Ustedalen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sånne lilla påskeegg er kvalmt 8079875[/snapback] Du kan ikke være seriøs? clvn: Det er en utrolig bra hjemmeside du har laget. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sånne lilla påskeegg er kvalmt 8079875[/snapback] Du kan ikke være seriøs? clvn: Det er en utrolig bra hjemmeside du har laget. 8079878[/snapback] Takk Har faktisk tittet innom siden din et par ganger Og lilla påskeegg er nydelig, så hysj på deg datasmurf! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Takk Har faktisk tittet innom siden din et par ganger Og lilla påskeegg er nydelig, så hysj på deg datasmurf! 8079882[/snapback] Bare hyggelig. Nå fikk jeg faktisk lyst til å skrive en cv også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sånne lilla påskeegg er kvalmt 8079875[/snapback] You bad man! You very very bad man! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ustedalen: Måtte skrive meg en CV, skal søke på lærlingplass den kommende uka. (bl.a. på hw.no, drømmested #1) ------ Æsj, jeg veit om en stygg php exploit på en side jeg har kodet, men vil ikke begynne å rote i den kildekoden nå =/ Får ta det i morra etter skolen.. ------ bbl, simpsons (The.Simpsons.S18E14.PDTV.XviD-LOL) =D Endret 5. mars 2007 av clvn Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ustedalen: Måtte skrive meg en CV, skal søke på lærlingplass den kommende uka. (bl.a. på hw.no, drømmested #1) 8079895[/snapback] Nei da så. Fy faen som jeg kjeder meg. Jeg vil gjøre noe. Skrive noe kanskje, men jeg vet ikke hva jeg vil skrive. Jeg er ikke i form for å diskutere. Ikke se film heller. Argh, jeg vil lage noe. Kanskje kode litt, men det vil jeg gå veldig fort lei av. Nei, jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Steik 4 egg, måk dem på like mange skiver og svelg det mens du ser resten av Sesong 3 av 24 ... det skal nemlig jeg! Og for å avslutte som Bundy: "oollololololololololl jeg r n ltn sxyboy" Endret 5. mars 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei, det høres ikke ut som min ting. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå er du bare sær ... Jack Bauer og stekt egg er jo toppen av lykke!? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå er du bare sær ... Jack Bauer og stekt egg er jo toppen av lykke!? 8079910[/snapback] Bacon under de egga, og du er helten min Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da må jeg ut å skyte purka, og det skjer ikke. Jeg er tom Men ja, bacon under er hakket bedre ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Altså, det første egget er godt. Det andre også. Det tredje er uggent i magan og det fjerde er kvalmt. Særlig konsumert på veldig kort tid. Men om man bruker noen dager på hvert egg går det bra Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå er du bare sær ... Jack Bauer og stekt egg er jo toppen av lykke!? 8079910[/snapback] Helt klart, men jeg føler ikke for det nå. Jeg vil gjøre noe annet. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Klokka er jo halv fire, så egentlig skulle ingen av oss sitti her. Eneste forslaget jeg har så seint på natta er mat & film eller eventuelt prøve lykken hos dragen inni senga. (no jeg heller tenker jeg drøyer til en tid på døgnet hvor det ikke innebærer lemlestelse) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sesong 3 er rimelig syk, Jack kommer tilbake med tatoveringer og en syk "habit". np: Various Artists - [Armageddon The Album #13] Theme from Armageddon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Bah. Jeg vil bestille meg sprettert med lasersikte. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei, nå hopper jeg til køys. Rett etter en røyk og en kop kaffe på terrarsen med musikk i øyrene Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Japp, holder med deg i den. De mye omtalte egga skal nå på høykant - og så skal jeg nyte at Meyers mest sannsynelig blir skutt femten ganger av en halvrusa Jack. Lykke. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Klokka er jo halv fire, så egentlig skulle ingen av oss sitti her. 8079919[/snapback] Klokken er bare 21 her, så jeg har nok av tid å ta av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Bah. Jeg vil ha mat. Sånn egentlig mest av alt. En Sjurburger hadde jaggu gjort seg nå. Bare synd 1 av ingrediensene er usaklig vanskelig å få tak i. Og nei, jeg nevner ingen av ingrediensene, disse er top secret og har vært det siden jeg begynte å lage de da jeg var 15 edit: Nei, smurfen tar kvelden nå. Sove for å glemme sulten som kommer etter å ikke ha spist på noen dager grunnet farang / omgangssyke. Endret 5. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg