Hashtægg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Om det var en norsk utvekslingsstudent som var dritdeilig hadde jeg ikke sittet her nå. 8076925[/snapback] Slem du er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er ikke mangel på heite amerikanere, men jeg vil påstå at norske jenter er heitere. Det kan være fordi jeg liker blondiner, men likevel. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Slem du er. 8076945[/snapback] Slem? Jeg? Hvorfor? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er ikke mangel på heite amerikanere, men jeg vil påstå at norske jenter er heitere. Det kan være fordi jeg liker blondiner, men likevel. 8076953[/snapback] Heite blondiner har vi også på skolen vår. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 mhm, det er kjempekos ^^ Blei vel 4-5 timer i går 8076941[/snapback] *Være misunnelig på deg* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 mhm, det er kjempekos ^^ Blei vel 4-5 timer i går 8076941[/snapback] Ååw, noe på gang? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 mhm, det er kjempekos ^^ Blei vel 4-5 timer i går 8076941[/snapback] *Være misunnelig på deg* 8076971[/snapback] Vel, har ennå ikke fått møtt fyren, så det er jo litt kjedelig da :/ Menmen, blir vel noe snart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg syntes irer er deilige, jeg. spesielt irske jenter. Eller skikkelige sørstatsjenter..^^ Rødt hår, grønne/blå øyne og fregner.. Kanskje litt kort og rufsete hår og.. Gah. Nå savner jeg nesten ex-dama. xD Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Slem? Jeg? Hvorfor? 8076954[/snapback] Kort oppsummert virker det som om du ikke vil be hu jenta på ballet, eller henge med henne(?) Fordi hun ikke er heit nok for deg. For om hun hadde vært heit nok ville du ikke sittet her. Og dermed beviser du at du bryr deg fint lite om at hun er fra vestkanten og de andre grunnene du kom med ista, til hvorfor du ikke ber henne. Derfor. Men du er ikke slem da. Det sa jeg bare for å få deg til å reagere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vel, har ennå ikke fått møtt fyren, så det er jo litt kjedelig da :/ Menmen, blir vel noe snart 8076982[/snapback] Tenkte mer på at du ringte såpas lenge jeg, mutter blir gal vis jeg ringer en times tid... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Slem? Jeg? Hvorfor? 8076954[/snapback] Kort oppsummert virker det som om du ikke vil be hu jenta på ballet, eller henge med henne(?) Fordi hun ikke er heit nok for deg. For om hun hadde vært heit nok ville du ikke sittet her. Og dermed beviser du at du bryr deg fint lite om at hun er fra vestkanten og de andre grunnene du kom med ista, til hvorfor du ikke ber henne. Derfor. Men du er ikke slem da. Det sa jeg bare for å få deg til å reagere. 8076998[/snapback] Man velger selvsagt den søteste jenten når man skal på ball, det er tross alt 4 timer hvor man går rundt med en jente på armen. Da er utseendet det eneste som teller. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Man velger selvsagt den søteste jenten når man skal på ball, det er tross alt 4 timer hvor man går rundt med en jente på armen. Da er utseendet det eneste som teller. 8077018[/snapback] Joa, forståelig det. Men han kan da henge med henne. Eller de andre utvekslingsfolka elns. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ååw, noe på gang? 8076979[/snapback] Vel, som sagt, har ikke møtt fyren ennå. Men vi har prata sammen ca hver dag fra slutten av Oktober. Vi fant ut i går at vi har prata sammen på telefon i ca 6 døgn. Tenkte mer på at du ringte såpas lenge jeg, mutter blir gal vis jeg ringer en times tid... 8077009[/snapback] Ah, sånnja ^^ Vel, han har skaffa seg ip-telefon(pga meg ) så han ringer gratis til hustelefoner (: Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kort oppsummert virker det som om du ikke vil be hu jenta på ballet, eller henge med henne(?) Fordi hun ikke er heit nok for deg. For om hun hadde vært heit nok ville du ikke sittet her. Og dermed beviser du at du bryr deg fint lite om at hun er fra vestkanten og de andre grunnene du kom med ista, til hvorfor du ikke ber henne. Derfor. Men du er ikke slem da. Det sa jeg bare for å få deg til å reagere. 8076998[/snapback] Nei nei nei! Altså, hun er ikke stygg. Men hun er en miniatyrmodell av JoachimR. Skryter litt for mye. Litt for selvgod osv. Det blir ufattelig irritende. Hun var hos oss en gang, og jeg satt på den ene pcen mens Paul satt på den andre. Jeg snur meg rundt og snakker med Paul litt, og når jeg snur meg tilbake merker jeg at hun har logget meg av på msn (der jeg hadde samtaler med folk) og på sin. Så spør hun "Er det greit jeg tar pcen din?". HVA FAEN? Også tok hun ABBA og Backstreet Boys på mp3-spilleren min fordi hun ville høre på det! Jeg liker rett å slett ikke henne som en person. Men hadde det vært en sinsykt deilig jente (ergo ikke henne), så hadde jeg ikke sittet her (og det var igrunn sagt som en spøk). Også er det sant det SteffyPants sier. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Joa, forståelig det. Men han kan da henge med henne. Eller de andre utvekslingsfolka elns. 8077034[/snapback] Hun går ikke på skolen min. Hun bor to timer unna eller noe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ah, sånnja ^^ Vel, han har skaffa seg ip-telefon(pga meg ) så han ringer gratis til hustelefoner (: 8077052[/snapback] Lucky you Vi vurderer å skaffe oss IP telefon vi også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ååw, noe på gang? 8076979[/snapback] Vel, som sagt, har ikke møtt fyren ennå. Men vi har prata sammen ca hver dag fra slutten av Oktober. Vi fant ut i går at vi har prata sammen på telefon i ca 6 døgn. 8077052[/snapback] Hihi, koselig Nå fikk jeg mongolyst til å ringe Jonas, men han sover ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nei nei nei! Altså, hun er ikke stygg. Men hun er en miniatyrmodell av JoachimR. (..) 8077062[/snapback] Hehe, okok. Get it. Hun går ikke på skolen min. Hun bor to timer unna eller noe. 8077068[/snapback] Daså Ja, jeg hadde nok ikke tilbragt tid med henne. Skjønner deg godt. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nå fikk jeg mongolyst til å ringe Jonas, men han sover ^^ 8077095[/snapback] Neida, jeg er våken. Bare å ringe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 What the pickle?! Jeg glemte at jeg hadde et glass med brus her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg