g@bb@ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tror faktisk jeg er medlem på snadder.com Noen andre som er der inne? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jepp.. Også kan de se hvem som har vært innom profilen deres. En kar på jobb er konstant forbanna på ei eller anna dame som bare var innom profilen hans uten å skrive noenting (ei han har snakka masse med såklart). Bare faenskap av det der. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nei, nå stikker jeg og spiser mat. Vi snakkes! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har tenkt å stikke på SHell og spise mat i 2 timer nå. Men har ikke klart å rive meg vekk fra PC'n Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er få av de der nett-byene eller hva du vil kalle dem som er litt seriøse føler jeg. Nesten alle går ut på å få lage lettere metoder for at 35 åringer skal få kunne snakke med 14 åringer. Føler jeg ihvertfall. Men det er jo noen som treffer sine store kjærligheter der inne. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg døgna natt til i dag for å sovne tidlig i dag men så får jeg faen ikke sove! :O Hva skal jeg nå gjøre? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Yess, da kan jeg legge meg med god samvittighet, startet på weboppgaven og førrt i to naturfag forsøk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg tror jeg er medlem på litt for mange av de der i grunn Stort sett lager jeg meg en profil, fyller inn litt info om meg selv et cetera, besøker stedet et par ganger og glemmer det. Og når jeg endelig husker stedet, gidder jeg ikke innom å sjekke, for oddsen for at noen har tatt kontakt er heller liten. Nå som jeg har vært sjuk i en måned, har det blitt en god del større aktivitet på nettby da Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tror faktisk jeg er medlem på snadder.com Noen andre som er der inne? 8079531[/snapback] Nei, jeg er en fjesboknerd jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg vil ha ny pc Det kommer 6 ledninger ut av laptopen og det ser alltid så rotete ut pga. den. EDIT: har fått tak i "the essential" av pendulum. Sykt fet livekonsert, men det er en mp3-fil på 118 minutter, må få noen til å dele den opp til meg. Endret 5. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vil ha ny pc Det kommer 6 ledninger ut av laptopen og det ser alltid så rotete ut pga. den. EDIT: har fått tak i "the essential" av pendulum. Sykt fet livekonsert, men det er en mp3-fil på 118 minutter, må få noen til å dele den opp til meg. 8079618[/snapback] Har den (pendulum-essential_mix-sat-09-18-2005), men har ikke hørt hele. Irriterer meg alltid over lange mix'er Har forresten flere andre lange liveopptak av de, om du vil ha Prata litt med fyren i den lokale platesjappa, og han kan bestille den nye LPen når den er klar, faktisk =D --------------- Gah, har sovet i 11 timer nå, og får ikke sove mer.. *traske bort til kjøleskapet og se om det er noe morsomt der* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har en annen konsert også fra 2006 som jeg fant. En kompis driver å lager søte små mp3-filer av jævelen nå Gleder meg som faen til mai! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg spiser julemarsipangris 8079567[/snapback] Den kan du få beholde, men jeg vil ha en sjokolade! Stor saftig melkesjokolade Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ærsj sjokolade ser ut som bærsj. Derfor er det det. Endret 5. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ærsj sjokolade ser ut som bærsj. Derfor er det det. 8079696[/snapback] U crazy woman! Sjokolade er så digg som det er mulig å få det! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg eter ikke sjokolade, burger, pølse eller smør. Æsj alt sammen. Har kommet frem til at det er derfor jeg aldri går opp i vekt og kan spise hva jeg vil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg spiser julemarsipangris 8079567[/snapback] Den kan du få beholde, men jeg vil ha en sjokolade! Stor saftig melkesjokolade 8079693[/snapback] Hysj på deg! Jeg har døgnåpen bensinstasjon like ved meg, og jeg har ikke sjokolande nå =( Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Haha! Jeg har sjokolade liggende og jeg liker det ikke engang! Men jeg har 16 øl, og det er godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg