Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Demille skrev:
  Ustedalen skrev:
God morgen alle sammen.  :)

8076680[/snapback]

Hvorfor vil du ikke dra på ballet med hu som hinter frem til at du skal be henne?!

8076696[/snapback]

Hvorfor husker du det fortsatt?

Fordi hun er en norsk utvekslingsstudent som bor noen mil unna meg. Hun kommer fra Oslos vestkant og er veldig irriterende. En liten JoachimR i jenteform. Uansett så finnes det mange amerikanere som jeg kan be ut. Og jeg vil si at de er finere, hyggeligere og jeg kjenner dem bedre.

Lenke til kommentar
  bazukh skrev:
Aldri skjønt greia med å øve te matteprøver :shrug:

8076719[/snapback]

Får ha med notater da, så blir vel det jeg skal gjøre.

Men faen, jeg er så jævelig fucked. Sovna ikke før kvart på 7 i dag eller noe.

Så skole i morra. Kommer til å gå så drit!

Lenke til kommentar
  Ustedalen skrev:
Fordi hun er en norsk utvekslingsstudent som bor noen mil unna meg. Hun kommer fra Oslos vestkant og er veldig irriterende. En liten JoachimR i jenteform. Uansett så finnes det mange amerikanere som jeg kan be ut. Og jeg vil si at de er finere, hyggeligere og jeg kjenner dem bedre.

8076731[/snapback]

Hun høres ille ut, hvem finner på å henge med sånne personer? :nei:

Lenke til kommentar
  bazukh skrev:
  -Redhead- skrev:
blah, jeg har matteprøve i morra. :/

Kanskje øve litt?

8076688[/snapback]

Aldri skjønt greia med å øve te matteprøver :shrug:

8076719[/snapback]

litt enig der. Det er pointless. Matte er desverre/heldigvis sånn at enten så kan du det eller så kan du det ikke. Det er veldig logisk og to the point. Det er liksom ikke en bok analyse hvor du kan filosofere til himmeln og tilbake igjen.

Lenke til kommentar
  MrLeftfield skrev:

litt enig der. Det er pointless. Matte er desverre/heldigvis sånn at enten så kan du det eller så kan du det ikke. Det er veldig logisk og to the point. Det er liksom ikke en bok analyse hvor du kan filosofere til himmeln og tilbake igjen.

8076748[/snapback]

Jeg er litt uenig, og litt enig. Hvis man ikke kan noe kan man ikke lese seg til det, men man kan friske opp regnemåter og formler og slikt. Så slipper man å komme dit og: "Hæ, hvordan regnet jeg ut areal av en trekant?" (greit, dårlig eksempel, men du skjønner :p)

Lenke til kommentar
  -Redhead- skrev:
Får ha med notater da, så blir vel det jeg skal gjøre.

Men faen, jeg er så jævelig fucked. Sovna ikke før kvart på 7 i dag eller noe.

Så skole i morra. Kommer til å gå så drit!

8076740[/snapback]

Med notater så burde det vel gå bra (: Hva har man om?

Snu døgnet er gøy :p

MrLeftfield skrev:

8076748[/snapback]

Sant, sant.

Lenke til kommentar
  Ustedalen skrev:
Hvorfor husker du det fortsatt?

8076731[/snapback]

Jeg bare husker det, eller.. altså, jeg husker at jeg sku spørre om det neste gang jeg så deg i SO :D Fordi jeg lurer.

Og, ok. Jeg skjønner hvorfor du ikke vil be henne nå.

Lenke til kommentar
  bazukh skrev:
Med notater så burde det vel gå bra (: Hva har man om?

Snu døgnet er gøy :p

8076765[/snapback]

Har om geometri, så skulle nok gå greit (:

Gøy å snu døgnet ja, skulle bare ønske jeg ikke gjorde det dagen før jeg skal på skolen :p

Men kos å ligge å prate i telefonen i maaange timer da :wee:

Lenke til kommentar
  Demille skrev:
Om hun fra Norge var sinnsykt deilig da? ville du bedt henne da?

8076911[/snapback]

Om det var en norsk utvekslingsstudent som var dritdeilig hadde jeg ikke sittet her nå. :p

Eller.. Det er mange dritdeilige amerikanere da. Jaja, jeg bowlet med noen av dem i går. :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...