Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har en kar på jobben som alltid tar på seg lua før alt det andre.

(Vi må skifte til sterile klær hver gang vi går inn og ut, medisinproduksjon, vøtt)

Altså han står i bar overkropp+truse, på med lua først. Så resten. Han går med lue inne alltid.

Lenke til kommentar
Han går med lue inne alltid.

8079477[/snapback]

Det er ikke bra for håret. En kompis gikk alltid med caps. Han tok den bare av seg når han dusja, og hadde gjort det siden han var 12. Han slutta å gå med den så mye da han la merketil at han holdt på å få måne i en alder av 17 år.

Lenke til kommentar

Pilletriller :) Lager tabletter på Nycomed Pharma. For det meste harmløse greier som calciumtabletter med d-vitaminer for gamle folk med benskjørhet.

Det består av å operere noen helvetes dyre og avansert maskiner pluss endel andre greier som innveiing av forskjellige typer pulver. Da må man ha på lyseblå klær fra topp til tå + hårnett (uavhengig om du HAR hår eller ei). Er du så uheldig å ha skjegg må du ha på skjeggbind, og det klør inn i granskauen, så jeg fjerna skjegget etter noen mnd.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

mushi, høres jo ut som meg :p

Fra jeg var 13-14 til jeg ble 19 gikk jeg konstant med caps / hatt / annet hodeplagg så lenge det ikke var x antall minus, og var det det, var det lue som gjaldt.

Hele ungdomsskolen type vinterstid var det ei knall orange lue som alle lærerne hata og som et par sa at de skulle tenne på om de noensinne så meg med den igjen :p

Lenke til kommentar
Pilletriller :) Lager tabletter på Nycomed Pharma. For det meste harmløse greier som calciumtabletter med d-vitaminer for gamle folk med benskjørhet.

Det består av å operere noen helvetes dyre og avansert maskiner pluss endel andre greier som innveiing av forskjellige typer pulver. Da må man ha på lyseblå klær fra topp til tå + hårnett (uavhengig om du HAR hår eller ei).

8079504[/snapback]

Det høres...artig ut?

Haha, jeg har skaffet meg nettby. Patetisk :p

Lenke til kommentar
Det høres...artig ut?

Haha, jeg har skaffet meg nettby. Patetisk

Hils på lillesøster da (hun er 14) :p

I forrige uke fant jeg ut at masse folk på jobben har et sånt hemmelig samfunn på Nettby der de sender meldinger i gjestebøkene til hverandre.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...