du sier nå. Det er ikke det du sa tidligere. Du generaliserte, og forsøker å gjemme deg bak "imo"/egne erfaringer-argumentet. Enten så er du trangsynt eller så trekker du det du sa, easy peasy. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Det er det du sier nå. Det er ikke det du sa tidligere. Du generaliserte, og forsøker å gjemme deg bak "imo"/egne erfaringer-argumentet. Enten så er du trangsynt eller så trekker du det du sa, easy peasy. 8081322[/snapback] Beklager hvis jeg ikke er smart nok i dine øyne til å kunne ha noen meninger, men jeg trekker det ikke tilbake. Endret 5. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er det du sier nå. Det er ikke det du sa tidligere. Du generaliserte, og forsøker å gjemme deg bak "imo"/egne erfaringer-argumentet. Enten så er du trangsynt eller så trekker du det du sa, easy peasy. 8081322[/snapback] Beklager hvis jeg ikke er smart nok i dine øyne til å kunne ha noen meninger, men jeg trekker det ikke tilbake. 8081323[/snapback] Det har ingenting med intelligens å gjøre. Du trenger ikke trekke det, men da får du stå for det du sier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er det du sier nå. Det er ikke det du sa tidligere. Du generaliserte, og forsøker å gjemme deg bak "imo"/egne erfaringer-argumentet. Enten så er du trangsynt eller så trekker du det du sa, easy peasy.8081322[/snapback] Å herre jævla gud steffy.Er ikke de fleste slike meninger basert på egne erfaringer med det emnet? Hvorfor skal hun si det når det egentlig sier seg selv? Edit: Fjernet en linje som ikke ga noe mening what so ever o.O Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå nå, barn. La oss ikke krangle da. Jeg er en sønn av en mann med penger. Jeg kan skifte både dekk og olje på bilen min. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det har ingenting med intelligens å gjøre. Du trenger ikke trekke det, men da får du stå for det du sier. 8081333[/snapback] Nå bare kverulerer du og det er ikke en diskusjon lengre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er det du sier nå. Det er ikke det du sa tidligere. Du generaliserte, og forsøker å gjemme deg bak "imo"/egne erfaringer-argumentet. Enten så er du trangsynt eller så trekker du det du sa, easy peasy.8081322[/snapback] Å herre jævla gud steffy. Er ikke de fleste slike meninger basert på egne erfaringer med det emnet? 8081344[/snapback] Selvsagt, men man kan ikke forsvare "alle pakkiser stinker" med "alle pakkiser jeg har møtt stinker". Jeg har bare møtt en person fra Venezuela, jeg gidder ikke bedømme landet utifra mine egne begrensninger. Hvordan kan du bare gå inn å kutte direkte å si at det sa hun ikke tidligere? Hvorfor skal hun si det når det egentlig sier seg selv? 8081344[/snapback] Den gigantiske forskjellen på "alle jeg har møtt fra Bergen har blondt hår" og "alle fra Bergen har blondt hår", bare i dette tilfellet så er det en negativ stereotype om de som har mer penger enn seg selv. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den gigantiske forskjellen på "alle jeg har møtt fra Bergen har blondt hår" og "alle fra Bergen har blondt hår", bare i dette tilfellet så er det en negativ stereotype om de som har mer penger enn seg selv. 8081364[/snapback] Har jeg sagt noe om hvor mye penger foreldrene mine har noengang? Hvordan veit du at jeg ikke kommer fra en rik familie selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg