Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

SHIT, kom på skolen og får høre at en i paralellklassen min har fått en leilighet til 4,7mill pluss 800000kr i lommepenger til 18-årsdagen sin ... !!! Veit ikke helt hva jeg skal synes ...

Lenke til kommentar
SHIT, kom på skolen og får høre at en i paralellklassen min har fått en leilighet til 4,7mill pluss 800000kr i lommepenger til 18-årsdagen sin ... !!! Veit ikke helt hva jeg skal synes ...

8081111[/snapback]

Er da ikke så ille det da egentlig.
Lenke til kommentar

Det er hans tap. Han kommer aldri til å lære hvordan det er å være når man er skikkelig fattig, og kommer ikke til å klare seg hvis pappa går konkurs.

Hver gang jeg ser en bmw med pappagutt inni, ler jeg inni meg når jeg ser for meg de stå og vente på falken fordi de ikke skjønner at det bare er å hive på litt bensin du har liggende i bagasjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Det er da helt greit det.

8081118[/snapback]

Greit at foreldra er sjenerøse, men allikevel er det sjukt mye, nesten i meste laget.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ingen kan vel si at de ikke er sjalu på han, men allikevel blir det nesten for drøyt, blir som å vinne i lotto!
Lenke til kommentar
Det er hans tap. Han kommer aldri til å lære hvordan det er å være når man er skikkelig fattig, og kommer ikke til å klare seg hvis pappa går konkurs.

Hver gang jeg ser en bmw med pappagutt inni, ler jeg inni meg når jeg ser for meg de stå og vente på falken fordi de ikke skjønner at det bare er å hive på litt bensin du har liggende i bagasjen.

8081130[/snapback]

Haha, for en herlig innstilling.

Lenke til kommentar

8081130[/snapback]

8081167[/snapback]

Syns det var en glimrende holdning jeg :)

Lenke til kommentar

8081191[/snapback]

Det må være lov. Personlig leser jeg "Jeg er middelmådig, og ikke bare er jeg tilfreds, jeg har faktisk lurt meg selv til å tro at jeg har det bedre sånn". Hvorfor gi opp så tidlig? Man har da enda mulighet til å utmerke seg.

Lenke til kommentar

8081167[/snapback]

Tror du virkelig en sånn gutt klarer å skifte dekk/olje/vindusviskere selv?

Skulle likt å se hvor mye penger de bruker på sånt i året. Småting som normale mennesker har lært seg å skifte selv.

Lenke til kommentar

8081191[/snapback]

Det må være lov. Personlig leser jeg "Jeg er middelmådig, og ikke bare er jeg tilfreds, jeg har faktisk lurt meg selv til å tro at jeg har det bedre sånn". Hvorfor gi opp så tidlig? Man har da enda mulighet til å utmerke seg.

8081205[/snapback]

Så bare man har penger er man suksessfull og kan få lov til å være fornøyd med livet? Dummeste holdninga jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Jeg har en liten oppgave der jeg skal spørre folk om hva de legger i begrepet kommunikasjon. Så, SO-tøser. Hva legger dere i begrepet kommunikasjon?

Værsåsnill svar :D

8081223[/snapback]

Kommunikasjon binder mennesker sammen så de lettere kan gjøre de meningsløse tingene de finner på.

I bunnen er alt meningsløst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...