Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

er ikke mye trær ute på havet da..

har 8 øl og en halv flaske vodka, så burde gå greit det :)

8077530[/snapback]

Jess. Men som de nerdene vi på diskusjon.no er, så kan vi bruke laptop til å finne fram :)

Joda, men det ser likevel unaturlig ut..bare jeg som henger meg opp, nå :)

8077536[/snapback]

Hehe, skjønner hva du mener. Jeg er ikke akkurat verdens beste skuespiller. Men jeg går ikke media for å bli skuespiller, så det gjøkke noe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, jeg blir så jævlig forbanna. En kamerat av meg blir truet på skolen fordi han hører på metal og går svart kledd. Resten av klassen (skolen) er rap, hip-hop og trance personer, og de liker tydeligvis ikke kameraten min. Nå skal de viste banke han i morgen uten grunn.

Argh, det irriterer meg at jeg ikke er i Norge slik at jeg kan knuse skallen deres. :mad:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Er du i fysisk stand til å knuse skallen på noen? Eller er det bare store e-muskler? :)

8077616[/snapback]

Jeg har kjempestore e-muskler.

Hehe, neida. Jeg ville aldri gjort noe så drastisk. Da ville ikke jeg vært noe bedre. Men jeg blir rett å slett forbanna. At det går ann!

Lenke til kommentar
har du laptop ? har faktisk ikke selv :(

8077580[/snapback]

Hare bare laptop :blush:

Vi må ha det gjennom skolen, og siden den stasjonære sugde, så ga jeg den bort :p

8077617[/snapback]

da er det jo greit :)

starter og sykle i morgen da :) så forventer jeg att du står der og venter når jeg kommer :)

Lenke til kommentar
Jeg har kjempestore e-muskler.

Hehe, neida. Jeg ville aldri gjort noe så drastisk. Da ville ikke jeg vært noe bedre. Men jeg blir rett å slett forbanna. At det går ann!

8077633[/snapback]

Jeg skal gjøre noe kjempestort på skolen min, før jeg går ut derifra.

Kjempestort i min betegnelse..

Lenke til kommentar
da er det jo greit :)

starter og sykle i morgen da :) så forventer jeg att du står der og venter når jeg kommer :)

8077640[/snapback]

Jepp. Kan bli litt forsinket, hvis jeg må stoppe å puste i ett par minutter, men forventer å være der i morgen :)

8077677[/snapback]

den er grei.. puste må du få lov til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...