Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slem? Jeg? Hvorfor? :dontgetit:

8076954[/snapback]

Kort oppsummert virker det som om du ikke vil be hu jenta på ballet, eller henge med henne(?) Fordi hun ikke er heit nok for deg. For om hun hadde vært heit nok ville du ikke sittet her. Og dermed beviser du at du bryr deg fint lite om at hun er fra vestkanten og de andre grunnene du kom med ista, til hvorfor du ikke ber henne.

Derfor. Men du er ikke slem da. Det sa jeg bare for å få deg til å reagere.

Lenke til kommentar
Slem? Jeg? Hvorfor? :dontgetit:

8076954[/snapback]

Kort oppsummert virker det som om du ikke vil be hu jenta på ballet, eller henge med henne(?) Fordi hun ikke er heit nok for deg. For om hun hadde vært heit nok ville du ikke sittet her. Og dermed beviser du at du bryr deg fint lite om at hun er fra vestkanten og de andre grunnene du kom med ista, til hvorfor du ikke ber henne.

8076998[/snapback]

Man velger selvsagt den søteste jenten når man skal på ball, det er tross alt 4 timer hvor man går rundt med en jente på armen. Da er utseendet det eneste som teller.

Lenke til kommentar
Man velger selvsagt den søteste jenten når man skal på ball, det er tross alt 4 timer hvor man går rundt med en jente på armen. Da er utseendet det eneste som teller.

8077018[/snapback]

Joa, forståelig det. Men han kan da henge med henne. Eller de andre utvekslingsfolka elns.

Lenke til kommentar
Ååw, noe på gang? :wee:

8076979[/snapback]

Vel, som sagt, har ikke møtt fyren ennå. Men vi har prata sammen ca hver dag fra slutten av Oktober. Vi fant ut i går at vi har prata sammen på telefon i ca 6 døgn.

Tenkte mer på at du ringte såpas lenge jeg, mutter blir gal vis jeg ringer en times tid...

8077009[/snapback]

Ah, sånnja ^^ Vel, han har skaffa seg ip-telefon(pga meg :whistle:) så han ringer gratis til hustelefoner (:

Lenke til kommentar

8076998[/snapback]

Nei nei nei! Altså, hun er ikke stygg. Men hun er en miniatyrmodell av JoachimR. Skryter litt for mye. Litt for selvgod osv. Det blir ufattelig irritende.

Hun var hos oss en gang, og jeg satt på den ene pcen mens Paul satt på den andre. Jeg snur meg rundt og snakker med Paul litt, og når jeg snur meg tilbake merker jeg at hun har logget meg av på msn (der jeg hadde samtaler med folk) og på sin. Så spør hun "Er det greit jeg tar pcen din?". HVA FAEN?

Også tok hun ABBA og Backstreet Boys på mp3-spilleren min fordi hun ville høre på det! :mad:

Jeg liker rett å slett ikke henne som en person.

Men hadde det vært en sinsykt deilig jente (ergo ikke henne), så hadde jeg ikke sittet her (og det var igrunn sagt som en spøk).

Også er det sant det SteffyPants sier. :p

Lenke til kommentar
Ååw, noe på gang? :wee:

8076979[/snapback]

Vel, som sagt, har ikke møtt fyren ennå. Men vi har prata sammen ca hver dag fra slutten av Oktober. Vi fant ut i går at vi har prata sammen på telefon i ca 6 døgn.

8077052[/snapback]

Hihi, koselig :love:

Nå fikk jeg mongolyst til å ringe Jonas, men han sover ^^

Lenke til kommentar
Nei nei nei! Altså, hun er ikke stygg. Men hun er en miniatyrmodell av JoachimR. (..)

8077062[/snapback]

Hehe, okok. Get it. :)

Hun går ikke på skolen min. Hun bor to timer unna eller noe.

8077068[/snapback]

Daså :p Ja, jeg hadde nok ikke tilbragt tid med henne. Skjønner deg godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...