Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

clvn, kan du forklare hvordan du gjør det? Er det vanskelig?

8080612[/snapback]

Vi tok det kun internt i ungdomsbedriften, da han er en venn av meg. Så nå er det ei anna i klassen som tar sponsoransvaret, mens han fortsatt på papiret har stillingen. Selvfølgelig vil vi informere lærer om dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heldigvis er det ikke min jobb å gi beskjed om sånt, vi klarer vel oss til sommeren når dette skal avvikles. Skal starte opp til høsten igjen med noen nye ansatte heldigvis.

8080650[/snapback]

Jupp, det er det å fortelle fyren at han ikke har jobben lenger som er noe dritt. Håper han ikke snur hodet sitt 45 grader nå, da han sitter en meter fra meg :p

Hva driver ungdomsbedriften din med?

Lenke til kommentar
Jeg klarte å slutte. Det var ikke så vanskelig. ;)

8080457[/snapback]

Ja, man har merket det. Du har rimelig forsvunnet herfra :\

8080511[/snapback]

Hvis min tilstedeværelse er savnet, så kan jeg alltids prøve å hoppe innom litt oftere. :)

Lenke til kommentar
Vel, jeg vet ikke hva resten her mener men jeg savner iallefall marleypusen :(

8080710[/snapback]

Aww. Jeg skal komme tilbake hit jeg. Har savnet dere.

edit: Og ja, vi savner Eirik.. :p

8080719[/snapback]

Jada Jonas, jeg har savnet deg og. ;)

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Oh, oh, oh, oh, jeg har en gåte:

Jeg bor på Stange, og går på skole på Hamar, Hamar ligger 13 km unna Stange, og en time-halvannen unna Oslo. Jeg kjører forbi Karl Johan hver dag, hvordan kan det ha seg? (og nei, det er ingen jeg kjenner her som heter det).

Lenke til kommentar
Du er tilgitt... Men bare siden det er deg ;)

8080723[/snapback]

Åååå...så søtt da :wee:

Lurer på hva man skal finne på i dag. Jeg skal på lossing i morra. Angrer litt på at man har sagt ja til å være med på det...har jo fri i morra jo :(

Lenke til kommentar
Oh, oh, oh, oh, jeg har en gåte:

Jeg bor på Stange, og går på skole på Hamar, Hamar ligger 13 km unna Stange, og en time-halvannen unna Oslo. Jeg kjører forbi Karl Johan hver dag, hvordan kan det ha seg? (og nei, det er ingen jeg kjenner her som heter det).

8080907[/snapback]

Fordi det er en gate i stange som heter Karl Johan ;)
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Da er det skole på gang :w00t: Orka ikke å stresse meg til første bedøk-time, læreren reagerer ikke om man kommer vandrende inn i timen 2 timer for seint uansett (og så lærer vi ikke en dritt i timene uansett) ... :D

*uansett, uansett, uansett ..

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Ikke en gate faktisk, men det er en vei ved navn Karl Johan som tar av fra RV 222, sånn omtrentlig midt mellom Stange og Hamar.

8080927[/snapback]

Gate, vei...same shit different rapping ^^

Arinomi: Pff...det er ikke jeg heller og jeg jobber på opplysningen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...