mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg skal til sverige snart. Jeg trenger ikke godteri siden jeg trener, ikke røyk siden jeg har, har ikke plass til kjøtt i frysa og jeg kan ikke drikke noe sterkere enn øl du får kjøpt på butikken i Norge. Hva faen skal jeg kjøpe der? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva faen skal jeg kjøpe der? 7419828[/snapback] Bli hjemme og få med deg dr. Phil..? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Bli hjemme og få med deg dr. Phil..? 7419834[/snapback] Drar jo etter dr. phil dummen. Kan ikke gå glipp av det. Skal være i Oslo halv 3 for å slippe av en katt, så det passer bra Men seriøst. Hva skal jeg raske med meg? Protein-pulver? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) kinaputter seff. 7419835[/snapback] De selger ikke det lenger... Kjøp med sprit til meg, mushi. edit: tastaturet på skolen er noe dritt. Endret 4. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Drar jo etter dr. phil dummen. 7419837[/snapback] Hehe, smart. Proteinpulver trenger du neppe. Kinaputter, ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ok. Da får jeg dra på jakt etter kinaputter. Hvordan ser de ut? Har aldri brukt sånne før. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Billig øl, sprit osv. eller billig kjøtt osv? Eventuellt ta en tur innom "The Stadium" å få med seg noe klær eller trenings utstyr? EDIT: hvor skal du Mushi? Endret 4. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tysk suger balle btw.. Vi har en franskmann i klassen vår, han er lissom ett år eldre en oss... Og den typiske franskmann, han er flink til å lære meg banneord på fransk...Selvom jeg har hukommelse som en gullfisk... Men jeg husker puta, og merde Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vi har en franskmann i klassen vår, han er lissom ett år eldre en oss...Og den typiske franskmann 7419855[/snapback] Vi har en tysker i klassen vår, han er lissom ni år eldre enn de fleste av oss. Den typiske tysker, en jævel på å skryte, verdensmester i alt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 EDIT: hvor skal du Mushi? 7419854[/snapback] Først oslo, så svinesund elns. Skal til sverige Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 kjøp et snustårn 7419874[/snapback] god ide Har de satt opp avgiftene enda? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Svinesund regnes ikke som Sverige! ta turen til Göteborg! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Svinesund regnes ikke som Sverige! ta turen til Göteborg! 7419885[/snapback] Var der 3 eller 4 ganger i sommer. Har ikke vært i Svinesund på ett år nesten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kjøp røyk til meg, du, søta Eller snop, eventuelt. ^^ Jeg kommer ned til deg og henter det selv. XD Hehe ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tror jeg må ha litt marsipan jeg Selv om jeg liksom ikke skulle ha. Klarer aldri å styre meg. Tihi. Usikker på om jeg skal ha snus. Hadde vært smart egentlig, men røyk er bedre. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har vært i Göteborg hver sommer siden jeg var halvt år! Altså 16 år! Har og vært der hver påske i 6-7 år! Men farmor solgt hytten for 2-3 år siden så vi kan ikke dra dit... Men vi har leid hytte nå de siste årene så vi kommer oss dit ihvertfall! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg var på liseberg, og jeg var innom der på vei til Mantorp på biltreff. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Tror jeg må ha litt marsipan jeg Selv om jeg liksom ikke skulle ha. Klarer aldri å styre meg. Tihi. Usikker på om jeg skal ha snus. Hadde vært smart egentlig, men røyk er bedre. 7419923[/snapback] kjøp bøtevis med snus også selger du det til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg