Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.. Også kan de se hvem som har vært innom profilen deres. En kar på jobb er konstant forbanna på ei eller anna dame som bare var innom profilen hans uten å skrive noenting (ei han har snakka masse med såklart). Bare faenskap av det der.

Lenke til kommentar

Det er få av de der nett-byene eller hva du vil kalle dem som er litt seriøse føler jeg. Nesten alle går ut på å få lage lettere metoder for at 35 åringer skal få kunne snakke med 14 åringer. Føler jeg ihvertfall. Men det er jo noen som treffer sine store kjærligheter der inne.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg er medlem på litt for mange av de der i grunn :p

Stort sett lager jeg meg en profil, fyller inn litt info om meg selv et cetera, besøker stedet et par ganger og glemmer det.

Og når jeg endelig husker stedet, gidder jeg ikke innom å sjekke, for oddsen for at noen har tatt kontakt er heller liten.

Nå som jeg har vært sjuk i en måned, har det blitt en god del større aktivitet på nettby da :p

Lenke til kommentar

Jeg vil ha ny pc :( Det kommer 6 ledninger ut av laptopen og det ser alltid så rotete ut pga. den.

EDIT: har fått tak i "the essential" av pendulum. Sykt fet livekonsert, men det er en mp3-fil på 118 minutter, må få noen til å dele den opp til meg.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg vil ha ny pc :( Det kommer 6 ledninger ut av laptopen og det ser alltid så rotete ut pga. den.

EDIT: har fått tak i "the essential" av pendulum. Sykt fet livekonsert, men det er en mp3-fil på 118 minutter, må få noen til å dele den opp til meg.

8079618[/snapback]

Har den (pendulum-essential_mix-sat-09-18-2005), men har ikke hørt hele. Irriterer meg alltid over lange mix'er :p

Har forresten flere andre lange liveopptak av de, om du vil ha :)

Prata litt med fyren i den lokale platesjappa, og han kan bestille den nye LPen når den er klar, faktisk =D

---------------

Gah, har sovet i 11 timer nå, og får ikke sove mer.. *traske bort til kjøleskapet og se om det er noe morsomt der*

Lenke til kommentar
Jeg spiser julemarsipangris :love:

8079567[/snapback]

Den kan du få beholde, men jeg vil ha en sjokolade! Stor saftig melkesjokolade :love:

8079693[/snapback]

Hysj på deg! Jeg har døgnåpen bensinstasjon like ved meg, og jeg har ikke sjokolande nå =(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...